Gå til innhold

Dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blås i takksigelsene nå, hiv ham på dør. Nå!

Signerer Lille-pus helhjertet. Hun vet hva hun snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, ingen mann er verdt å ofre psyken sin for, og det er faktisk det du holder på å gjøre nå.

Hva hjelper det at han er snill og god ellers, når du gruer deg til å ha sex med ham fordi han ikke bryr seg om annet enn sin egen nytelse?

Skal du sitte der om noen år, når du endelig har innsett at det ikke kommer til å funke med ham, og være redd for å innlede et forhold med en annen fordi du er redd for å ha sex?

Det er ikke voldtekt det han gjør, da du etter hva jeg har skjønt ikke motsetter deg det, men tror du psyken og kroppen din skjønner forskjellen? Den oppfatter at sex er vondt, ubehagelig, at det gjør deg redd og opprørt, og det er faktisk ikke gjort på et knips å reparere seg etter det.

Du MÅ enten få en slutt på denne type sex, eller så må du gå, for din egen helse. Så enkelt er det.

Du klarer dette her, bruk fornuften din, den har helt rett! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Jeg er av dem som liker denne typen sex (er jente), men når du skriver at det har flyttet seg over i hverdagslivet også, og at han kan finne på å gi deg en ørefik, da kjenner jeg at jeg bare blir uvel. Det er IKKE greit under noen omstendigheter! (Det er selvsagt ikke lov å overskride grensene dine i sengen heller). Jeg håper du har greid å gjøre det slutt, eller er i prosessen. Klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk :);) Jeg er så vinglete nå, følelser og fornuft er jo helt kaos og jeg er så redd for å angre på ting, jeg vet jeg er en feiging :P -ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Ok, du ba om et kraftig spark bak, så det skal du få:

Du er redd for å angre ja. Ja det ville jo være fryktelig å angre på at du ikke hver j**la dag gruet deg i tilfellet han bestemte seg for å ha sex med den lille sub'en sin.

Smerte? Såpass må du tåle. Du tenner jo på det, - ikke sant?

Han 'hører ikke' når du sier 'Stopp'. I praksis har han en slavinne han kan bruke til eget forgodtbefinnede og uten å ofte hennes nytelse av seansen en eneste tanke.

Han slår deg, uten å ha den ringeste formening om at du ikke tennes av smerten og nedverdigelsen ved slagene, - og etterpå forsøker han seg med noe 'aftercare' likende som du ikke forståe en pøkk av.

Ditt tenningsmønster er helt annerledes enn det du har beskrevet, såpass forstår de fleste oppegående, både dom'er og sub'er.

Om du hverken med store ord forklarer ham hvordan du er skudd sammen, og/eller hiver ham på hue og ræva ut så kan du være rimelig sikker på at dette stanser ikke av seg selv.

- og la meg utbrodere et lite skrekkscenario, som for oppegående mennesker innen sjangeren vil høres ut som en ren eventyrfortelling: De fleste utvikler sin seksualitet betraktelig over årene. Tenningsmekanismene endres i sin natur ikke så mye, men de blir ofte (ikke alltid) skarpere i kanten, - for enkelte må det kraftigere stimuli til.

Høres det flott ut fra ditt ståsted? Kommer den dagen hvor slavinnen hans kan omdefineres til en liten 'tøs' og lånes ut/leies ut til andre?

Jada, jeg strekker strikken nå, ut i et landskap som kanskje de færreste her inne kjenner, men som likevel er høyst reelt, men som ikke favner de fleste av oss.

Har du en fri vilje lenger? Eller er frykten for sex, slag og nummeret før mishandling (du vil ikke, men du blir ikke hørt når du sier 'Stopp!*) så liten at rosene, kyssene og klemmene er verd det?

Tillegg: De fleste som har tenningsmønster innen dom/sub kategorien har ikke den typen sex (dom/sub) hver gang de har sex. Det er mye myk og herlig kosesex mellom hver gang det trekkes ut i omsorgsfull dominans med fullt fokus på sub'ens og egne grenser.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Takk :);) Jeg er så vinglete nå, følelser og fornuft er jo helt kaos og jeg er så redd for å angre på ting, jeg vet jeg er en feiging :P -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Du er ikke feig, du er manipulert og kuet. Du er frarøvet fri vilje. Du er en sadist sitt leketøy.

Snakk med venner! Finn de som bryr seg om deg. Fortsetter du med han her så vil det på sikt være alvorlig fare ikke bare for din mentale helse men også din fysiske. Du vil ende opp på voldtekstmotak og krisesenter. Denne personen har såpass mangel på mentale sperrer at jeg ikke vil bli overrasket om han har fysiske mangler i hjernen. Med andre ord, han kan ikke forandre seg til det bedre.

Sakte men sikkert, uten at du merker det, vil han gjøre deg til sitt verdiløse leketøy. En som mishandler deg én gang vil aldri stanse med mishandlingen. Vedkommende vil bare søke nye innfallsvinkler. Du kan tro du har kontroll og at alt er ok, men du er dømt til å tape hvis du ikke avviser vedkommende totalt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOM DEG LANGT, LANGT BORT fra den vitsen av en mann du er sammen med. Det du beskriver er misbruk, han fortsetter selv om du sier han skal stoppe, han tråkker langt over dine grenser. Han er ikke engang interessert i hvordan du vil ha det. Hvordan han oppfører seg utenfor senga er revnende likegyldig, for atferden kommer nok til å vise seg på andre områder etter hvert.

Røff og brutal sex kan være fantastisk dersom BEGGE parter er genuint interesserte i det og begge har et slikt tenningsmønster. Hvor man respekterer hverandre og hverandres grenser. Det er ikke tilfelle hos dere. Han eier ikke respekt for deg i det hele tatt ved å oppføre seg slik som han gjør, dette er ikke et menneske du vil dele livet ditt med.



Anonymous poster hash: 27013...c07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, ingen mann er verdt å ofre psyken sin for, og det er faktisk det du holder på å gjøre nå.

Hva hjelper det at han er snill og god ellers, når du gruer deg til å ha sex med ham fordi han ikke bryr seg om annet enn sin egen nytelse?

Skal du sitte der om noen år, når du endelig har innsett at det ikke kommer til å funke med ham, og være redd for å innlede et forhold med en annen fordi du er redd for å ha sex?

Det er ikke voldtekt det han gjør, da du etter hva jeg har skjønt ikke motsetter deg det, men tror du psyken og kroppen din skjønner forskjellen? Den oppfatter at sex er vondt, ubehagelig, at det gjør deg redd og opprørt, og det er faktisk ikke gjort på et knips å reparere seg etter det.

Du MÅ enten få en slutt på denne type sex, eller så må du gå, for din egen helse. Så enkelt er det.

Du klarer dette her, bruk fornuften din, den har helt rett! :)

Gode poeng, jeg trenger å lese det svart på hvitt, det hjelper. Han virker mest opptatt av sin egen nytelse ja, jeg skal bare "brukes".

Jeg vet selv at jeg ikke orker dette mer, jeg vil ikke ha sex med han igjen og da går det jo uansett ikke..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du ba om et kraftig spark bak, så det skal du få:

Du er redd for å angre ja. Ja det ville jo være fryktelig å angre på at du ikke hver j**la dag gruet deg i tilfellet han bestemte seg for å ha sex med den lille sub'en sin.

Smerte? Såpass må du tåle. Du tenner jo på det, - ikke sant?

Han 'hører ikke' når du sier 'Stopp'. I praksis har han en slavinne han kan bruke til eget forgodtbefinnede og uten å ofte hennes nytelse av seansen en eneste tanke.

Han slår deg, uten å ha den ringeste formening om at du ikke tennes av smerten og nedverdigelsen ved slagene, - og etterpå forsøker han seg med noe 'aftercare' likende som du ikke forståe en pøkk av.

Ditt tenningsmønster er helt annerledes enn det du har beskrevet, såpass forstår de fleste oppegående, både dom'er og sub'er.

Om du hverken med store ord forklarer ham hvordan du er skudd sammen, og/eller hiver ham på hue og ræva ut så kan du være rimelig sikker på at dette stanser ikke av seg selv.

- og la meg utbrodere et lite skrekkscenario, som for oppegående mennesker innen sjangeren vil høres ut som en ren eventyrfortelling: De fleste utvikler sin seksualitet betraktelig over årene. Tenningsmekanismene endres i sin natur ikke så mye, men de blir ofte (ikke alltid) skarpere i kanten, - for enkelte må det kraftigere stimuli til.

Høres det flott ut fra ditt ståsted? Kommer den dagen hvor slavinnen hans kan omdefineres til en liten 'tøs' og lånes ut/leies ut til andre?

Jada, jeg strekker strikken nå, ut i et landskap som kanskje de færreste her inne kjenner, men som likevel er høyst reelt, men som ikke favner de fleste av oss.

Har du en fri vilje lenger? Eller er frykten for sex, slag og nummeret før mishandling (du vil ikke, men du blir ikke hørt når du sier 'Stopp!*) så liten at rosene, kyssene og klemmene er verd det?

Tillegg: De fleste som har tenningsmønster innen dom/sub kategorien har ikke den typen sex (dom/sub) hver gang de har sex. Det er mye myk og herlig kosesex mellom hver gang det trekkes ut i omsorgsfull dominans med fullt fokus på sub'ens og egne grenser.

Den der trengte jeg, supert :) Skal lese det flere ganger, særlig hvis jeg blir usikker...fornuften min må seire over den sentimentale siden min som bare vil henge seg opp i de fine minnene. Jeg ser jo selv at dette ikke går, jeg vil ikke ha det sånn, sexlivet er jo en stor del av et forhold. Hjelper ikke å ha det fint når vi ikke har sex, men å vite at det blir ødelagt igjen i senga..:/

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke feig, du er manipulert og kuet. Du er frarøvet fri vilje. Du er en sadist sitt leketøy.

Snakk med venner! Finn de som bryr seg om deg. Fortsetter du med han her så vil det på sikt være alvorlig fare ikke bare for din mentale helse men også din fysiske. Du vil ende opp på voldtekstmotak og krisesenter. Denne personen har såpass mangel på mentale sperrer at jeg ikke vil bli overrasket om han har fysiske mangler i hjernen. Med andre ord, han kan ikke forandre seg til det bedre.

Sakte men sikkert, uten at du merker det, vil han gjøre deg til sitt verdiløse leketøy. En som mishandler deg én gang vil aldri stanse med mishandlingen. Vedkommende vil bare søke nye innfallsvinkler. Du kan tro du har kontroll og at alt er ok, men du er dømt til å tape hvis du ikke avviser vedkommende totalt.

Han kaller meg et verdiløst leketøy allerede...samtidig som han påstår at han er forelsket i meg. Derfor jeg blir/ble forvirret.. Det er i følge han en del av "sexleken", men jeg synes ikke det er særlig hyggelig. Jeg synes det hjelper å lese det dere skriver siden jeg er så tiltaksløs nå, takk!

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Han kaller meg et verdiløst leketøy allerede...samtidig som han påstår at han er forelsket i meg. Derfor jeg blir/ble forvirret.. Det er i følge han en del av "sexleken", men jeg synes ikke det er særlig hyggelig. Jeg synes det hjelper å lese det dere skriver siden jeg er så tiltaksløs nå, takk!

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Han finnes ikke forelsket i deg. Han bare liker at han kan bruke deg og at du finner deg i å være leketøyet hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOM DEG LANGT, LANGT BORT fra den vitsen av en mann du er sammen med. Det du beskriver er misbruk, han fortsetter selv om du sier han skal stoppe, han tråkker langt over dine grenser. Han er ikke engang interessert i hvordan du vil ha det. Hvordan han oppfører seg utenfor senga er revnende likegyldig, for atferden kommer nok til å vise seg på andre områder etter hvert.

Røff og brutal sex kan være fantastisk dersom BEGGE parter er genuint interesserte i det og begge har et slikt tenningsmønster. Hvor man respekterer hverandre og hverandres grenser. Det er ikke tilfelle hos dere. Han eier ikke respekt for deg i det hele tatt ved å oppføre seg slik som han gjør, dette er ikke et menneske du vil dele livet ditt med.

Anonymous poster hash: 27013...c07

Ja jeg ser denne. Jeg synes han virker svært lite opptatt av at jeg skal ha det godt, være tilfredstillt eller bli respektert...han gir inntrykk av det noen ganger og gjør mye fint for meg, men samtidig ikke...hvis du skjønner. Jeg ser ikke at jeg ville klart å leve sammen med han slik han er nå, det hadde jeg ikke orket. Orker ikke å holde tempoet oppe seksuelt når han har slike behov..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finnes ikke forelsket i deg. Han bare liker at han kan bruke deg og at du finner deg i å være leketøyet hans.

Ja jeg har tenkt det samme, alle kan si fine ting... Jeg ble bare litt blendet av det siden jeg så gjerne ønsket meg det. Men det hjelper jo lite når det ikke er ekte. Og han har visst sagt ting før som han ikke har ment, det har han innrømmet, selv om det visstnok var annerledes med meg...men det kan han jo ha sagt før det også..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja jeg har tenkt det samme, alle kan si fine ting... Jeg ble bare litt blendet av det siden jeg så gjerne ønsket meg det. Men det hjelper jo lite når det ikke er ekte. Og han har visst sagt ting før som han ikke har ment, det har han innrømmet, selv om det visstnok var annerledes med meg...men det kan han jo ha sagt før det også..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Det er alltid annerledes med den som en manipulerer i øyeblikket. Tror du virkelig at han her sliter med å lyve deg rett opp i ansiktet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Han kaller meg et verdiløst leketøy allerede...samtidig som han påstår at han er forelsket i meg. Derfor jeg blir/ble forvirret.. Det er i følge han en del av "sexleken", men jeg synes ikke det er særlig hyggelig. Jeg synes det hjelper å lese det dere skriver siden jeg er så tiltaksløs nå, takk!

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Ja da ser du hva du er del av.

Bare fortsett å være så passiv som du er nå dersom du ikke vil avslutte.

Det er ikke noen av oss som skal leve som hans sexleketøy, - det er deg, og jo lenger du blir jo fastere sitter du.

Jeg begynner å bli lei av at det ikke finnes tiltak i deg. Det er ingen av oss som kommer og hiver han ut for deg. Det er ingen av oss som kommer og hjelper deg når du får neste slag i ansiktet. Det er ingen av oss som kommer på en hvit hest og redder deg neste gang du skriker "STOPP!" i smerte under denne sexleken.

Du velger helt fritt om du skal bli værende med ham, og nå hører jeg at du mest av alt kaster bort tiden vår her, sutrer for å få kos og omsorg før du kaster deg i armene hans igjen og fortsetter å være 'sexleketøyet hans'.

Det nytter ikke å pipe til oss for sympati, omsorg og 'stakkars deg kos' nå slik du gjør i dette innlegget.

Ja jeg ser denne. Jeg synes han virker svært lite opptatt av at jeg skal ha det godt, være tilfredstillt eller bli respektert...han gir inntrykk av det noen ganger og gjør mye fint for meg, men samtidig ikke...hvis du skjønner. Jeg ser ikke at jeg ville klart å leve sammen med han slik han er nå, det hadde jeg ikke orket. Orker ikke å holde tempoet oppe seksuelt når han har slike behov..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Jepp, dette er klare, rene ord.

Se på dem som mitt siste spark bak til deg, for tiltaksløshet er ikke min greie, frøken.

Edit: Og før noen tenker forsøke hogge hodet av meg for min 'ufølsomhet' og 'manglende empati med TS'; Følsomhet og empati hjelper henne ikke nå. Hun må selv finne viljen og drivet til å avslutte, det kan ikke noen av oss gjøre for henne.

Derfor såpass krystallklare ord uten påstrødd sukkerdryss.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig ts?

Jeg er en forholdsvis snill og veloppdragen mann, og mine to siste dater/kjærester sendte meg en høflig og grei sms mens jeg satt på jobb med teksten : "hei, håper du har en fin dag! jeg har tenkt litt og jeg syns du er en fin og bra mann på alle måter, men....."

Og det var det.

Anonymous poster hash: 17beb...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig ts?

Jeg er en forholdsvis snill og veloppdragen mann, og mine to siste dater/kjærester sendte meg en høflig og grei sms mens jeg satt på jobb med teksten : "hei, håper du har en fin dag! jeg har tenkt litt og jeg syns du er en fin og bra mann på alle måter, men....."

Og det var det.

Anonymous poster hash: 17beb...87a

Jeg vet ikke, men jeg tror det delvis er fordi jeg er blitt forlatt av så mange mennesker (bl.a familie i barndommen) tidligere. Hvis jeg skal leke litt psykolog for meg selv. Også har jeg ikke så mange mennesker i livet mitt, ikke mange venner fordi jeg har hatt en tendens til å isolerer meg litt og ville klare meg alene,,,kanskje også fordi jeg har opplevd å bli mye forlatt. Når jeg blir glad i mennesker knytter jeg meg veldig til dem og det er vanskelig å slippe, det betyr mye for meg når noen viser at de liker meg, er intr i å bruke tid på meg og vil være sammen med meg f.eks. Og da får jeg liksom en slags sperre som gjør det vanskelig å gå selv om jeg burde...jeg liker ikke å forlate noen jeg føler jeg har fått en slags historie med hvis du skjønner, jeg blir fryktelig sentimental av meg og føler meg veldig alene igjen. Så jeg er kanskje litt "ødelagt" sånn. Jeg føler meg også veldig ansvarlig hvis jeg sårer noen og setter meg veldig inn i deres situasjon...særlig hvis jeg går fra den. Tror alltid at de føler seg sånn som jeg har følt meg når jeg har mistet noen, men er jo ikke sikkert de tar det like tungt.. Har gjort det slutt tidligere, men det var veldig vanskelig og da brukte jeg veldig lang tid selv om jeg gjerne skulle ha gjort det før. Men nå kan jeg ikke drøye det lenger..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Så send ham en mld og si det. Slutt å utsett, det blir ikke lettere av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men jeg tror det delvis er fordi jeg er blitt forlatt av så mange mennesker (bl.a familie i barndommen) tidligere. Hvis jeg skal leke litt psykolog for meg selv. Også har jeg ikke så mange mennesker i livet mitt, ikke mange venner fordi jeg har hatt en tendens til å isolerer meg litt og ville klare meg alene,,,kanskje også fordi jeg har opplevd å bli mye forlatt. Når jeg blir glad i mennesker knytter jeg meg veldig til dem og det er vanskelig å slippe, det betyr mye for meg når noen viser at de liker meg, er intr i å bruke tid på meg og vil være sammen med meg f.eks. Og da får jeg liksom en slags sperre som gjør det vanskelig å gå selv om jeg burde...jeg liker ikke å forlate noen jeg føler jeg har fått en slags historie med hvis du skjønner, jeg blir fryktelig sentimental av meg og føler meg veldig alene igjen. Så jeg er kanskje litt "ødelagt" sånn. Jeg føler meg også veldig ansvarlig hvis jeg sårer noen og setter meg veldig inn i deres situasjon...særlig hvis jeg går fra den. Tror alltid at de føler seg sånn som jeg har følt meg når jeg har mistet noen, men er jo ikke sikkert de tar det like tungt.. Har gjort det slutt tidligere, men det var veldig vanskelig og da brukte jeg veldig lang tid selv om jeg gjerne skulle ha gjort det før. Men nå kan jeg ikke drøye det lenger.. -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Ok. Det kan jeg forstå. Men vet du hva? Jeg tror typen din har skjønt at du er slik også. Og derfor utnytter han deg. Og han kommer til å bli verre og verre.

Send en sms.

Det er ingen regel som sier at du må gjøre det face-to-face.

Du kan godt fortelle ham hvorfor, og han kommer sikkert til å si at han skal forandre seg. Men det kommer han selvfølgelig ikke til å gjøre.

Så da sier du at det er altfor sent og at følelsene dine er borte.

Og så sletter du og blokkerer ham.......

Anonymous poster hash: 17beb...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det kan jeg forstå. Men vet du hva? Jeg tror typen din har skjønt at du er slik også. Og derfor utnytter han deg. Og han kommer til å bli verre og verre.

Send en sms.

Det er ingen regel som sier at du må gjøre det face-to-face.

Du kan godt fortelle ham hvorfor, og han kommer sikkert til å si at han skal forandre seg. Men det kommer han selvfølgelig ikke til å gjøre.

Så da sier du at det er altfor sent og at følelsene dine er borte.

Og så sletter du og blokkerer ham.......

Anonymous poster hash: 17beb...87a

Ja jeg må nok gjøre det sånn selv om jeg føler det liksom bør gjøres face to face eller i hvertfall over tlf. Skal lese svarene i denne tråden noen ganger til og sende han melding...:)

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Ja jeg må nok gjøre det sånn selv om jeg føler det liksom bør gjøres face to face eller i hvertfall over tlf. Skal lese svarene i denne tråden noen ganger til og sende han melding...:) -ts Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Når mennesker oppfører seg slik som din (snart) ex-kjæreste gjør, skylder du dem ingenting.

Du skylder ham egentlig ikke en sms engang.

Du trenger ikke lese gjennom tråden en gang til! Send meldinga nå, og så leser du heller tråden rett etterpå.

Det haster mer at du sender meldingen!

Og så skriver du en beskjed her, med en gang du har sendt sms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...