Gjest Tassen10 Skrevet 27. august 2014 #81 Skrevet 27. august 2014 Og en ting til! Ikke ta tlf hvis han ringer.... Sett den på lydløs, så slipper du å irritere deg over det.....
Gjest BettyBoop Skrevet 27. august 2014 #82 Skrevet 27. august 2014 (endret) Helt enig i det du sier, men jeg har vært med på dette flere ganger sånn...det bare begynte å bli sånn at det var slik sex vi hadde hver gang, mer voldsomt og nye ting for hver gang. Og jeg prøvde å like det/gi det en sjanse eller ti, så han har nok fått inntrykk av at det er greit.. Jeg er utrolig dårlig på å si fra, litt forsiktig og konfliktsky av meg, det er en lei side av meg, jeg vet, prøver hardt å gjøre noe med det, men er den litt beskjedne typen jente Til og med tenker jeg bare på hvordan jeg skal gjøre det slutt eller si fra -uten å såre han. -tsAnonymous poster hash: f75a3...f5d men han er nå blind da som ikke klarer å tolke kroppsspråk. Han må jo ha sett at du ikke nøt det. Du må bare være ærlig å si at du synes han er en bra fyr på mange måter men at brutal sex ikke er for deg og at det ikke vil fungere når dere ikke er kompatible. Endret 27. august 2014 av BettyBoop
Gjest Lille-pus Skrevet 28. august 2014 #83 Skrevet 28. august 2014 (endret) Ok. Det kan jeg forstå. Men vet du hva? Jeg tror typen din har skjønt at du er slik også. Og derfor utnytter han deg. Og han kommer til å bli verre og verre. Send en sms. Det er ingen regel som sier at du må gjøre det face-to-face. Du kan godt fortelle ham hvorfor, og han kommer sikkert til å si at han skal forandre seg. Men det kommer han selvfølgelig ikke til å gjøre. Så da sier du at det er altfor sent og at følelsene dine er borte. Og så sletter du og blokkerer ham.......Anonymous poster hash: 17beb...87a Stor sannsynlighet for at det du sier stemmer veldig godt. TS er den optimale lille underdanige, uselvstendige slavinnen som bare kan brukes. - hun betyr ikke noe, og hun er knyttet til ham som en hund til en eier som banker hunden gul og blå...uten at hunden noengang 'tar igjen'. Hunden elsker jo sin eier og er avhengig av ham. Halsbånd? I wouldn't be surprised.... 'Hans eiendom'. Uten egne meninger eller betydning... kan helt fint lånes ut til kompiser med samme tenningsmønster... hun liker dessuten smerten så bare kjør på. TS er alene i verden, uten venner eller familie, alene fordi hun er redd for å bli skuffet, redd for å såre noen. Han har fått en gavepakke. Akkurat som et barn som få en ny leke det har ønsket seg lenge... og en leke er alt hun er, alt hun vil bli, alt hun noengang kommer til å være for ham. Hvor i Helvete fant du ham? Han er farlig for deg fordi du alt har utslette deg selv som menneske. I dag vil jeg se at det står her inne at du sendte en SMS, og blokkerte ham fra telefonen din. Han har vel ikke fått nøkkel til leiligheten din også? Endret 28. august 2014 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #84 Skrevet 3. september 2014 Da kommer jeg med en liten oppdatering. Jeg har gruet meg til å svare her i tråden nå fordi jeg sikkert bare får kjeft, det trenger jeg egentlig ikke siden jeg føler meg både dum og dårlig nok som jeg gjør, men jeg har altså ikke fått ut fingeren enda. Har vært helt "paralysert" og ganske deprimert, men har ikke truffet han igjen heller da. Så hvis ikke jeg tar mot til meg snart så gjør vel han det slutt uansett Jeg har isolert meg og sliter med at jeg har mistet helt respekten for meg selv etter sexen vi hadde, som JEG tross alt ble med på og samtykket til. Så nå trøstespiser jeg og lar være å spise om hverandre her, vil ikke være attraktiv lenger, vil ikke ha sex eller være sammen med noen lenger. Tror jeg har noe som ligner angst, for hver gang jeg tenker på å ringe han for å avslutte det hele så får jeg kraftig hjertebank helt opp i halsen og fryser, liksom i panikk på en måte Blir like irritert på meg selv hver gang. Føler at jeg er blitt misbrukt selv om jeg har deltatt selv, det er utrolig forvirrende og helt sprøtt egentlig Noen som har opplevd noe lignende?? -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #85 Skrevet 3. september 2014 Glem det forresten, begynner å føle meg litt for dum nå. Hvordan stenger man tråden? Anyone? Anonymous poster hash: f75a3...f5d
Uredd Skrevet 3. september 2014 #86 Skrevet 3. september 2014 Glem det forresten, begynner å føle meg litt for dum nå. Hvordan stenger man tråden? Anyone? Anonymous poster hash: f75a3...f5d Du har ingen grunn til å føle deg dum. Men. Du vet hva du bør gjøre, og jeg vet ikke hva vi kan gjøre for at skal kunne få mot til det. Be noen du stoler på om hjelp kanskje?
