Gå til innhold

Dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Bryt ut av forholdet. det er ingen grunn til å være sammen med noen som ikke har som intensjon å respektere deg. Og, selv om du har sagt deg villig til å prøve så har han et stort ansvar for å forstå at du får et positivt utbytte av sex'en. Om han ikke en gang forsøker på dette så er det et overgrep han begår, selv om du sa "OK, la oss prøve".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal gjøre det slutt raskest mulig før noe utvikler seg enda mer negativt....jeg får og følelsen av at han ikke helt leser signaler godt, og når du i tillegg ikke setter grenser blir det en veldig veldig dårlig match.

Vær ærlig med ham, si at dere har så forskjellige preferanser at dere aldri kan ha det bra sammen i lengden.

Anonymous poster hash: 118db...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryt ut av forholdet. det er ingen grunn til å være sammen med noen som ikke har som intensjon å respektere deg. Og, selv om du har sagt deg villig til å prøve så har han et stort ansvar for å forstå at du får et positivt utbytte av sex'en. Om han ikke en gang forsøker på dette så er det et overgrep han begår, selv om du sa "OK, la oss prøve".

Helt enig i det du sier, men jeg har vært med på dette flere ganger sånn...det bare begynte å bli sånn at det var slik sex vi hadde hver gang, mer voldsomt og nye ting for hver gang. Og jeg prøvde å like det/gi det en sjanse eller ti, så han har nok fått inntrykk av at det er greit.. Jeg er utrolig dårlig på å si fra, litt forsiktig og konfliktsky av meg, det er en lei side av meg, jeg vet, prøver hardt å gjøre noe med det, men er den litt beskjedne typen jente :( Til og med tenker jeg bare på hvordan jeg skal gjøre det slutt eller si fra -uten å såre han.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gjøre det slutt raskest mulig før noe utvikler seg enda mer negativt....jeg får og følelsen av at han ikke helt leser signaler godt, og når du i tillegg ikke setter grenser blir det en veldig veldig dårlig match.

Vær ærlig med ham, si at dere har så forskjellige preferanser at dere aldri kan ha det bra sammen i lengden.

Anonymous poster hash: 118db...dd0

Ja jeg må ta det nå før det blir verre og jeg får det verre med meg selv, og før jeg blir enda mer knyttet til han. Vi har nok totalt ulike preferanser ja, den ene vil uansett bli misfornøyd hvis vi fortsetter.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Helt enig i det du sier, men jeg har vært med på dette flere ganger sånn...det bare begynte å bli sånn at det var slik sex vi hadde hver gang, mer voldsomt og nye ting for hver gang. Og jeg prøvde å like det/gi det en sjanse eller ti, så han har nok fått inntrykk av at det er greit.. Jeg er utrolig dårlig på å si fra, litt forsiktig og konfliktsky av meg, det er en lei side av meg, jeg vet, prøver hardt å gjøre noe med det, men er den litt beskjedne typen jente :( Til og med tenker jeg bare på hvordan jeg skal gjøre det slutt eller si fra -uten å såre han.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Du skal gi en lang faen i om du sårer han. han fortjener og trenger å bli såret. Ikke det at jeg tror at han har et følelsesregister nok til å bli såret. Sikkert bare sur fordi han ikke får bruke deg lenger.

Se på deg selv, du unnskylder en dass av en mann der han bruker deg og ting grenser opp til misshandling. Slutt med det! Kom deg til helvete vekk fra fyren og finn deg en mann som vil ha deg for den du er og som du aldri aldri aldri trenger å tenke "det er min feil" sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal gi en lang faen i om du sårer han. han fortjener og trenger å bli såret. Ikke det at jeg tror at han har et følelsesregister nok til å bli såret. Sikkert bare sur fordi han ikke får bruke deg lenger.

Se på deg selv, du unnskylder en dass av en mann der han bruker deg og ting grenser opp til misshandling. Slutt med det! Kom deg til helvete vekk fra fyren og finn deg en mann som vil ha deg for den du er og som du aldri aldri aldri trenger å tenke "det er min feil" sammen med.

Liker at du ikke pakker det inn, det trenger jeg, tusen takk for at du tar deg tid og sier det du mener :blomst:

Ja jeg har en tendens til å undertrykke meg selv litt i forhold og være veldig opptatt av at han jeg er sammen med skal ha det bra, det gjør meg glad også og jeg tenker vel at det egentlig er en fin ting, men det er vel ikke det hvis det er feil mann og det blir misbrukt... Føler meg skitten, ekkel, forvirret og lei etter sex og skjønner jo at det er feil. Men tenker at det er min skyld siden jeg er med på det og lar han gjøre det, skulle ikke latt det gått så langt heller. Ikke noe jeg ønsker mer enn å være sammen med en mann som vil ha meg for den jeg er, var det jeg trodde jeg hadde funnet her, men så ble det sånn da vi begynte å ha sex.

Gruer meg allerede til å gjøre det slutt, huff...jeg er visst ganske feig, men må jo bare gjøre det.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, dette var som om jeg skulle skrevet det selv..

Jeg har datet en fyr over en lengre periode og nå har vi begynt å ha sex, er ca 3 uker siden første gang. Han har sagt at han liker det litt røft i senga, men jeg hadde ingen anelse om hvor røft han mente. Her snakker vi om sex hvor det handler om å nesten "voldta" meg, om dere skjønner. Han er ekstremt hardhendt og slenger meg rundt, bryr seg egentlig ikke så mye om at jeg sier "stopp", jeg må si det flere ganger før han gir seg. Han liker å holde meg hardt fast i ulike posisjoner og på en måte nedverdige meg litt, jo mer, jo mer tenner han på det. Vanlig sex blir han ikke hard nok av og klarer ikke gjennomføre samleie....

Det er jo helt forferdelig egentlig, for han er så bra på alle andre områder.. vi er ikke offisielt sammen enda, og jeg tror vel ikke det blir sånn heller. Han tenner jo ikke på vanlig sex og det går ikke i lengden. Utrolig kjipt at dette skal ødelegge alt. Men det er altså flere i samme båt som deg TS :hug:



Anonymous poster hash: 2dea9...fd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, dette var som om jeg skulle skrevet det selv..

Jeg har datet en fyr over en lengre periode og nå har vi begynt å ha sex, er ca 3 uker siden første gang. Han har sagt at han liker det litt røft i senga, men jeg hadde ingen anelse om hvor røft han mente. Her snakker vi om sex hvor det handler om å nesten "voldta" meg, om dere skjønner. Han er ekstremt hardhendt og slenger meg rundt, bryr seg egentlig ikke så mye om at jeg sier "stopp", jeg må si det flere ganger før han gir seg. Han liker å holde meg hardt fast i ulike posisjoner og på en måte nedverdige meg litt, jo mer, jo mer tenner han på det. Vanlig sex blir han ikke hard nok av og klarer ikke gjennomføre samleie....

Det er jo helt forferdelig egentlig, for han er så bra på alle andre områder.. vi er ikke offisielt sammen enda, og jeg tror vel ikke det blir sånn heller. Han tenner jo ikke på vanlig sex og det går ikke i lengden. Utrolig kjipt at dette skal ødelegge alt. Men det er altså flere i samme båt som deg TS :hug:

Anonymous poster hash: 2dea9...fd0

Heeeeelt identisk jo :sjokkert: Han her liker også "voldtekter" og å nedverdige meg mest mulig :( Og han er superbra på alle andre områder, men tenner bare på sånn sex...begynner nesten å lure på om det er samme person dette her :overrasket: Kan du bare si om han bor i by eller landlig? I 20, 30 eller 40 årene? Beklager, men ble litt nysgjerrig, det der var skremmende likt...

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeelt identisk jo :sjokkert: Han her liker også "voldtekter" og å nedverdige meg mest mulig :( Og han er superbra på alle andre områder, men tenner bare på sånn sex...begynner nesten å lure på om det er samme person dette her :overrasket: Kan du bare si om han bor i by eller landlig? I 20, 30 eller 40 årene? Beklager, men ble litt nysgjerrig, det der var skremmende likt...

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Ser han ikke akkurat hver dag så det kunne jo vært tilfelle nemlig, hvis han har et veeeldig stort behov for sånn sex..

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeelt identisk jo :sjokkert: Han her liker også "voldtekter" og å nedverdige meg mest mulig :( Og han er superbra på alle andre områder, men tenner bare på sånn sex...begynner nesten å lure på om det er samme person dette her :overrasket: Kan du bare si om han bor i by eller landlig? I 20, 30 eller 40 årene? Beklager, men ble litt nysgjerrig, det der var skremmende likt...

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Han bor i by og er i midten av tjueårene. Hva med din? Jeg treffer heller ikke han så ofte, mange likheter her!

Anonymous poster hash: 2dea9...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor i by og er i midten av tjueårene. Hva med din? Jeg treffer heller ikke han så ofte, mange likheter her!

Anonymous poster hash: 2dea9...fd0

Da er det ikke samme mann, begynte å lure for det var jo helt likt dette her :P Han jeg er sammen med er i begynnelsen av 30-årene. Han slår meg overalt også, inkludert ganske harde slag i ansiktet, da ble jeg litt satt ut merket jeg. Får ikke akkurat den gode, trygge "jeg skal passe godt på deg"-kjæreste følelsen av sånt :( Og etterpå er det viktig for han å kose og prate litt, forvirrende greier synes jeg, han er liksom som natt og dag. Først "nesten-voldtekt" og slag osv, så kos og nærhet. Kunne ønske det heller var mer av det sistnevnte, jeg vil heller bli "passet på" og få den gode trygghetsfølelsen av en mann som tar vare på meg, det er det jeg tenner på..

Du har tenkt å avslutte du også nå? :hug:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på mye av det du snakker om her med brutal sex, litt slag etc, MEN jeg er i et gjensidig BDSM forhold hvor alt dette er snakket om, diskutert til det ytterste, med felles regler etc etc, og hvor begge parter ønsker det.

Det typen din driver med er IKKE GREIT!! Ikke greit på noen som helst måte. Det går i mot alt BDSMere står for og er ikke noe du skal finne deg i. Det er ikke sånn sex mellom kjærester skal være om ikke det er avtalt mellom partene. Han burde få seg en real smekk på lanken den typen der.

Nei, kom deg vekk er mitt råd i denne situasjonen.

Endret av Caelyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på mye av det du snakker om her med brutal sex, litt slag etc, MEN jeg er i et gjensidig BDSM forhold hvor alt dette er snakket om, diskutert til det ytterste, med felles regler etc etc, og hvor begge parter ønsker det.

Det typen din driver med er IKKE GREIT!! Ikke greit på noen som helst måte. Det går i mot alt BDSMere står for og er ikke noe du skal finne deg i. Det er ikke sånn sex mellom kjærester skal være om ikke det er avtalt mellom partene. Han burde få seg en real smekk på lanken den typen noe der.

Nei, kom deg vekk er mitt råd i denne situasjonen.

Tusen takk for svar :) Vet at mange tenner på det, kunne egentlig ønske jeg gjorde det selv så jeg ikke hadde hatt dette problemet. Vi har snakket litt om det, men han gjør plutselig ting uten å spørre først og jeg har følt det litt som et press dette her. Og er det vanlig at dette sklir mer og mer over i hverdagslivet også? Ikke bare i senga?

Vi har ellers ingen felles regler, stopp-signal eller noe jeg trodde man i så fall skulle ha hvis man holder på sånn, det hele er litt, tja, ustabilt?

Setter pris på at du svarte, særlig siden du har greie på dette og driver med det selv :blomst:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen personlige erfaringer for det du skriver om. Nå er det ikke slik at alle er like, og ingen situasjoner er like.

Men eksen min var slik som du beskriver det. Det begynte i det små, men til slutt ble sexlivet drøyere og drøyere. Men for han var han slik i hverdagen også. Til slutt ville han ha 100 % kontroll over meg, og jeg merket av jeg litt etter litt mistet meg selv i forholdet. Kanskje er jeg også den typen som "lar seg kontrollere", og er i enkelte tilfeller litt for snill og naiv.

Jeg tror du bør følge magefølelsen og intuisjonen din på at noe er galt. Den prøver tross alt å si deg noe :) Det går over dine grenser, og da er det galt, uansett! Du kan jo forsøke å fortelle han det du føler, og si at dette ikke er noe for deg. Så får du se om dere kan komme frem til en løsning sammen? Si akkurat det du skriver her, om hvordan du føler deg etter ha hatt sex med han. Kanskje kan dere møtes på halvveien etter hvert?

Men hvis du merker han er slik i hverdagen også, så må du gjøre deg selv den tjenensten med å komme deg unna, før du er fanget i noe som er vanskeligere å komme seg unna.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen personlige erfaringer for det du skriver om. Nå er det ikke slik at alle er like, og ingen situasjoner er like.

Men eksen min var slik som du beskriver det. Det begynte i det små, men til slutt ble sexlivet drøyere og drøyere. Men for han var han slik i hverdagen også. Til slutt ville han ha 100 % kontroll over meg, og jeg merket av jeg litt etter litt mistet meg selv i forholdet. Kanskje er jeg også den typen som "lar seg kontrollere", og er i enkelte tilfeller litt for snill og naiv.

Jeg tror du bør følge magefølelsen og intuisjonen din på at noe er galt. Den prøver tross alt å si deg noe :) Det går over dine grenser, og da er det galt, uansett! Du kan jo forsøke å fortelle han det du føler, og si at dette ikke er noe for deg. Så får du se om dere kan komme frem til en løsning sammen? Si akkurat det du skriver her, om hvordan du føler deg etter ha hatt sex med han. Kanskje kan dere møtes på halvveien etter hvert?

Men hvis du merker han er slik i hverdagen også, så må du gjøre deg selv den tjenensten med å komme deg unna, før du er fanget i noe som er vanskeligere å komme seg unna.

:)

Dette.

Problemet er ikke at han liker det røft og at dere ikke er kompatible seksuelt. Problemet er at han ikke respekterer grensene dine, og da gjør han det mest sannsynlig ikke på andre områder heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tusen takk for svar :) Vet at mange tenner på det, kunne egentlig ønske jeg gjorde det selv så jeg ikke hadde hatt dette problemet. Vi har snakket litt om det, men han gjør plutselig ting uten å spørre først og jeg har følt det litt som et press dette her. Og er det vanlig at dette sklir mer og mer over i hverdagslivet også? Ikke bare i senga?

Vi har ellers ingen felles regler, stopp-signal eller noe jeg trodde man i så fall skulle ha hvis man holder på sånn, det hele er litt, tja, ustabilt?

Setter pris på at du svarte, særlig siden du har greie på dette og driver med det selv :blomst:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Fyren evner ikke den biten som handler om å lese og forstå hverandre. Stikk, stikk, stikk! før du tror at det er normalt å bli fratatt kontroll over egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for svar :) Vet at mange tenner på det, kunne egentlig ønske jeg gjorde det selv så jeg ikke hadde hatt dette problemet. Vi har snakket litt om det, men han gjør plutselig ting uten å spørre først og jeg har følt det litt som et press dette her. Og er det vanlig at dette sklir mer og mer over i hverdagslivet også? Ikke bare i senga?

Vi har ellers ingen felles regler, stopp-signal eller noe jeg trodde man i så fall skulle ha hvis man holder på sånn, det hele er litt, tja, ustabilt?

Setter pris på at du svarte, særlig siden du har greie på dette og driver med det selv :blomst:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Jeg syns i grunn ikke du skal ønske at du hadde samme preferanser som denne mannen, for det han gjør er uansett ikke rett eller den rette måten å gå fram på om det er denne formen for sex og samliv som han ønsker.

Det skal overhode ikke føles som noe press, det skal være ønsket av begge parter og man bør helst ha et signal man kan bruke om man enten vil ha pause (gul/rosa) eller full stopp umiddelbart (rødt). Det er basic BDSM rett og slett.

Personlig synes jeg ikke noe om fremgangsmåten til denne mannen overhode. Ydmykelse, play-rape, harde slag etc er elementer av BDSM som slettes ikke alle innenfor livsstilen er interessert i (bl.a. meg).

Det krever også mye kommunikasjon, tillit og kunnskap.

Det du skriver får i hvert fall alle mine varselbjeller til å ringe.

Send meg gjerne en PM om du ønsker å prate mer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke samme mann, begynte å lure for det var jo helt likt dette her :P Han jeg er sammen med er i begynnelsen av 30-årene. Han slår meg overalt også, inkludert ganske harde slag i ansiktet, da ble jeg litt satt ut merket jeg. Får ikke akkurat den gode, trygge "jeg skal passe godt på deg"-kjæreste følelsen av sånt :( Og etterpå er det viktig for han å kose og prate litt, forvirrende greier synes jeg, han er liksom som natt og dag. Først "nesten-voldtekt" og slag osv, så kos og nærhet. Kunne ønske det heller var mer av det sistnevnte, jeg vil heller bli "passet på" og få den gode trygghetsfølelsen av en mann som tar vare på meg, det er det jeg tenner på..

Du har tenkt å avslutte du også nå? :hug:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Det er tydeligvis flere av dem :P "Min" også liker å slå, han har sagt det, men ikke gjort det, ikke mer enn noen dask i ansiktet. Men jeg liker ikke litt milde dask i ansiktet heller, rumpa går bra, men ansiktet?! Hver sin smak. Jeg forstår virkelig ikke dette med å tenne på å slå, "voldta" og ydmyk jeg da, men hver sin smak.. Han liker å lugge hardt også, så hardt at jeg nesten begynte å gråte en gang, for det gjorde jæv... vondt!

Ja, jeg er litt usikker på om jeg skal forsøke å prate med han om det alvorlig først og si at det er en dealbreaker for meg at vi er så forskjellige seksuelt. Jeg kan ikke forvente at han skal endre seg seksuelt for min skyld, og da ødelegges vel sexlivet for hans del også, så.. :/ kjedelig!

Anonymous poster hash: 2dea9...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen personlige erfaringer for det du skriver om. Nå er det ikke slik at alle er like, og ingen situasjoner er like.

Men eksen min var slik som du beskriver det. Det begynte i det små, men til slutt ble sexlivet drøyere og drøyere. Men for han var han slik i hverdagen også. Til slutt ville han ha 100 % kontroll over meg, og jeg merket av jeg litt etter litt mistet meg selv i forholdet. Kanskje er jeg også den typen som "lar seg kontrollere", og er i enkelte tilfeller litt for snill og naiv.

Jeg tror du bør følge magefølelsen og intuisjonen din på at noe er galt. Den prøver tross alt å si deg noe :) Det går over dine grenser, og da er det galt, uansett! Du kan jo forsøke å fortelle han det du føler, og si at dette ikke er noe for deg. Så får du se om dere kan komme frem til en løsning sammen? Si akkurat det du skriver her, om hvordan du føler deg etter ha hatt sex med han. Kanskje kan dere møtes på halvveien etter hvert?

Men hvis du merker han er slik i hverdagen også, så må du gjøre deg selv den tjenensten med å komme deg unna, før du er fanget i noe som er vanskeligere å komme seg unna.

:)

Jeg vet at slik sex er viktig for han og det han tenner på, jeg merker også at det faller seg naturlig for han å være sånn, så jeg tror nok ikke vi kan møtes på halvveien...dessuten er noe blitt ødelagt for min del, det gikk for langt og jeg klarer ikke å se på han på samme måte lenger. Ikke etter å ha blitt slått, lugget og spyttet på i ansiktet :( Merker at følelsene forsvinner mer for hver dag som går nå og jeg må gjøre det slutt, bare gruer meg til det også.

Han har latt det skli litt over i hverandre ja, dvs. at han kan finne på å gi meg ørefik ut av det blå f.eks...han tror vel at det tenner meg da, ikke vet jeg for jeg har ikke klart å si noe og jeg blir så satt ut hver gang.

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette.

Problemet er ikke at han liker det røft og at dere ikke er kompatible seksuelt. Problemet er at han ikke respekterer grensene dine, og da gjør han det mest sannsynlig ikke på andre områder heller.

Ja det er jeg er redd for, at han ser på meg som litt "svak" og dermed har mistet respekten "all over". Takk for svar :blomst:

-ts

Anonymous poster hash: f75a3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...