Gå til innhold

Styggeste ordet/setningen kjæresten din har sagt til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anklage meg for å være utro ca hver dag. Lange detaljerte beskrivelser om hvordan han skulle torturere meg, eventuelt drepe meg om jeg var utro. Hore, fitte, dårlig mor, egoistisk, lat, feit, stygg, dum... Listen er lang. Heldigvis en eks nå, men som fortsatt truer med torturering og drap om jeg finner meg en ny kjæreste.



Anonymous poster hash: 054b4...0d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anklage meg for å være utro ca hver dag. Lange detaljerte beskrivelser om hvordan han skulle torturere meg, eventuelt drepe meg om jeg var utro. Hore, fitte, dårlig mor, egoistisk, lat, feit, stygg, dum... Listen er lang. Heldigvis en eks nå, men som fortsatt truer med torturering og drap om jeg finner meg en ny kjæreste.

Anonymous poster hash: 054b4...0d4

Og han truer selvfølgelig med å kidnappe vårt felles barn både titt og ofte.

Anonymous poster hash: 054b4...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har aldri sakt noe stygt til meg!

Derimot har jeg prestert å si 'jeg hater deg' i raseri.
Rett etter jeg sa det fikk jeg verdens verste følelse i kroppen.

Og til info så ble jeg tilgitt da jeg selvfølgelig ikke hater han.

Men jeg sier det aldri igjen. Og joda, han ble utrolig trist da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han truer selvfølgelig med å kidnappe vårt felles barn både titt og ofte. Anonymous poster hash: 054b4...0d4

Har du politianmeldt disse truslene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var "din jævla fittekjerring". Ser ikke på det som så alvorlig....

(har vært i forhold der jeg er blitt truet på livet, men da har setningene blitt mer pyntet på, og jeg vil ikke tenke mer tilbake til den tiden)

Endret av sunSpring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er stygg med håret løst"

"Er du sikker på at du skal spise det der?", etter at jeg hadde bakt sjokolademuffins til oss en lørdagskveld. Veide 52 kg. Samme fyren begge gangene. Hyggelig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte trenger ikke det være ett ord tilstede, men blikket "bare vent til vi er alene /når de drar".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sier ofte ting som at jeg er penere med håret løst, at jeg har stor ræv o.l, men det ser jeg på som bare gøy.

Han sa engang vi kranglet noe som "..og du snakker om at vi skal gifte oss og få barn?!". Hm, den svei veldig. Jeg revurderte faktisk hele forholdet og krevde en unnskyldning. Han innrømte i ettertid at han var ekstremt oppgitt og sint på meg, og han har en tendens til å si litt stygge ting i sinne til meg (jeg også, forsåvidt), men det er mer "er du virkelig så dum?" og "du må jo være gal!". Jeg tåler det, for han mener det egentlig ikke, men den kommentaren.. Så vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gneldrefitte! Skikkelig hyggelig å bli kalt liksom... Meeen, han var sur og jeg "gneldret" visstnok.

Anonymous poster hash: 969ac...f8a

Gneldrefitte, og han var sur og jeg gneldret visstnok. Hahahahaha, jeg ler så jeg rister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gneldrefitte, og han var sur og jeg gneldret visstnok. Hahahahaha, jeg ler så jeg rister!

Måtte le jeg også. Gneldrefitte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt falske ludder

Din falske hore

Din ondskapsfulle jævel

Ditt utspekulerte ludder

Du er gal

Noen burde sperret deg inne og kastet nøkkelen

Du har store problemer og det er intet håp for deg

Du kler deg ikke i de klærne når du skal på byen

Du tenker bare på deg selv

Du pratet for lenge med han i går kveld

Ale dine venninner er horer

Endret av sunSpring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hva er det styggeste dere har blitt kaldt, eller styggeste settnig h*n har sagt til deg?

Anonymous poster hash: 25084...e95

meningene dine er helt på trynet... jeg svarte tilbske med samme mynt da..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt falske ludderDin falske horeDin ondskapsfulle jævelDitt utspekulerte ludderDu er galNoen burde sperret deg inne og kastet nøkkelenDu har store problemer og det er intet håp for degDu kler deg ikke i de klærne når du skal på byenDu tenker bare på deg selvDu pratet for lenge med han i går kveldDine venninner er horer

Jeg håper dette er en eks ...

Helt OT, men jeg begynte å fundere over hva en falsk hore og falsk ludder er. Er det en prostituert som ikke selger kroppen sin? I så fall temmelig bortkastet som skjellsord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si meg, hvor finner dere disse folkene??

Anonymous poster hash: 9e4ab...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette er en eks ...

Helt OT, men jeg begynte å fundere over hva en falsk hore og falsk ludder er. Er det en prostituert som ikke selger kroppen sin? I så fall temmelig bortkastet som skjellsord.

Ja. Selvsagt er det en eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette er en eks ...

Helt OT, men jeg begynte å fundere over hva en falsk hore og falsk ludder er. Er det en prostituert som ikke selger kroppen sin? I så fall temmelig bortkastet som skjellsord.

En falsk hore eller ludder er en som er i stand til å lyge og stjele, tror jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...