Gå til innhold

Dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyren evner ikke den biten som handler om å lese og forstå hverandre. Stikk, stikk, stikk! før du tror at det er normalt å bli fratatt kontroll over egen kropp.

Enig, jeg orker ikke å ha det sånn. Skal gjøre det slutt og stikke. Takk :)

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns i grunn ikke du skal ønske at du hadde samme preferanser som denne mannen, for det han gjør er uansett ikke rett eller den rette måten å gå fram på om det er denne formen for sex og samliv som han ønsker.

Det skal overhode ikke føles som noe press, det skal være ønsket av begge parter og man bør helst ha et signal man kan bruke om man enten vil ha pause (gul/rosa) eller full stopp umiddelbart (rødt). Det er basic BDSM rett og slett.

Personlig synes jeg ikke noe om fremgangsmåten til denne mannen overhode. Ydmykelse, play-rape, harde slag etc er elementer av BDSM som slettes ikke alle innenfor livsstilen er interessert i (bl.a. meg).

Det krever også mye kommunikasjon, tillit og kunnskap.

Det du skriver får i hvert fall alle mine varselbjeller til å ringe.

Send meg gjerne en PM om du ønsker å prate mer.

:klem:

Sender deg kanskje en pm ja, tusen takk :) Jeg synes dette har vært vanskelig og har slitt med veldig mange tanker i det siste, derfor jeg trenger å lufte det.

Vi har ikke vært sammen lenge, stusser litt på det også...at det har eskalert så veldig, veldig fort og blitt så voldsomt på så kort tid. Med tanke på den tilliten, kunnskapen og kommunikasjonen du nevner..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at dere er seksuelt inkompatible er en god og legitim dumpegrunn for dere begge to.

Ja det vil jo umulig fungere i lengden, jeg kjenner dessuten at følelsene mine for han forsvinner pga dette. Jeg vil avslutte det, både for min og hans del.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vil jo umulig fungere i lengden, jeg kjenner dessuten at følelsene mine for han forsvinner pga dette. Jeg vil avslutte det, både for min og hans del.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Mener det er helt rett innstilling så tidlig i et forhold, før man har barn og den type ting. Det finnes helt sikkert bedre matcher der ute for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er særdeles liberal, åpen og tilhenger av å strekke seg litt for den er sammen med sin skyld, men dette her, det er dumpemateriale.

Du skal IKKE føle deg sånn etter sex med kjæresten din, og han mangler helt åpenbart både det ene og det andre når han turer frem sånn.

Dump, før du får det enda verre med deg selv.

:klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er særdeles liberal, åpen og tilhenger av å strekke seg litt for den er sammen med sin skyld, men dette her, det er dumpemateriale.

Du skal IKKE føle deg sånn etter sex med kjæresten din, og han mangler helt åpenbart både det ene og det andre når han turer frem sånn.

Dump, før du får det enda verre med deg selv.

:klemmer:

Jeg trodde jeg var litt liberal selv, men nå begynner jeg faktisk å bli litt deprimert her, dette har vært så skuffende og små-traumatisk at jeg føler meg helt utenfor om dagen :( Størst av alt er kanskje skuffelsen...både over meg selv, han og forholdet.

Takk for svar :hug:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg er redd for, at han ser på meg som litt "svak" og dermed har mistet respekten "all over". Takk for svar :blomst:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

My pleasure

Jeg tror ikke han ser på deg som svak. Jeg tror heller ikke at han har mistet repekten. Det virker mest som at han ikke har respect I utgangspunktet.

Føler med deg her. Det er alltid trist å innse at ting ikke er slik som en trodde. Spesielt når en har investert mye av seg selv og fremdeles har følelser for den andre.

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du planlegger å gjøre det slutt med han.

Høres virkelig ikke ut som at dere er en bra match for hverandre.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det motsatt.

Funket ikke i lengden.

Han fant seg en "vanilje mus" og de lever lykkelig i alle sine dager.

Så det finnes nok noen der ute for deg og! :klemmer:



Anonymous poster hash: d8968...d8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det motsatt.

Funket ikke i lengden.

Han fant seg en "vanilje mus" og de lever lykkelig i alle sine dager.

Så det finnes nok noen der ute for deg og! :klemmer:

Anonymous poster hash: d8968...d8c

Takk, håper det...har hatt litt uflaks hittil men :rolleyes::bond:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My pleasure

Jeg tror ikke han ser på deg som svak. Jeg tror heller ikke at han har mistet repekten. Det virker mest som at han ikke har respect I utgangspunktet.

Føler med deg her. Det er alltid trist å innse at ting ikke er slik som en trodde. Spesielt når en har investert mye av seg selv og fremdeles har følelser for den andre.

:hug:

Ja det er nettopp det. Jeg sitter fortsatt å kjenner litt på følelsen av hvordan jeg trodde han var også, hvordan det begynte, men allikevel er ting blitt ødelagt for min del nå siden den behandlingen ikke akkurat gir meg mer følelser for han. Heller motsatt. Det er bare litt trist, alt virket så bra til og begynne med, er skikkelig skuffet, men vet at jeg ikke vil dette mer.

-ts :hug::blomst:

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du planlegger å gjøre det slutt med han.

Høres virkelig ikke ut som at dere er en bra match for hverandre.

Lykke til :)

Ja jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt, det går ikke dette her :tristbla:

Takk :)

-ts :hug:

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen...kan noen, hvem som helst, være så snill å gi meg et spark bak eller hjelpe meg en siste gang.. jeg ser plutselig bare de gode sidene hans etter at jeg ikke har hatt sex eller truffet han på en stund, men VET at jeg må gjøre det slutt. For jeg gruer meg til vi skal ha sex igjen, jeg er bare så svak og han er så snill igjen nå når vi ikke har vært sammen...hvordan skal jeg gjøre dette? Trenger sårt noen alvorsord.. Jeg ser alltid bare det beste og fortrenger det negative..



Anonymous poster hash: f75a3...f5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, dette var som om jeg skulle skrevet det selv..

Jeg har datet en fyr over en lengre periode og nå har vi begynt å ha sex, er ca 3 uker siden første gang. Han har sagt at han liker det litt røft i senga, men jeg hadde ingen anelse om hvor røft han mente. Her snakker vi om sex hvor det handler om å nesten "voldta" meg, om dere skjønner. Han er ekstremt hardhendt og slenger meg rundt, bryr seg egentlig ikke så mye om at jeg sier "stopp", jeg må si det flere ganger før han gir seg. Han liker å holde meg hardt fast i ulike posisjoner og på en måte nedverdige meg litt, jo mer, jo mer tenner han på det. Vanlig sex blir han ikke hard nok av og klarer ikke gjennomføre samleie....

Det er jo helt forferdelig egentlig, for han er så bra på alle andre områder.. vi er ikke offisielt sammen enda, og jeg tror vel ikke det blir sånn heller. Han tenner jo ikke på vanlig sex og det går ikke i lengden. Utrolig kjipt at dette skal ødelegge alt. Men det er altså flere i samme båt som deg TS :hug:

Anonymous poster hash: 2dea9...fd0

Hvordan gikk det med deg egentlig, klarte du å gjøre det slutt...? -ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen...kan noen, hvem som helst, være så snill å gi meg et spark bak eller hjelpe meg en siste gang.. jeg ser plutselig bare de gode sidene hans etter at jeg ikke har hatt sex eller truffet han på en stund, men VET at jeg må gjøre det slutt. For jeg gruer meg til vi skal ha sex igjen, jeg er bare så svak og han er så snill igjen nå når vi ikke har vært sammen...hvordan skal jeg gjøre dette? Trenger sårt noen alvorsord.. Jeg ser alltid bare det beste og fortrenger det negative..

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

*Gir deg et realt spark bak* Eller kanskje jeg skulle gi deg en omgang spanking sånn som kjæresten din virker som om han vil, men som du ikke liker? Beklager om den var stygg, men du trenger å komme deg vekk.

Les hva du har skrevet om han tidligere i tråden, og også alle svarene. Prøv å husk hvordan han har fått deg til å føle deg, hva han har gjort under sex osv.

Ta vare på deg selv, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Helt enig i det du sier, men jeg har vært med på dette flere ganger sånn...det bare begynte å bli sånn at det var slik sex vi hadde hver gang, mer voldsomt og nye ting for hver gang. Og jeg prøvde å like det/gi det en sjanse eller ti, så han har nok fått inntrykk av at det er greit.. Jeg er utrolig dårlig på å si fra, litt forsiktig og konfliktsky av meg, det er en lei side av meg, jeg vet, prøver hardt å gjøre noe med det, men er den litt beskjedne typen jente :( Til og med tenker jeg bare på hvordan jeg skal gjøre det slutt eller si fra -uten å såre han.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Akkurat det å ikke såre ham synes jeg du skal gi blanke faen i, TS.

Ja, jeg kjenner jeg blir sint når jeg nok en gang hører om en slik DUMinant kar som er helt ute på feil jorde, som ikke evner lese sin partners fysiske og psykiske respons, som ikke evner identifisere glede, lyst og begjær fra passiv motvilje, psykisk og fysisk smerte langt utover partners absolutte grenser og tenningsmønster, eller som evner vise omsorg.

Bare gi ham beskjed om at måten han forsøker å 'dominere' (han dominerer ikke, bare så det er sagt), måten han 'dominerer' på gjør deg vondt, og det vil du ikke. Det er slutt.

Du må så gjerne vise ham mitt innlegg dersom det kan være til hjelp for deg :hug:

Edit: Presisert

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gir deg et realt spark bak* Eller kanskje jeg skulle gi deg en omgang spanking sånn som kjæresten din virker som om han vil, men som du ikke liker? Beklager om den var stygg, men du trenger å komme deg vekk.

Les hva du har skrevet om han tidligere i tråden, og også alle svarene. Prøv å husk hvordan han har fått deg til å føle deg, hva han har gjort under sex osv.

Ta vare på deg selv, TS.

Takk :);) Jeg er så vinglete nå, følelser og fornuft er jo helt kaos og jeg er så redd for å angre på ting, jeg vet jeg er en feiging :P -ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det å ikke såre ham synes jeg du skal gi blanke faen i, TS.

Ja, jeg kjenner jeg blir sint når jeg nok en gang hører om en slik DUMinant kar som er helt ute på feil jorde, som ikke evner lese sin partners fysiske og psykiske respons, som ikke evner identifisere glede, lyst og begjær fra passiv motvilje, psykisk og fysisk smerte langt utover partners absolutte grenser og tenningsmønster, eller som evner vise omsorg.

Bare gi ham beskjed om at måten han forsøker å 'dominere' (han dominerer ikke, bare så det er sagt), måten han 'dominerer' på gjør deg vondt, og det vil du ikke. Det er slutt.

Du må så gjerne vise ham mitt innlegg dersom det kan være til hjelp for deg :hug:

Edit: Presisert

Takk :hug: -ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...