Apocalypse Skrevet 20. august 2014 #81 Skrevet 20. august 2014 Nja, smaken er heldigvis som baken http://images6.fanpop.com/image/photos/34000000/Ville-Valo-him-34038424-1275-1920.jpg Anonymous poster hash: 9c22c...997 Ville Valo er jo råfin!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #82 Skrevet 20. august 2014 Tror ikke dette er noe som henger på veggen i ett pikerom:http://m.quickmeme.com/img/32/322f09dc3f27b20a869a90dd63bdba0a4e3deffcc004ddba1b72d460bd930769.jpgAnonymous poster hash: 4f735...538 Jared Leto gjør. Han er skinny. Enkelte ganger har han lagt på seg litt muskler, men som regel er han mager og sinnsykt deilig. Anonymous poster hash: a556a...954 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #83 Skrevet 21. august 2014 Jared Leto gjør. Han er skinny. Enkelte ganger har han lagt på seg litt muskler, men som regel er han mager og sinnsykt deilig.Anonymous poster hash: a556a...954 Jared Leto var myyyyye deiligere da han hadde kjøtt på kroppen. Han har tapt seg kollosalt de siste 10 årene. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 1
Cambria Skrevet 21. august 2014 #84 Skrevet 21. august 2014 Nå må vi gi oss med denne kroppsfikseringen. Du har dine preferanser. Jeg har mine. Jenter er flinke til å klage på gutta som gir oss kroppspress, men når skal vi innse at vi gir de minst like mye?
Annie Hall Skrevet 21. august 2014 #85 Skrevet 21. august 2014 For en teit diskusjon. Folk liker forskjellige ting,
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #86 Skrevet 21. august 2014 De florerer ute på by'n og trur de er så barske mens de jakter på damer for ons. Hvem vil vel ha sex med gutter som har pipestilkbein og armmuskler som en 10 åring og buksa langt nede på ei rumpe som ikke eksisterer ? Ærlig talt gutter ! Begynn å tren og gi oss noe å se på Anonymous poster hash: 584ba...af0 Kvinnfolk sier menn er diskriminerende?! Nei vet du hva! Kropp er kropp vel? Om du kun er sammen med fyren fordi han har store armer og skikkelig med muskler synes jeg synd på deg. Tapet på antall muskler tar jeg lett igjen med hjernen! Kjenner flere gutter som er svære som bjørner og like smarte som et fugleskremsel. Anonymous poster hash: 2b822...23c
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2014 #87 Skrevet 21. august 2014 Ville Valo er jo råfin! Nydelig faktisk.
Gjest BettyBoop Skrevet 21. august 2014 #88 Skrevet 21. august 2014 Jared Leto var myyyyye deiligere da han hadde kjøtt på kroppen. Han har tapt seg kollosalt de siste 10 årene.Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 vil bare opplyse at han med vilje gikk ned for å spille aidssyk i en film.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #89 Skrevet 21. august 2014 vil bare opplyse at han med vilje gikk ned for å spille aidssyk i en film.. Og det sier vel litt.... At en mann som ser aidssyk ut er ett sexsymbol for noen.... Sykt...Anonymous poster hash: 4f735...538 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #90 Skrevet 21. august 2014 Jeg skjønner at folk ser på dette som mobbing, diskriminering osv osv, men er det virkelig tiltrekkende å se ut som et speed-vrak? Det er hvertfall det de fleste ser ut som når de er tynne som fyrstikker og går med buksen langt nedpå knærne. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 *huke av for anonym* Jeg har alltid foretrukket det utseendet, kall det gjerne speedlooken. Ser jeg en mann som er litt rocka, senete og spretten i kroppen blir jeg akutt mo i knærne. Lite kroppsfett er antakelig noe en forbinder med maskuline egenskaper, i motsetning til runde former som er feminint? Hilsen 3-barnsmor på 40. Jeg vet, Patetisk Anonymous poster hash: f140c...0b9
Gjest BettyBoop Skrevet 21. august 2014 #91 Skrevet 21. august 2014 Og det sier vel litt.... At en mann som ser aidssyk ut er ett sexsymbol for noen.... Sykt...Anonymous poster hash: 4f735...538 du sier noe der.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #92 Skrevet 21. august 2014 *huke av for anonym* Jeg har alltid foretrukket det utseendet, kall det gjerne speedlooken. Ser jeg en mann som er litt rocka, senete og spretten i kroppen blir jeg akutt mo i knærne. Lite kroppsfett er antakelig noe en forbinder med maskuline egenskaper, i motsetning til runde former som er feminint? Hilsen 3-barnsmor på 40. Jeg vet, Patetisk Anonymous poster hash: f140c...0b9 Enig. Exen var mann som de sier. Han hadde litt ekstra fett. Alt jeg tenkte når jeg strøk hendene over kroppen hans var at puppene hans sikkert var en a-cup, at magen var rund og feminin, at lovehandlesene sikkert var gode å holde i når man tar han bakfra. En mann skal være høy, slank, benekte og full av sener. Yum. Anonymous poster hash: a556a...954 1
Gjest BettyBoop Skrevet 21. august 2014 #93 Skrevet 21. august 2014 Enig. Exen var mann som de sier. Han hadde litt ekstra fett. Alt jeg tenkte når jeg strøk hendene over kroppen hans var at puppene hans sikkert var en a-cup, at magen var rund og feminin, at lovehandlesene sikkert var gode å holde i når man tar han bakfra. En mann skal være høy, slank, benekte og full av sener. Yum. Anonymous poster hash: a556a...954 jeg derimot liker bamsete menn
Gjest Gunfreak Skrevet 21. august 2014 #94 Skrevet 21. august 2014 Han ene magre karen som var på et bilde i tråden hadde jo det man kaller heroin stil, sikkert pga det over rocka utseende, tenker bare han der får all næring han trenger i sprøyte form
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2014 #95 Skrevet 22. august 2014 *huke av for anonym* Jeg har alltid foretrukket det utseendet, kall det gjerne speedlooken. Ser jeg en mann som er litt rocka, senete og spretten i kroppen blir jeg akutt mo i knærne. Lite kroppsfett er antakelig noe en forbinder med maskuline egenskaper, i motsetning til runde former som er feminint? Hilsen 3-barnsmor på 40. Jeg vet, Patetisk Anonymous poster hash: f140c...0b9 Jeg er barnløs dame på 39 år og jeg tenker likens som deg.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #96 Skrevet 22. august 2014 *huke av for anonym* Jeg har alltid foretrukket det utseendet, kall det gjerne speedlooken. Ser jeg en mann som er litt rocka, senete og spretten i kroppen blir jeg akutt mo i knærne. Lite kroppsfett er antakelig noe en forbinder med maskuline egenskaper, i motsetning til runde former som er feminint? Hilsen 3-barnsmor på 40. Jeg vet, Patetisk Anonymous poster hash: f140c...0b9 Iggy pop, eller glamrockere fra 70-tallet må vel være drømmen for deg?Anonymous poster hash: 4f735...538
MantaRay Skrevet 22. august 2014 #97 Skrevet 22. august 2014 Enig. Exen var mann som de sier. Han hadde litt ekstra fett. Alt jeg tenkte når jeg strøk hendene over kroppen hans var at puppene hans sikkert var en a-cup, at magen var rund og feminin, at lovehandlesene sikkert var gode å holde i når man tar han bakfra. En mann skal være høy, slank, benekte og full av sener. Yum.Anonymous poster hash: a556a...954 Jeg er 1.90 høy og veier 110 kilo. Jeg er hverken feit eller lubben, og (kanskje det bare er jeg som er innbilsk) men jentene elsker det, og alle kvinnene jeg er på kommenterer at de langt på vei foretrekker menn som er velbygde og kraftige. Det er helt greit at du foretrekker spinkle menn, for vi har alle ulike preferanser, men å påstå at menn som ikke er spinkle ikke er maskuline høres litt fjernt ut for meg.
Gjest BettyBoop Skrevet 22. august 2014 #98 Skrevet 22. august 2014 Han ene magre karen som var på et bilde i tråden hadde jo det man kaller heroin stil, sikkert pga det over rocka utseende, tenker bare han der får all næring han trenger i sprøyte formheroin chic
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #99 Skrevet 22. august 2014 Jeg er 1.90 høy og veier 110 kilo. Jeg er hverken feit eller lubben, og (kanskje det bare er jeg som er innbilsk) men jentene elsker det, og alle kvinnene jeg er på kommenterer at de langt på vei foretrekker menn som er velbygde og kraftige. Det er helt greit at du foretrekker spinkle menn, for vi har alle ulike preferanser, men å påstå at menn som ikke er spinkle ikke er maskuline høres litt fjernt ut for meg. Jeg personlig synes at ekstra kilo ser feminint ut, og magre menn er mer maskulin. Prøvde ikke å lage en definisjon. Og såklart vil kvinnene du er med si at de foretrekker det. Jeg sa det samme til min ex. Anonymous poster hash: a556a...954
Dr_love Skrevet 22. august 2014 #100 Skrevet 22. august 2014 De florerer ute på by'n og trur de er så barske mens de jakter på damer for ons. Hvem vil vel ha sex med gutter som har pipestilkbein og armmuskler som en 10 åring og buksa langt nede på ei rumpe som ikke eksisterer ? Ærlig talt gutter ! Begynn å tren og gi oss noe å se påAnonymous poster hash: 584ba...af0 Smaken er som baken som gutt er jeg enig med deg, men det blir det samme om gutter sier '' få deg silikon a jente, skal jeg lizzom ta på de små puppene der som små henger ! jeg vil ha noen skikkelige meloner som er under haka di ! Ser man etter en seriøs partner må man kunne forelske seg i en person og da vil man se bortifra små ting....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå