Spiremor Skrevet 12. januar 2015 #441 Del Skrevet 12. januar 2015 Hva om du kjøper seng og madrass og får tilbake pengene fra henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #442 Del Skrevet 12. januar 2015 Hva om du kjøper seng og madrass og får tilbake pengene fra henne? Njæ, får vente å se litt. I går fikk jeg filmet DET babysparket, tydelig at hele magen gikk i bølgen. Men det ble bare ett, for mer gadd hun ikke vise seg for kameraet Fikk lagt ut en liten snutt på instagram da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. januar 2015 #443 Del Skrevet 12. januar 2015 Wow så heldig du er ! Jeg henger litt etter men så nå hadde du har vært så Heldig og fått arrangert babyshower. Snille venner du har. Flott kake og kOselig med små gaver håper jeg får også 🙈🙈🙈🙈 men jeg tror faktisk ikke fordi det er alltid jeg som arrangerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #444 Del Skrevet 13. januar 2015 Wow så heldig du er ! Jeg henger litt etter men så nå hadde du har vært så Heldig og fått arrangert babyshower. Snille venner du har. Flott kake og kOselig med små gaver håper jeg får også men jeg tror faktisk ikke fordi det er alltid jeg som arrangerer. Veldig gøy at de tenkte på babyshower til meg! Er så koselig å bli satt pris på. Håper dine stiller opp og ordner for deg også. Kjipt å være den som alltid ordner for andre, men aldri får noe igjen. _____________________________ I går kom stellevesken jeg bestilte til postkontoret. Og i dag orket jeg å gå å hente den. Litt skummelt å gå på glatta når det blåser så veldig og bekkenet ikke fungerer. Åh, så gøy det var å sette den på vogna! Wæhæ, nå begynner liksom ting å komme på plass. Nå må jeg bare kjøpe noe å putte oppi den. Det var jo en sånn stellematte og en termo/kjølepose ting oppi da. Skal se om jeg får tatt bilde etterpå Og i dag har den ene venninnen min termin! Det er så spennende, men hun kjenner jo ingen tegn til fødsel enda da. Og jeg prøver å ikke mase.. (vet det kan være kjedelig med masing, hvis man er veldig utålmodig selv og helst skulle sett at fødselen skjedde forrige uke) Men jeg er så spent. Tror jeg er mer spent enn henne selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 13. januar 2015 #445 Del Skrevet 13. januar 2015 Gratulerer :-) Hva tenker du å fylle den med ? Min høres veldig lik ut med slik termo /kjøleposesak. Min er av merket brio. Ja gå pent !!! Her er det kjempe glatt Og fort gjort å falle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #446 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Gratulerer :-) Hva tenker du å fylle den med ? Min høres veldig lik ut med slik termo /kjøleposesak. Min er av merket brio. Ja gå pent !!! Her er det kjempe glatt Og fort gjort å falle Har ingen aning enda. Har våtservietter, salve, sutt, lue og en body oppi nå Og ammeinnlegg! Haha. Ellers vet jeg ikke hva man trenger på tur altså. Edit: gulpeklut og bleier må vel med Bagen er av merket candide forresten. Endret 14. januar 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #447 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Lille har hikke Og i natt kom jenta til venninnen min til verden. Akkurat passe stor, dagen etter termindatoen. Åh, som jeg gleder meg til å hilse på Endret 14. januar 2015 av kaospåtobein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 14. januar 2015 #448 Del Skrevet 14. januar 2015 Lille har hikke Og i natt kom jenta til venninnen min til verden. Akkurat passe stor, dagen etter termindatoen. Åh, som jeg gleder meg til å hilse på Er så søtt når de hikker, hehe Ååh, jeg kjenner jeg nesten blir litt utålmodig når jeg hører at andre har født! De jeg kjenner som er gravide har termin dagen før meg eller en måned etterpå. Fryktelig spent på hvem som blir først av meg og førstnevnte! Ekstra artig å følge opp med disse andre to jentene da vi er like gamle og har gått i klasse sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. januar 2015 #449 Del Skrevet 14. januar 2015 Så gøy med fødsel da! Gikk alt bra med mor og barn? Tenk hvor gøy barna kan få det sammen med bare noen få mnd i mellom:) Og ja, hikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #450 Del Skrevet 14. januar 2015 Alt gikk fint med mor og barn, og far Lille veide 2900 og 50 cm lang. Hun skulle si ifra så snart de var kommet hjem og hun var klar for besøk. Hun gleder seg veldig til å vise fram jenta si. Jeg har tilbydd meg å komme med noe mat osv for å avlaste litt. Etterhvert altså. Tenkte å lage en "kurv" med noe til mor og barn. Hva kan jeg gi? Sjokolade, rundstykker, noe til den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. januar 2015 #451 Del Skrevet 14. januar 2015 Alt gikk fint med mor og barn, og far Lille veide 2900 og 50 cm lang. Hun skulle si ifra så snart de var kommet hjem og hun var klar for besøk. Hun gleder seg veldig til å vise fram jenta si. Jeg har tilbydd meg å komme med noe mat osv for å avlaste litt. Etterhvert altså. Tenkte å lage en "kurv" med noe til mor og barn. Hva kan jeg gi? Sjokolade, rundstykker, noe til den lille. Så hyggelig av deg! vet flere lsger ammekurver,, men vet ikke helt hva de har oppi. Mulig noen blader, ammete, et teppe til baby, snacks... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #452 Del Skrevet 15. januar 2015 Det regner sidelengs her!! Hadde det ikke vært for at jeg skal på 3d ul om noen timer hadde jeg gått å lagt meg igjen Men kjipt å betale 1400 for en time man ikke møter til.. Det tar 10 min å gå til bussen, det er ikke langt, men i dette været er det faktisk langt!! kommer til å være klissvåt jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #453 Del Skrevet 15. januar 2015 Det regner sidelengs her!! Hadde det ikke vært for at jeg skal på 3d ul om noen timer hadde jeg gått å lagt meg igjen Men kjipt å betale 1400 for en time man ikke møter til.. Det tar 10 min å gå til bussen, det er ikke langt, men i dette været er det faktisk langt!! kommer til å være klissvåt jo. Paraply? Jeg er glad jeg er bortskjemt med å ha bil ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #454 Del Skrevet 15. januar 2015 Paraply? Jeg er glad jeg er bortskjemt med å ha bil ... Har ikke lappen.. Paraply ja, tenkte å prøve. Men det blåser skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #455 Del Skrevet 15. januar 2015 Har ikke lappen.. Paraply ja, tenkte å prøve. Men det blåser skikkelig! Du får ta med lapp hjemmefra istedet Hmm, regnponcho eller regntøy? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #456 Del Skrevet 15. januar 2015 Du får ta med lapp hjemmefra istedet Hmm, regnponcho eller regntøy? ^^ Har ikke det heller! Ser dårlig ut for babyen altså, ung mamma med "ingenting" på stell hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #457 Del Skrevet 15. januar 2015 Har ikke det heller! Ser dårlig ut for babyen altså, ung mamma med "ingenting" på stell hahaha Tror ikke babyen bryr seg om du blir våt Hvis du har en egon i nærheten, så får man gratis regnponcho der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #458 Del Skrevet 15. januar 2015 3D ultralyd var kjempegøy! Hun er akkurat passe stor (957 gram), sutter på hendene sine, blunker og har føttene oppi ansiktet! Litt vanskelig å få se henne ordentlig når det var både armer og bein i ansiktet. Ganske sikker på at det er en liten turner vi får. Med et stort sugebehov. Fikk også handlet litt småtteri til stellebagen og stell generelt. Og gardiner til barnerommet Legger ved bilde av vogna, men det er stellebagen jeg prøver å vise dere altså! Og bilde av lille jenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. januar 2015 #459 Del Skrevet 15. januar 2015 Bra med reflekse på den vogna iallefall! Og så stas med 3D ultralyd. Bra med en livat turner der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. januar 2015 #460 Del Skrevet 15. januar 2015 Lille frøkna så ut til å ha det godt der inne Og det var fin stelleveske, den passer vogna perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå