Spiremor Skrevet 21. januar 2015 #501 Del Skrevet 21. januar 2015 Så koselig stellekrok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #502 Del Skrevet 21. januar 2015 Veldig koselig å få på plass mer og mer. Blir sånn at jeg koser med tingene hennes stryker på tepper og danderer bamser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. januar 2015 #503 Del Skrevet 22. januar 2015 For en koselig liten stellekrok Det er veldig stas å kose med tingene til de små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 23. januar 2015 #504 Del Skrevet 23. januar 2015 Her vil jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 23. januar 2015 #505 Del Skrevet 23. januar 2015 Hehe signerer !!! Brettet babytøyet hennes i går og tok meg selv i å stå å lukte på det 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. januar 2015 #506 Del Skrevet 23. januar 2015 Høres så koselig ut å få babyting i hus gleder meg sånn. La tiden gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildflower Skrevet 23. januar 2015 #507 Del Skrevet 23. januar 2015 Enig med Frk.mh, babyting i hus høres så kooselig ut altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #508 Del Skrevet 24. januar 2015 Her vil jeg følge med Velkommen --------- Veldig koselig med babygreiene. Vasket trekket på vippestilen i dag og Også fikk jeg brystpumpe av mamma i går + masse flasker og bokser til å fryse/kjøle melka. Menneh, hhvordan skal jeg "koke" det a? Redd for å smelte hele greia i en kjele 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 24. januar 2015 #509 Del Skrevet 24. januar 2015 Så deilig å få babyting på plass! Gleder meg til jeg er enda lenger på vei, selv om vi har det meste fra storesøster da Hvilken brystpumpe har du? Det skal stå på hva som skal kokes. Det meste skal vel tåle det utenom ledning og selve der man trykker Jeg hadde sånne medela mikroposer hvor man putta oppi litt vann og la alt som skulle kokes inni posen og satt på mikroen. Helt genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. januar 2015 #510 Del Skrevet 24. januar 2015 Mikroposer får man kjøpt på Rema (i alle fall her jeg bor). Ikke Medela, men tror kanskje Avent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #511 Del Skrevet 24. januar 2015 En avent brystpumpe Aaah, kjekt med mikroposer. Det må jeg se etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 #512 Del Skrevet 24. januar 2015 Nå kommer jeg med et dumt spørsmål - må man ha brystpumpe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #513 Del Skrevet 24. januar 2015 Nå kommer jeg med et dumt spørsmål - må man ha brystpumpe??? Neei. Kan jo kjøpe om du skulle få behov. Men jeg tenker på om jeg får brystbetennelse så har jeg pumpe klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 #514 Del Skrevet 24. januar 2015 Ok :-) venter litt jeg. De er jo ganske dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 24. januar 2015 #515 Del Skrevet 24. januar 2015 Ok :-) venter litt jeg. De er jo ganske dyre Finnes manuelle som er langt billigere Ikke like praktisk, men kjekt om man får akutt behov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 24. januar 2015 #516 Del Skrevet 24. januar 2015 Vi kjøpte noen dager etter fødsel siden jeg hadde veldig mye melk og spreng. Det er lurt å se ann behovet Jeg kjøpte medela mikroposer på babyshop, koster 150 kr for5 poser og de varer ganske lenge Du kan bruke alt mulig i dem, smokker/albueskjell osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #517 Del Skrevet 24. januar 2015 Vi kjøpte noen dager etter fødsel siden jeg hadde veldig mye melk og spreng. Det er lurt å se ann behovet Jeg kjøpte medela mikroposer på babyshop, koster 150 kr for5 poser og de varer ganske lenge Du kan bruke alt mulig i dem, smokker/albueskjell osv Lurt. Hvor får man kjøpt albueskjell egentlig? Og er det så bra som folk sier? Og de posene, kan de brukes flere ganger? Mye man lurer på altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 24. januar 2015 #518 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Lurt. Hvor får man kjøpt albueskjell egentlig? Og er det så bra som folk sier? Og de posene, kan de brukes flere ganger? Mye man lurer på altså Jeg kjøpte de på barselhotellet på ahus Tror de kosta 35 kr eller noe... For meg var de gull verdt den første tiden hvor jeg hadde fryktelig såre brystvorter. Med albueskjell kunne jeg ha på klær uten at det var vondt, og hvis man lekker litt melk i de så "healer" det de såre brystvortene. Bare pass på at de passer deg så de ikke presser på, da kan det forårsake brystbetennelse. Men jeg fikk hjelp til å få riktig De mikroposene kan brukes ca 20 ganger pr pose Endret 24. januar 2015 av Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #519 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte de på barselhotellet på ahus Tror de kosta 35 kr eller noe... For meg var de gull verdt den første tiden hvor jeg hadde fryktelig såre brystvorter. Med albueskjell kunne jeg ha på klær uten at det var vondt, og hvis man lekker litt melk i de så "healer" det de såre brystvortene. Bare pass på at de passer deg så de ikke presser på, da kan det forårsake brystbetennelse. Men jeg fikk hjelp til å få riktig De mikroposene kan brukes ca 20 ganger pr pose Aah, da tror jeg at jeg skal finne meg slike albueskjell og mikroposer Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 24. januar 2015 #520 Del Skrevet 24. januar 2015 Aah, da tror jeg at jeg skal finne meg slike albueskjell og mikroposer Takk for tips! Bare hyggelig å dele gode erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå