Gå til innhold

Styggeste ordet/setningen kjæresten din har sagt til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.8.2014 den 23.46):


Det er fullstendig uakseptable utsagn og jeg lurer virkelig på hvor kvinner finner disse mennene.

Anonymous poster hash: 4cb0e...7bd

Det virker som enkelte tror at menn som kan si slike ting er en egen rase som henger på et spesielt sted der litt enkle kvinner plukker dem opp. Slik er det ikke.

Menn som sier sånt finnes overalt, han kjekke kirurgen på sykehuset, politimannen du rapporterer et innbrudd til, naboen som alltid vil hjelpe deg med å bære inn varene dine, læreren til barna dine - det synes ikke utenpå, de fleste har såpass vett at de bare oppfører seg slik inne når de tror ingen ser eller hører dem. 

Så er det jo på en måte bra at det finnes så naive folk at de tror at «disse mennene» er noe helt eget, som i Disneyfilmene der de slemme alltid har svarte klær, stikkende blikk og rar uttale, men virkeligheten er ikke sånn, ondskap synes ikke utenpå og mange er sykt flinke til å forkle den som kjærlighet. 

Anonymkode: e0621...a85

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke hva madammen har kalt meg, men var sikkert fortjent. Selv kaller jeg henne for kjøttøks og nisselue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alt er din feil" 

"du fortjener ikke bedre" 

"du er fin, men ikke like fin som Carmen Electra. Hun er 10. Du er kanskje 8. Men det er passe. Man vil ikke at dama skal være FOR fin, for da vil alle kompisene ha henne. Du er liksom på toppen av 'kjærestefin', men jeg hadde lett pult Carmen Electra hvis jeg fikk sjansen"

"æsj! Gå og shave deg! Du er ekkel!" 

"det er ingen som egentlig liker deg. Bortsett fra meg, da" 

"hvor mange av gutta på den festen knulla du før du kom hjem til meg?" 

"jeg kan skade deg hvis jeg vil, vet du" 

Og mye, mye mer... 

Jeg var ung og i en sårbar situasjon da jeg møtte ham. Han var eldre enn meg og hadde nok gjort dette før. Det tok alt for lang tid før jeg kom meg ut av det. 

15 år siden jeg klarte å bryte ut og jeg ble helt skjelven av å skrive dette. Han endret meg for livet. 

Anonymkode: 5a1c2...8f7

  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jævla ubrukelige fitte»

«Du støter alle mennesker fra deg»

«Du er en kreftsvulst av et menneske»

«skulle ønske du tok selvmord»

«skulle ønske du lå spikra i ei kiste»

Det verste er at jeg tenker alle her må tenke at jeg er et fælt menneske når noen kan si så stygge ting til meg..

Men vet i dag at jeg ikke fortjente det og at det var ren psykisk vold. Han har jobbet med seg selv siden disse kommentarene for ett par år siden. Vi har vært sammen i 9 år og har det i per i dag selv om jeg vet det kan komme tilbakefall.

Anonymkode: 2cd8e...67a

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" gå kjøp deg en hjerne, du liker jo shopping"

"Kunne aldri ha slikket deg, det vil gjøre meg kvalm så jeg spyr" 

" foreldrene mine, du skulle hørt hva de sier bak ryggen om deg og din familie..."

"Hvis du går fra meg så sørger jeg for at du aldri får se barna igjen"

" du kommer jo fra en ustabil bakrunn med foreldre som er skilt, mine har vært sammen et helt liv, tror vi ikke passer sammen, du kommer fra ustabil bakgrunn jeg fra stabil, tror ikke du forstår slike forhold som varer livet ut...."

" det er ikke naturlig for en mann å ta seg av andres barn, du burde huske du er heldig som har meg- alle andre ville bare pult og forlatt deg" 

" kaller mine barn " din datter" og " din sønn" ikke ved deres navn. 

" oh, men du gjør en så god jobb, smiler gir meg kyss på panna".. ( når jeg gjør jobber han absolutt ikke vil og jeg ber om hjelp) og han fortsetter å holde på med sin PC. 

" jeg faller vanligvis ikke for noen som deg som er litt lubben og har korte bein, de andre har vært modeller høye og slanke med lange bein, men har tenkt jeg burde gå mer etter personlighet"

" generelt henvisninger om hvor dum jeg er og hvordan alt er min feil". 

 

Anonymkode: 63639...5c7

  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en byrde

Ikke så mange direkte stygge utsagn, men mer holdning som viser at han ikke liker meg, spydigheter, henvisninger til at jeg er dum og lat, stadig kritikk. 
 

 

Anonymkode: 0d319...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.8.2014 den 18.07):

"Du er så mye greiere å gå på shopping med enn mamma! Når mamma shopper, så ser hun på en ting, går videre, går tilbake til tingen igjen og vurderer lenge om hun skal kjøpe det. Det gjør hun med alle tingene.

 

Du, derimot. Du tenker ikke."

 

Jeg elsker den fyren.

 


Anonymous poster hash: 20e75...8ea

 

?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Faen er du helt mongo» i sinne

hvis jeg blir sint tilbake «se der, du er jo helt gal» på lattermild og hoverende måte, «du har jo ikke kontroll du» «du bør oppsøke hjelp, du er jo helt mongo» «se på deg da» «hør på deg da» «skaff deg hjelp»

«Drittkjerring», «fitte», «gå å hore deg du», «gidder ikke høre på deg» «hold kjeft»

om han kommer i mot meg når han er sint, og jeg løfter armer for å dytte han vekk så han ikke går meg ned «se der, du er jo voldelig du» «skaff deg hjelp» 

En gang skulle han stange meg med hodet, og jeg dytta han vekk «herregud, du er jo voldelig du»

når jeg var høygravid var han sint når han kom hjem fra pub, så jeg gikk for å legge meg da jeg ikke ville sitte sammen med han i stua. Han kom etter meg og røska meg under armene og slengte meg ut av badet. Hver gang jeg reiste meg slengte han meg igjen, og jeg prøvde selvfølgelig å gjøre motstand da han slengte meg i hyller og det som var «se der, du er jo helt gal du» «ro deg ned» «du er jo voldelig du» han låste til slutt hendene mine på ryggen mens jeg satt på knær naken. Jeg tissa meg ut mens jeg satt der, hadde skrapesår fra hyller på hele kroppen. Fikk blåmerker på hele kroppen, og mens jeg satt der i låst stilling ropa han at jeg skulle roe meg ned. 

 

 

Anonymkode: bc2b9...f68

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri sagt et eneste vondt ord til meg på 25 år. Selvsagt. Ellers hadde vi jo ikke vært sammen.

Anonymkode: 88a04...df2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at du veide sikkert halvparten så mye før"

Rett etter at jeg hadde født vårt 2. barn, etter et kjempetøft svangerskap. 

Anonymkode: 44116...37b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri, noensinne, sagt noe stygt verken om eller til meg. Jeg har aldri sagt noe stygt om eller til ham. Vi kan være uenige og diskutere, men krangler aldri. For meg har det vært et must å finne akkurat han, for i barndommen har jeg hatt både en far og en stefar som har kalt meg mange stygge ting. Nå er jeg voksen og omringet av kjærlighet, heldigvis ❤️ 

Anonymkode: 88252...37e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er det jævligste mennesket jeg har møtt"

"Stikk å heng deg"

"Det er ingen i denne verden jeg hater mer enn deg" 

"Skjønner godt du ikke har noen venner, du er det kjedeligste mennesket i verden" 

"Du kommer aldri til å klare deg uten meg"

"Hvis ungen blir tilbakestående så forlater jeg dere (sagt under fødsel)" 

"Du gjør meg så forbanna at jeg kunne skjært av deg armen din og dratt den gjennom trynet ditt" 

"Tror du virkelig voldsalarm og besøksforbud hjelper om jeg bestemmer meg for å ta deg? Da er du ferdig før noen klarer å reagere". 

Jeg forlot han da barnet vårt var 1 mnd. Jeg og barnet vårt klarer oss veldig fint uten han. 

Anonymkode: 2363f...518

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri sagt noe stygt til meg. 

Anonymkode: 248eb...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

«Faen er du helt mongo» i sinne

hvis jeg blir sint tilbake «se der, du er jo helt gal» på lattermild og hoverende måte, «du har jo ikke kontroll du» «du bør oppsøke hjelp, du er jo helt mongo» «se på deg da» «hør på deg da» «skaff deg hjelp»

«Drittkjerring», «fitte», «gå å hore deg du», «gidder ikke høre på deg» «hold kjeft»

om han kommer i mot meg når han er sint, og jeg løfter armer for å dytte han vekk så han ikke går meg ned «se der, du er jo voldelig du» «skaff deg hjelp» 

En gang skulle han stange meg med hodet, og jeg dytta han vekk «herregud, du er jo voldelig du»

når jeg var høygravid var han sint når han kom hjem fra pub, så jeg gikk for å legge meg da jeg ikke ville sitte sammen med han i stua. Han kom etter meg og røska meg under armene og slengte meg ut av badet. Hver gang jeg reiste meg slengte han meg igjen, og jeg prøvde selvfølgelig å gjøre motstand da han slengte meg i hyller og det som var «se der, du er jo helt gal du» «ro deg ned» «du er jo voldelig du» han låste til slutt hendene mine på ryggen mens jeg satt på knær naken. Jeg tissa meg ut mens jeg satt der, hadde skrapesår fra hyller på hele kroppen. Fikk blåmerker på hele kroppen, og mens jeg satt der i låst stilling ropa han at jeg skulle roe meg ned. 

 

 

Anonymkode: bc2b9...f68

Håper virkelig at du klarte å komme deg unna han. ❤️

Anonymkode: 89fea...294

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han har aldri sagt et eneste vondt ord til meg på 25 år. Selvsagt. Ellers hadde vi jo ikke vært sammen.

Anonymkode: 88a04...df2

At dere ellers ikke ville vært sammen skal du ikke være så bombesikker på. Psykisk vold kan komme veldig snikende inn. Og det kan komme og gå i perioder. Lett å si når du ikke lever med det. 
 

Jeg trodde aldri at jeg skulle leve i 14 år med en som kalte meg følgende:

- Hore + jævla hore

- Jævla potet - norske potet

- Du er stygg og feit

- Jeg skal drepe deg

- Jeg skal vrenge magen din 

- Jeg skal kappe hodet ditt 

- Jeg skal la det komme blod

- Jeg skal slå deg sånn at blodet spruter oppover veggene 

- Du er kjedelig.

- Søsteren din er mye smartere enn deg

- Jævla idiot

- Jævla drittsekk

- Mother fucker

- Jeg hater livet mitt med deg

- Du har ødelagt livet mitt


Skilt nå. FRED OG GLEDE! ❤️🙏🏻

Anonymkode: 89fea...294

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth (eksen hans) var bedre enn deg for hun var ikke så drama.

 

(Elisabeth var ikke våken nok til å kunne se all utroskapen jeg gjennomskua)

Anonymkode: e9935...3e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han jeg er sammen med nå: «Det er det frekkeste jeg har hørt!»  Da var han rasende. 

 

Han er gull, beholder ham. 😍
 

Var sammen med en manipulerende gris av en mann før, orker ikke tenke på at han sa. Det var så mye stygt. 

Anonymkode: 570cd...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kalte meg en hore fordi jeg jobber med å hjelpe mennesker. 
han mente jeg da solgte kjærlighet og dermed var en hore… 

Han ble fort en x…!

Anonymkode: 9f2e8...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

At dere ellers ikke ville vært sammen skal du ikke være så bombesikker på. Psykisk vold kan komme veldig snikende inn. Og det kan komme og gå i perioder. Lett å si når du ikke lever med det. 
 

Jeg trodde aldri at jeg skulle leve i 14 år med en som kalte meg følgende:

- Hore + jævla hore

- Jævla potet - norske potet

- Du er stygg og feit

- Jeg skal drepe deg

- Jeg skal vrenge magen din 

- Jeg skal kappe hodet ditt 

- Jeg skal la det komme blod

- Jeg skal slå deg sånn at blodet spruter oppover veggene 

- Du er kjedelig.

- Søsteren din er mye smartere enn deg

- Jævla idiot

- Jævla drittsekk

- Mother fucker

- Jeg hater livet mitt med deg

- Du har ødelagt livet mitt


Skilt nå. FRED OG GLEDE! ❤️🙏🏻

Anonymkode: 89fea...294

Jo, jeg er faktisk helt sikker.

Anonymkode: 88a04...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...