Gjest Tassen10 Skrevet 3. september 2014 #87 Skrevet 3. september 2014 Da kommer jeg med en liten oppdatering. Jeg har gruet meg til å svare her i tråden nå fordi jeg sikkert bare får kjeft, det trenger jeg egentlig ikke siden jeg føler meg både dum og dårlig nok som jeg gjør, men jeg har altså ikke fått ut fingeren enda. Har vært helt "paralysert" og ganske deprimert, men har ikke truffet han igjen heller da. Så hvis ikke jeg tar mot til meg snart så gjør vel han det slutt uansett Jeg har isolert meg og sliter med at jeg har mistet helt respekten for meg selv etter sexen vi hadde, som JEG tross alt ble med på og samtykket til. Så nå trøstespiser jeg og lar være å spise om hverandre her, vil ikke være attraktiv lenger, vil ikke ha sex eller være sammen med noen lenger. Tror jeg har noe som ligner angst, for hver gang jeg tenker på å ringe han for å avslutte det hele så får jeg kraftig hjertebank helt opp i halsen og fryser, liksom i panikk på en måte Blir like irritert på meg selv hver gang. Føler at jeg er blitt misbrukt selv om jeg har deltatt selv, det er utrolig forvirrende og helt sprøtt egentlig Noen som har opplevd noe lignende?? -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d Det er jo bra du ikke har truffet ham siden sist hvertfall Har dere hatt kontakt på tlf? Det beste er kanskje å la forholdet dø ut av seg selv?
Tibbie Skrevet 3. september 2014 #88 Skrevet 3. september 2014 Ser du har fått mange svar, så vet ikke om du leser dem ennå. Men jeg svarer likevel. Har vært innom noe av det samme som det du opplever nå. Jeg holdt litt på med en fyr en gang som var som typen din. Han var kjekk og en bra fyr, men vi er totalt forskjellig i senga. Han likte det så røft at det nesten ble voldelig. Kveletak, riving i håret og så mye aktivitet at jeg ender med å blø Følte meg egentlig bare som en puledukke, for han var helt i sin egen verden og gjorde som han ville. Tror ikke han helt innså hva han gjorde. Han blir rett og slett for ivrig Ville aldri egentlig ha sex med han, men gjorde det for hans skyld. Vi bor ikke lenger i samme by, men om vi gjorde det hadde jeg sikkert tvunget meg selv til å holde ut med sexen. Eventuelt kommet med en "deal". Enten bytter vi på hvilken "stil" vi kjører, eller så må jeg få en deilig massasje etterpå. Håper du finner en løsning! Kjipt å måtte dumpe en bra fyr på grunn av forskjellige preferanser i senga.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #89 Skrevet 3. september 2014 Ser du har fått mange svar, så vet ikke om du leser dem ennå. Men jeg svarer likevel. Har vært innom noe av det samme som det du opplever nå. Jeg holdt litt på med en fyr en gang som var som typen din. Han var kjekk og en bra fyr, men vi er totalt forskjellig i senga. Han likte det så røft at det nesten ble voldelig. Kveletak, riving i håret og så mye aktivitet at jeg ender med å blø Følte meg egentlig bare som en puledukke, for han var helt i sin egen verden og gjorde som han ville. Tror ikke han helt innså hva han gjorde. Han blir rett og slett for ivrig Ville aldri egentlig ha sex med han, men gjorde det for hans skyld. Vi bor ikke lenger i samme by, men om vi gjorde det hadde jeg sikkert tvunget meg selv til å holde ut med sexen. Eventuelt kommet med en "deal". Enten bytter vi på hvilken "stil" vi kjører, eller så må jeg få en deilig massasje etterpå. Håper du finner en løsning! Kjipt å måtte dumpe en bra fyr på grunn av forskjellige preferanser i senga. Wow, du så å si oppmuntrer henne til å bli hos han. Dette handler ikke bare om forskjellige preferanser i senga. Herregud jente, se hvordan han får henne til å føle seg! Hun holder på å miste all respekt for seg selv pga. denne fyren.Anonymous poster hash: ba4f2...40f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #90 Skrevet 6. september 2014 Stor sannsynlighet for at det du sier stemmer veldig godt. TS er den optimale lille underdanige, uselvstendige slavinnen som bare kan brukes. - hun betyr ikke noe, og hun er knyttet til ham som en hund til en eier som banker hunden gul og blå...uten at hunden noengang 'tar igjen'. Hunden elsker jo sin eier og er avhengig av ham. Halsbånd? I wouldn't be surprised.... 'Hans eiendom'. Uten egne meninger eller betydning... kan helt fint lånes ut til kompiser med samme tenningsmønster... hun liker dessuten smerten så bare kjør på. TS er alene i verden, uten venner eller familie, alene fordi hun er redd for å bli skuffet, redd for å såre noen. Han har fått en gavepakke. Akkurat som et barn som få en ny leke det har ønsket seg lenge... og en leke er alt hun er, alt hun vil bli, alt hun noengang kommer til å være for ham. Hvor i Helvete fant du ham? Han er farlig for deg fordi du alt har utslette deg selv som menneske. I dag vil jeg se at det står her inne at du sendte en SMS, og blokkerte ham fra telefonen din. Han har vel ikke fått nøkkel til leiligheten din også? Ts her. Vil bare si takk for hjelpen, nå er det avsluttet. En lettelse Jeg leste denne tråden sikkert 100 ganger først. Han har forresten ingen nøkler eller noe nei Anonymous poster hash: f75a3...f5d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #91 Skrevet 6. september 2014 Og en ting til! Ikke ta tlf hvis han ringer.... Sett den på lydløs, så slipper du å irritere deg over det..... Har gjort det nå, det er over. Og jeg har tatt rådene dine, takk ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #94 Skrevet 6. september 2014 Så bra! Ja jeg føler mest av alt lettelse, så det var tydeligvis veldig riktig av meg å gjøre det Tusen takk til deg også, leste det du skrev flere ganger og det hjalp masse ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #95 Skrevet 6. september 2014 Takk -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #97 Skrevet 6. september 2014 Så flott!! Så flink du har vært, TS! Takk Caelyn Deilig å endelig fått det overstått! -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #98 Skrevet 6. september 2014 Ts her. Vil bare si takk for hjelpen, nå er det avsluttet. En lettelse Jeg leste denne tråden sikkert 100 ganger først. Han har forresten ingen nøkler eller noe nei Anonymous poster hash: f75a3...f5d Skjønne vennen, dette var det fineste jeg har lest i hele dag. Du er sterkere enn du trodde, du er verdifull og flott ! Glem aldri det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #99 Skrevet 7. september 2014 Skjønne vennen, dette var det fineste jeg har lest i hele dag. Du er sterkere enn du trodde, du er verdifull og flott ! Glem aldri det. Så fine ord, takk Har hjulpet veldig å skrive med dere her inne siden jeg ikke har hatt andre å snakke med, har ikke følt at jeg har vært alene om det på en måte -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #100 Skrevet 8. september 2014 Så fine ord, takk Har hjulpet veldig å skrive med dere her inne siden jeg ikke har hatt andre å snakke med, har ikke følt at jeg har vært alene om det på en måte -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d +1 Tøff dame Anonymous poster hash: 18292...736
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå