AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 De florerer ute på by'n og trur de er så barske mens de jakter på damer for ons. Hvem vil vel ha sex med gutter som har pipestilkbein og armmuskler som en 10 åring og buksa langt nede på ei rumpe som ikke eksisterer ? Ærlig talt gutter ! Begynn å tren og gi oss noe å se på Anonymous poster hash: 584ba...af0 11
Gjest Sådetså Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 (endret) Hva med kvinner som drar på seg en kjole tilsvarende ett pølseskinn slik at alt tyter ut. Eller kvinner man er redd for å knekke om man skulle være så heldig å få være med dem hjem? Alt går på smak å behag, hva man synes er fint/mindre pent varierer fra person til person. Kritisere andres utseende for at DU ikke liker det? Tror du virkelig siden du synes noe ikke ser bra ut at alle andre må se på det på samme måte? Voks opp. Endret 20. august 2014 av Sådetså 31
Fuglen Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Jeg vet om flere jenter som liker tynne, henglsete gutter 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Fordi idealet til gutter i media, er tynne og har sixpack;) Er jo det som drar damer, hehe:)Anonymous poster hash: b95fd...1d4 1
Silfen Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Kanskje du skulle slutte å snakk degraderende om en kroppstype simpelthen fordi den ikke er innenfor dine preferanser. 20
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Det er ikke bare meg. Alle venninnene min syns det samme Anonymous poster hash: 584ba...af0 3
Gjest Coolaid Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Fordi idealet til gutter i media, er tynne og har sixpack;) Er jo det som drar damer, hehe:)Anonymous poster hash: b95fd...1d4 Før var det også tiltrekkende med sixpack, men da som resultat av trening og kroppen ellers var veltrent. I dag har veldig mange gutter og jenter, sixpack fordi de er så tynne. Nå skal jeg ikke disse tynne/ slanke mennesker, men det er forskjell på å være veltrent og det å være skinny. Jeg tror hverken eller. For å svare på hovedinnlegget til ts så tror jeg at voksne kvinner foretrekker voksne menn - ikke skinny eller bolegutta, men vanlige kjekke menn som er litt rund i kantene. Det er min erfaring, basert på å være en voksen mann selv.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Det er ikke bare meg. Alle venninnene min syns det samme Anonymous poster hash: 584ba...af0 Ser bare to muligheter her.. 1: Du er dritsur fordi du aldri får med deg disse kjekke guttene fra byen, og derfor har lagt de for hat. 2: Du er for gammel og klarer ikke å skjønne hvorfor disse unge kjekke mennene ikke vil være med deg hjem. Skjønner at det er hardt å svelge, men livet må gå sin gang..Anonymous poster hash: b95fd...1d4 9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Før var det også tiltrekkende med sixpack, men da som resultat av trening og kroppen ellers var veltrent. I dag har veldig mange gutter og jenter, sixpack fordi de er så tynne. Nå skal jeg ikke disse tynne/ slanke mennesker, men det er forskjell på å være veltrent og det å være skinny. Jeg tror hverken eller. For å svare på hovedinnlegget til ts så tror jeg at voksne kvinner foretrekker voksne menn - ikke skinny eller bolegutta, men vanlige kjekke menn som er litt rund i kantene. Det er min erfaring, basert på å være en voksen mann selv. Skjønner hva du mener.. Jeg hadde selv super- sixpack da jeg var yngre, fordi jeg spilte fotball og hadde høy forbrenning. Jentene elsket kroppen min da. Var ikke tynn/mager men hadde en veldig atletisk kropp med en del blodårer. Jentene trodde jeg var skikkelig sterk(noe jeg var for alderen). Er nå eldre, og begynte å trene tung styrketrening. Ikke for å bli diger, men for å bli mest mulig sterk. Så har ikke like markert sixpack som før, men du verden så mye sterkere og bedre form jeg er i nå. Nå ser jeg ut som en mann og ikke som c.ronaldo type look.Anonymous poster hash: b95fd...1d4 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Jeg er helt enig med TS. Heller litt mer å ta i, enn en mann (i guttekropp) som man får lyst å gi mat. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 3
Cathrine88 Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Hvorfor skal de trene fordi du vil ha noe å se på? Du kan møblere leiligheten din slik at den passer til dine egne preferanser, men du overvurderer virkelig din egen viktighet hvis du forventer at resten av verden skal tilpasse seg hva du foretrekker. 16
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Vi har vel alle våre preferanser. Jeg liker ikke menn som er runde i kanta og ville heller hatt en mager mann som du kaller det. Anonymous poster hash: 7b66b...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Jeg skjønner at folk ser på dette som mobbing, diskriminering osv osv, men er det virkelig tiltrekkende å se ut som et speed-vrak? Det er hvertfall det de fleste ser ut som når de er tynne som fyrstikker og går med buksen langt nedpå knærne. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 3
kapteinNorge Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Skjønner hva du mener.. Jeg hadde selv super- sixpack da jeg var yngre, fordi jeg spilte fotball og hadde høy forbrenning. Jentene elsket kroppen min da. Var ikke tynn/mager men hadde en veldig atletisk kropp med en del blodårer. Jentene trodde jeg var skikkelig sterk(noe jeg var for alderen). Er nå eldre, og begynte å trene tung styrketrening. Ikke for å bli diger, men for å bli mest mulig sterk. Så har ikke like markert sixpack som før, men du verden så mye sterkere og bedre form jeg er i nå. Nå ser jeg ut som en mann og ikke som c.ronaldo type look. Anonymous poster hash: b95fd...1d4 Akkurat c.ronaldo var vel det dårlig eksempel ettersom han fokuserer på tung styrketrening i tillegg til fotballen? Han ble nettopp kåret til den best trente atleten eller no i den duren, og hvis du ser på han så er det mer muskler der enn på mannen i gata. Ikke noe skinnyboy der mer andre ord, noe som kommer av utallige timer lagt ned på treningsenteret:)
Gjest Iben Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg trodde alle andre magre gutter/menn også foretrakk å sitte hjemme foran dataen uansett, så var ikke klar over at det er et reelt problem for norske damer at horder av magre menn våger å vise seg ute i offentligheten en lørdagskveld. Men seff må det være kjipt for dere å bli forstyrret av en eller annen mager fyr som står og henger i et mørkt hjørne av baren, når dere tross alt har så mye viktig å snakke om som krever deres fulle oppmerksomhet. "Oh my gawd, girlfriends, har dere sett de nye puppene til hun Sofie Elise? Jeg bare oh my gawd, lissom". "Hold an, Else-Britt, ikke rør en muskel. Det står en mager fyr der borte i baren." "Søren, nå husker jeg ikke hvor vi var hen. Hvem sine pupper og klær var det vi snakket om igjen?" "Husker ikke heller. Alt jeg kan tenke på nå er han magre fyren." "Alltid må de ødelegge." Endret 20. august 2014 av Brezhnev 15
Gjest Coolaid Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Jeg skjønner at folk ser på dette som mobbing, diskriminering osv osv, men er det virkelig tiltrekkende å se ut som et speed-vrak? Det er hvertfall det de fleste ser ut som når de er tynne som fyrstikker og går med buksen langt nedpå knærne. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 Man kan være usunn som skinny og som overvektig. Det er ikke nødvendigvis sunnhetene selv som går rundt på magre bein omkring oss. Heller tvert om vil jeg si. Og man kan fint være sunn som slank, det er ikke noe problem. Men det er ganske mange som ikke er det.
Gjest Coolaid Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Jeg trodde alle andre magre gutter/menn også foretrakk å sitte hjemme foran dataen uansett, så var ikke klar over at det er et reelt problem for norske damer at horder av magre menn våger å vise seg ute i offentligheten en lørdagskveld. Men seff må det være kjipt for dere å bli forstyrret av en eller annen mager fyr som står og henger i et mørkt hjørne av baren, når dere tross alt har så mye viktig å snakke om som krever deres fulle oppmerksomhet. "Oh my gawd, girlfriends, har dere sett de nye puppene til hun Sofie Elise? Jeg bare oh my gawd, lissom". "Hold an, Else-Britt, ikke rør en muskel. Det står en mager fyr der borte i baren." "Søren, nå husker jeg ikke hvor vi var hen. Hvem sine pupper og klær var det vi snakket om igjen?" "Husker ikke heller. Alt jeg kan tenke på nå er han magre fyren." "Alltid må de ødelegge." Deilig
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Det er ikke bare meg. Alle venninnene min syns det sammeAnonymous poster hash: 584ba...af0 Kroppsfikseringen på menn har tatt helt av. Matriarkatet må ende! #yesallmen Anonymous poster hash: 9c22c...997 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Akkurat c.ronaldo var vel det dårlig eksempel ettersom han fokuserer på tung styrketrening i tillegg til fotballen? Han ble nettopp kåret til den best trente atleten eller no i den duren, og hvis du ser på han så er det mer muskler der enn på mannen i gata. Ikke noe skinnyboy der mer andre ord, noe som kommer av utallige timer lagt ned på treningsenteret:) Jo enig i at man ikke kan klage på en sånn kropp. Det kommer av mange tusen treningstimer.. Hadde ca ganske lik kropp som han, da jeg spilte fotball. Mye pga gener, mens nå har jeg fortsatt definerte muskler men mere volum i musklene, og kraftigere armer/nakke og lårmusklatur.Anonymous poster hash: b95fd...1d4
Nefarian Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Jeg skjønner at folk ser på dette som mobbing, diskriminering osv osv, men er det virkelig tiltrekkende å se ut som et speed-vrak? Det er hvertfall det de fleste ser ut som når de er tynne som fyrstikker og går med buksen langt nedpå knærne. Anonymous poster hash: 5dd6d...0b7 Har selv en sønn på 16 år som er veldig tynn. Dette har han dessverre arvet av meg som er like tynn uansett hvor mye jeg spiser. Jeg håper virkelig at han ALDRI kommer til å lese denne tråden, han skal slippe å ha mer komplekser enn det han allerede har. Jeg syntes selv jeg var alt for tynn da jeg var yngre, men burde jeg ha gjemt meg bort, skammet meg og aldri satt mine ben på byen av den grunn? Synes dere som slenger ut om andres kropp, om at noe kroppsfasonger motbydelig og at disse gutta (eller jentene) er ekle burde SKAMME dere!!! 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå