Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på dagsminken?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg prøvde å sjå på klokka i går, og det tok om lag ti minutt. Men det var inkludert å rydde i ragget (håret, atså) og å leite etter ei strømpebrok. 7 minutt, kan hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg bruker alt fra 2 minutter til 30 minutter haha, kommer litt an på om jeg velger å bruke eyeliner eller om jeg bare bruker foundation og litt solpudder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tida igjen her om dag og har økt med 2 min.  Bruker altså nå 10 min, vet ikke hva jeg driver med men stresser mye med vippene.  Sliter med å finne rett maskara. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10-20 min. Primer, foundation, bronzer, fylle inn øyenbryn og maskara er ett must. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mellom 10 og 20 minutter, kommer an på om jeg bruker øyenskygge eller ikke.

 

Da er det:

 

Fuktighetskrem

Primer

Concealer

Pudder og evt. foundation (på sommerstid gidder jeg som regel ikke dette)

Blush

Highlight

Vippeprimer

Maskara

Bryn

Parfyme

 

Og da evt. øyenskygger. ''Må'' bruke minst tre skygger når jeg først setter i gang, og det tar fort litt tid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pigmenterte aknearr i hele trynet så bruker 45 min hver dag. Tar lang lang tid å dekke med mineralpudder! øyne, rouge og bryn bruker jeg 10 min på så altså 35 min går til å sirkulere pudder på dritthuden min.

Anonymous poster hash: 4758e...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter. Bruker lite concealer, mineralpudder og litt maskara. Tar på lipgloss på bussen. 

Kan overhodet ikke sminke meg, så jo mindre, jo bedre. Haha. 



Anonymous poster hash: 73fb5...772
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5-6 minutter. bruker CC-cream, evt concealer, litt solpudder nå på sommeren, mascara og øyenbrynspenn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker vanligvis 15-20 min, men kan få ned rutinen min til 10 min (er da "fullt ansikt"). Men om jeg har dårlig tid så er det concealer, mineralfoundation, blush og brynsblyant. Dette tar meg 3-5 min avhengig av hvordan huden min er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alt fra 5 minutter til 30 minutter - kommer veldig an på hva jeg skal gjøre den dagen! Men som regel bruker jeg vel 10 minutter på concealer, mascara, øyenbryn og solpudder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis gidder jeg ikke ta på sminke, men de dagene jeg gidder så tar det vel maks 3 min

Consealer

Flytende eyeliner

Maskara

Solpudder

Rouge

Fylle inn bryn med penn

Endret av Lizliz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...