Gå til innhold

Hva er greia med magre gutter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal du? Må du ikke ta for hardt i da..

Anonymous poster hash: b95fd...1d4

Hva skal jeg gjøre da?

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Skal du? Må du ikke ta for hardt i da..

ha ha. Kjempemorsomt med at tynne mennesker liksom er skjøre og ikke tåler noe. Slutt å mobb tynne mennesker. De kan ikke for at de er sånn.
  • Liker 2
Skrevet

Hva skal jeg gjøre da?

Pass på så du ikke knekker ryggen deres.. Ikke kjekt det.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

man blir ikke benskjør bare fordi man er tynn. Hold kjeft!!!
  • Liker 1
Skrevet

Vel, jeg kan jo ligge underst, så slipper vi det problemet.

Skrevet

Ehh? Det KRYR jo av slike innlegg både her og der, og selv om jeg er enig med deg i at man generelt ikke skal kritisere andres kropper får jo normalt sett tynningene langt mindre pes enn tjukkingene, uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 551c4...2ba

Det er ikke min erfaring...

Jeg har en søster som er lubben mens jeg selv er tynn. Slik har det vært både da vi var barn og nå som voksne. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk høre av familie og slekt at -uff så tynn du er da, du må spise mer vet du. Søsteren min ble det kanskje tisket litt om bak ryggen, men det skjedde ALDRI at noen kommenterte hennes kropp i en negativ vinkling, og godt var det.

Som voksen har jeg fått kommentarer av kollegaer og venner, og fra fremmede på gata. Det har utelukkende gått på -du burde ikke slanke deg mer nå, eller -du vet det ikke er pent å være for tynn?

Jeg som spiser som en okse, prøver å holde meg i form, men ikke har anlegg for å legge på meg, skal liksom tåle at folk kommenterer kroppen min. Søsteren min som er lubben, har heldigvis svært skjeldent fått kommentarer.

Jeg tror virkelig ikke de som er for tynne får så mye mindre pes for kroppen sin enn de som er for tykke. Dessverre er det vel slik at kroppsfikseringen i media bygger opp under at det finnes en type strømlinjeformet idealkropp. Slankekurer og piller skal selges, treningstudier skal fylles opp og de utrolig teite ukebladene selger førstesider med ny superdiett og tren deg frisk.

Det jeg synes går igjen i tråder på KG er -er jeg for tykk? og -er jeg for tynn? Folk er så fryktelig opptatt av kroppen sin og er livredd for at de ikke skal være ok.

Anonymous poster hash: 96c41...b35

• Liker 4
Skrevet

man blir ikke benskjør bare fordi man er tynn. Hold kjeft!!!

Hehe snakker ikke om benskjørhet;) Snakker om hvis hun skal knulle vettet av de, at de da kan få alvorlige skader uansett om fyren er 100 kilo eller 50.:P

Skrevet

Hehe snakker ikke om benskjørhet;) Snakker om hvis hun skal knulle vettet av de, at de da kan få alvorlige skader uansett om fyren er 100 kilo eller 50. :P

Han vil mein det er verdt det.

Skrevet

Han vil mein det er verdt det.

Hehe ja, ser for meg overskriften i avisen..;) Mann knakk ..... etter vill og heftig sex. Mannen krever erstatning for traumer og skader.... hehe:P

Gjest Gunfreak
Skrevet

DE eksisterer for at jeg skal pule vettet ut av dem.

Tror fitta di hadde fått brannsår etter nr 2786543989, det finnes ganske mange radmagre menn her i verden(omtrent alle utenfor europa og usa)

Skrevet

Tror fitta di hadde fått brannsår etter nr 2786543989, det finnes ganske mange radmagre menn her i verden(omtrent alle utenfor europa og usa)

Vel, men jeg tenkte ikke helt på de, jeg tenkte kun på noen heftige magre senete menn som jeg kjenner..

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Vel, men jeg tenkte ikke helt på de, jeg tenkte kun på noen heftige magre senete menn som jeg kjenner..

Ah da overlever fitta di sikkert greit ;)

Skrevet

Ah da overlever fitta di sikkert greit ;)

Håper da det.

Skrevet

DE eksisterer for at jeg skal pule vettet ut av dem.

*grøss*

Dette hører hjemme i tråden "fortell om din sykeste sexfantasi"

Anonymous poster hash: 4f735...538

Gjest BettyBoop
Skrevet

En tynn mann.... Med sminke?

Hva skjer med verden???

han var faktisk litt sexy.. selv med sminke. Noen bare passer i den stilen
Gjest BettyBoop
Skrevet

*grøss*

Dette hører hjemme i tråden "fortell om din sykeste sexfantasi"

hva er det som er sykt med det?
Skrevet

En tynn mann.... Med sminke?

Hva skjer med verden???

Vile Valo er bare lekker, han.

• Liker 2
Skrevet

Hææææ? kom du meg i forkjøpet???

I forkjøpet for hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...