AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #21 Skrevet 20. august 2014 Har selv en sønn på 16 år som er veldig tynn. Dette har han dessverre arvet av meg som er like tynn uansett hvor mye jeg spiser. Jeg håper virkelig at han ALDRI kommer til å lese denne tråden, han skal slippe å ha mer komplekser enn det han allerede har. Jeg syntes selv jeg var alt for tynn da jeg var yngre, men burde jeg ha gjemt meg bort, skammet meg og aldri satt mine ben på byen av den grunn? Synes dere som slenger ut om andres kropp, om at noe kroppsfasonger motbydelig og at disse gutta (eller jentene) er ekle burde SKAMME dere!!! Det er mye oftere diskusjoner om damer med former som er feite, hva former er osv osv. Om man ikke ser ut som det media mener er pent, skal man da ikke se på tv, lese aviser, generelt være ute i verden? Jeg håper din sønn vet at kropper er forskjellige, og han skal ikke ha komplekser for hva enkelte burde mene er slik det skal være og ikke. Man kan ikke beskyttes mot kroppspress med mindre man bor i en boble 24/7. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 1
Gjest Gunfreak Skrevet 20. august 2014 #23 Skrevet 20. august 2014 Jeg var en sånn mager kar(men fikk aldri sixpack) Var 180 og veide sånn 70kg. Jeg var sterk som bare det selv om jeg ikke hadde store muskler. men ja tynn som bare det og hele oppveksten sleit med å finne bukser som passer. Så begynte jeg på angst piller og spratt opp 22kg, Men falt senere ned, og lå på ca. 85 kg i mange år, Nå er jeg nedi rett under 75. Så slankere men ikke like radmager lengre.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #24 Skrevet 20. august 2014 Jeg er helt enig med TS. Heller litt mer å ta i, enn en mann (i guttekropp) som man får lyst å gi mat.Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 Heller en tynn mann, enn en mann man får lyst til å slanke. Anonymous poster hash: a556a...954 3
Gjest autopilot Skrevet 20. august 2014 #25 Skrevet 20. august 2014 De florerer ute på by'n og trur de er så barske mens de jakter på damer for ons. Hvem vil vel ha sex med gutter som har pipestilkbein og armmuskler som en 10 åring og buksa langt nede på ei rumpe som ikke eksisterer ? Ærlig talt gutter ! Begynn å tren og gi oss noe å se påAnonymous poster hash: 584ba...af0 Denne posten er akkurat like ille som om en av mennene her inne hadde skrevet noe tilsvarende om "feite jenter på byen." Det er ikke alle som kan gjøre noe med kroppen de har, og for mange er dette en stor kilde til frustrasjon gjennom hele livet. Kanskje du også kommer til å kjenne på den smerten en dag, når du har født noen unger, kroppen din har forandret seg og du tross all iherdig innsats ikke lenger klarer å se slik ut som du ønsker. Det finnes mange gutter ute på byen som IKKE er tynne også. Hvis du liker at gutter er muskuløse, gå etter dem.
A.Senna Skrevet 20. august 2014 #26 Skrevet 20. august 2014 Jeg må le av deg TS. Det er mer enn nok av halvfeite, hårete mannemenn på byen. Tror ikke jeg har stått i taxikø uten at en slik ypper til bråk. Og er det virkelig et problem at magre gutter prøver seg på deg? Ta det som et kompliment. Hvis det er utelukkende magre gutter som prøver seg, så er det jo en god indikasjon på hvilket sjikte av den mannlige befolkningen som har baller og selvtillit nok til å prate med damer. 1
Gjest lillelarve Skrevet 20. august 2014 #27 Skrevet 20. august 2014 Alle er forskjellige. Både kvinner og menn. Godta det 1
Okapi Skrevet 20. august 2014 #28 Skrevet 20. august 2014 For min del er vel greia at jeg egentlig er fornøyd med å være tynn. Gidder ikke endre på fasongen fordi enkelte jenter har andre preferanser. 6
Nefarian Skrevet 20. august 2014 #30 Skrevet 20. august 2014 Det er mye oftere diskusjoner om damer med former som er feite, hva former er osv osv. Om man ikke ser ut som det media mener er pent, skal man da ikke se på tv, lese aviser, generelt være ute i verden? Jeg håper din sønn vet at kropper er forskjellige, og han skal ikke ha komplekser for hva enkelte burde mene er slik det skal være og ikke. Man kan ikke beskyttes mot kroppspress med mindre man bor i en boble 24/7. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 Ja, det er absolutt en hetsing av overvektige "såkalt late" kvinner og menn, men alt i alt synes jeg både media og diskusjonsforum veldig ofte tar opp det at kvinner bør ha former og at det ikke er pent å være for tynn, det gjelder både kvinner og menn. De siste årene har fokuset i media gått mer på "sunn kropp" uavhengig av størrelsen. Motebransjen har (heldigvis) vært uglesett for å bare bruke tynne modeller, og fotballfruer og andre får pes for å vise frem en tynn kropp. I løpet av mitt liv har jeg mange ganger opplevd at det er lov å kritisere kroppen til en som er tynn, men ikke så greit hvis vedommende er lubben. Det å være anorekttisk eller være ekstremt overvektig går på helse og kommer i en litt annen kategori. Mulig det er mye hetsing av kvinner med former eller litt lubne menn, men da har det gått meg forbi... Uansett er vel problemet den enorme fokuseringen man har på riktig/feil kropp og tynn/tykk. Jeg synes denne tråden dessverre bygger opp om dette. Hadde tråden vært slik Hva er greia med tjukke jenter ? De florerer ute på by'n og trur de er så lekre mens de jakter på gutter for ons. Hvem vil vel ha sex med jenter som har svære disserumper og dobbeltmage som en gamling og trange bukser så det tyter ut både her og der ? Ærlig talt jenter ! Begynn å tren og gi oss noe å se på Bittelitt styggere kanskje... Hvorfor? 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #31 Skrevet 20. august 2014 Hva er greia med tjukke jenter ? De florerer ute på by'n og trur de er så lekre mens de jakter på gutter for ons. Hvem vil vel ha sex med jenter som har svære disserumper og dobbeltmage som en gamling og trange bukser så det tyter ut både her og der ? Ærlig talt jenter ! Begynn å tren og gi oss noe å se på Bittelitt styggere kanskje... Hvorfor? Ehh? Det KRYR jo av slike innlegg både her og der, og selv om jeg er enig med deg i at man generelt ikke skal kritisere andres kropper får jo normalt sett tynningene langt mindre pes enn tjukkingene, uansett kjønn. Anonymous poster hash: 551c4...2ba 2
Gjest earthquake Skrevet 20. august 2014 #32 Skrevet 20. august 2014 Blir helt satt ut, og ikke minst KVALM over hva folk klarer å spy ut når det kommer til andres kropp. Og utseende generelt. Du liker ikke tynne gutter? Neivel, så date bola/chubbye eller hva enn du foretrekker. Hvorfor har det noe å si for deg hvordan andre sine kropper ser ut, om du ikke er interessert i dem uansett? 1
Heeyaa Skrevet 20. august 2014 #33 Skrevet 20. august 2014 (endret) Skjønner ikke helt poenget med å lage en post for å snakke ned om noen. Tror TS har noen personlige problemer ettersom han/hun lager en slik post. Selv om jeg syns chubby jenter burde trene (dette er et eksempel) så lager jeg ikke en post om det og spør hva som er galt med dem. TS burde gå i seg selv, for dette er vel en av de mest barnslige trådene på en stund. Endret 20. august 2014 av Heeyaa
Gjest _LilleMy Skrevet 20. august 2014 #34 Skrevet 20. august 2014 Smak og behag. Dessuten er det ikke alle som legger lett på seg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #35 Skrevet 20. august 2014 Ehh? Det KRYR jo av slike innlegg både her og der, og selv om jeg er enig med deg i at man generelt ikke skal kritisere andres kropper får jo normalt sett tynningene langt mindre pes enn tjukkingene, uansett kjønn. Anonymous poster hash: 551c4...2ba Dette er tull- Jeg har en søster som er ganske tynn grunnet en mage-tarm sykdom. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har vært helt fra seg pga. at andre jenter har kalt henne anorektisk og andre ting. Jeg (mann) var også selv veldig tynn (190cm, 70 kg) på vgs. og det var mange helt fremmede voksne mennesker (og noen jenter på min alder) som ikke så noe problem med å fortelle meg at bicepsene mine var "fiskeboller", at jeg så ut som en flis osv. Anonymous poster hash: 9c22c...997 3
Nanami Skrevet 20. august 2014 #36 Skrevet 20. august 2014 Dette er tull- Jeg har en søster som er ganske tynn grunnet en mage-tarm sykdom. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har vært helt fra seg pga. at andre jenter har kalt henne anorektisk og andre ting. Jeg (mann) var også selv veldig tynn (190cm, 70 kg) på vgs. og det var mange helt fremmede voksne mennesker (og noen jenter på min alder) som ikke så noe problem med å fortelle meg at bicepsene mine var "fiskeboller", at jeg så ut som en flis osv. Anonymous poster hash: 9c22c...997 Enig med deg. Opplevd mye stygt fordi folk har en mening om størrelsen min. "Oii, så tynne armer du har" "Har du anoreksi?" "Spiser du nok?" "Er du sikker på at du spiser nok?" "Har du silikon, det må du ha når du er så tynn." "Du må seriøst spise!" "Det er ikke pent å være så tynn" "Ingen gutter liker så tynne jenter" Jeg kan fortsette i evigheter om ting jeg hører så og si på daglig basis. 4
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2014 #37 Skrevet 20. august 2014 De florerer ute på by'n og trur de er så barske mens de jakter på damer for ons. Hvem vil vel ha sex med gutter som har pipestilkbein og armmuskler som en 10 åring og buksa langt nede på ei rumpe som ikke eksisterer ? Ærlig talt gutter ! Begynn å tren og gi oss noe å se påAnonymous poster hash: 584ba...af0 Jeg elsker lange magre menn med senete muskler. Slike bør aldri begynne å trene, de er finest av alle typer mannfolkkropper. 2
Gjest Whitestripes Skrevet 20. august 2014 #38 Skrevet 20. august 2014 Har selv en sønn på 16 år som er veldig tynn. Dette har han dessverre arvet av meg som er like tynn uansett hvor mye jeg spiser. Jeg håper virkelig at han ALDRI kommer til å lese denne tråden, han skal slippe å ha mer komplekser enn det han allerede har. Jeg syntes selv jeg var alt for tynn da jeg var yngre, men burde jeg ha gjemt meg bort, skammet meg og aldri satt mine ben på byen av den grunn? Synes dere som slenger ut om andres kropp, om at noe kroppsfasonger motbydelig og at disse gutta (eller jentene) er ekle burde SKAMME dere!!! Jeg tenkte det samme. Sønnen min er 22, lang og tynn, men legger ikke på seg, uansett. Han ser ikke ut som noe speedvrak av den grunn, og ikke har han buksa ned på knærne heller. Disse kroppstrådene her inne, er så utrolig lavmål og stygge, enten det skal rakkes ned på tynne eller tykke. Folk burde bry hodet sitt med noe mer viktig i livet enn hvordan andres kropp ser ut. 2
Gjest SoccerPlayer Skrevet 20. august 2014 #39 Skrevet 20. august 2014 Jeg er tynn/slank for det ligger i familien, men har muskler for jeg trener mye og spiller fotball. Trening hjelper for både de som er overvektige og de som er for tynne. Det hjelper for alle, så er det som må til Synd at det finnes så mange som er for lat til å trene.
Anoia Skrevet 20. august 2014 #40 Skrevet 20. august 2014 Jeg er tynn/slank for det ligger i familien, men har muskler for jeg trener mye og spiller fotball. Trening hjelper for både de som er overvektige og de som er for tynne. Det hjelper for alle, så er det som må til Synd at det finnes så mange som er for lat til å trene. For en som er naturlig mager så krever det en god del innsats for å bli større. Det betyr at de må sette av en god del av fritiden sin til å trene, selv om de kanskje er helt sunne og friske i utgangspunktet. Om de ikke har lyst til å bruke masse tid på det, hva så? Ærlig talt, folk har ikke plikt til å bruke store deler av livet sitt med å pumpe jern/løpe/whatever for at andre skal få øynene sine skånet for ting de selv ikke liker å se på. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå