Lizabeth Skrevet 27. oktober 2014 #281 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er vel litt for sær, tenker jeg. Og kresen kanskje, siden jeg ikke blir så lett forelsket eller interessert. Og jeg mister fort interessen når jeg blir tatt for gitt. Jeg trives egentlig helt greit som singel da så jeg klager ikke. Har også planer om en del større livsforandringer i de neste årene uansett så kanskje det er like greit for nå.
Summers Skrevet 27. oktober 2014 #282 Skrevet 27. oktober 2014 Det er AKKURAT det jeg leter etter! Da er du i hvert fall ikke en jeg leter etter:-)
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #283 Skrevet 27. oktober 2014 Fordi jeg ikke har nok å falle tilbake på selv enda... Det er litt som med penger, det kommer lettest når du har nok av det fra før av. Nok av hva fra før? Kjærlighet?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #284 Skrevet 27. oktober 2014 Fordi jeg er unik og verdifull. Derfor fortjener jeg noen som er unik og verdifull tilbake. Men så langt er de fleste jeg har møtt på bare helt vanlige. Anonymous poster hash: 195b1...b26
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #285 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er singel fordi jeg tydeligvis ikke er verdt nok.
Summers Skrevet 27. oktober 2014 #286 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er singel fordi jeg tydeligvis ikke er verdt nok. Hva mener du med det egentlig?
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #287 Skrevet 27. oktober 2014 Hva mener du med det egentlig? Jeg føler jeg alltid blir behsndlet som om jeg ikke spiller noen rolle. Havner alltid nederst på prioriteringslista.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #288 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er singel fordi bare tanken på å være i et forhold skremmer vettet av meg... Anonymous poster hash: 39772...4bf
lurki Skrevet 27. oktober 2014 #289 Skrevet 27. oktober 2014 Fordi jeg ikke har møtt riktig jente ennå. Skal sies at jeg er veldig kresen og jeg har ingen intensjoner om å fire på kravene. Jeg har massevis å tilby og vet akkurat hva jeg vil ha, så da har jeg råd til å vente. Og hvis jeg ikke finner drømmedama, vel.... da finner jeg henne ikke. Bedre å være singel og ha sjansen til å finne den rette enn å være i et forhold med noen man innerst ikke vil ha. Har uansett egentlig ikke tid til å være i et forhold. Har fått en ny hobby: dans, som stjeler mesteparten av tiden min. Foruten jobb og styrketrening selvfølgelig. La oss si at det ikke er mange timer i løpet av uka hvor jeg er hjemme i leiligheten, så det kan jo gjøre et forhold noe vanskelig.
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #290 Skrevet 27. oktober 2014 Fordi jeg ikke har møtt riktig jente ennå. Skal sies at jeg er veldig kresen og jeg har ingen intensjoner om å fire på kravene. Jeg har massevis å tilby og vet akkurat hva jeg vil ha, så da har jeg råd til å vente. Og hvis jeg ikke finner drømmedama, vel.... da finner jeg henne ikke. Bedre å være singel og ha sjansen til å finne den rette enn å være i et forhold med noen man innerst ikke vil ha. Har uansett egentlig ikke tid til å være i et forhold. Har fått en ny hobby: dans, som stjeler mesteparten av tiden min. Foruten jobb og styrketrening selvfølgelig. La oss si at det ikke er mange timer i løpet av uka hvor jeg er hjemme i leiligheten, så det kan jo gjøre et forhold noe vanskelig. Hvilke krav har du a?
lurki Skrevet 27. oktober 2014 #291 Skrevet 27. oktober 2014 Hvilke krav har du a? Det skulle du nok likt å vite!
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #292 Skrevet 27. oktober 2014 Det skulle du nok likt å vite! Ja. Blir jo nysgjerrig.
Lizabeth Skrevet 27. oktober 2014 #293 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg føler jeg alltid blir behsndlet som om jeg ikke spiller noen rolle. Havner alltid nederst på prioriteringslista. Så trist. Jeg føler med deg.
gjest 321 Skrevet 27. oktober 2014 #294 Skrevet 27. oktober 2014 Da er du i hvert fall ikke en jeg leter etter:-) Haha! Hva da ironi.. Men det kan veldig godt stemme! : D
lurki Skrevet 28. oktober 2014 #295 Skrevet 28. oktober 2014 Ja. Blir jo nysgjerrig. Hehe. Det var vel mer en talemåte enn at jeg faktisk har en fysisk sjekkliste. Det finnes selvfølgelig ting jeg ser på som positivt og andre ting som jeg ser på negativt, men absolutte krav har jeg ikke så mange av. Det er helhetsinntrykket som er avgjørende.
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2014 #296 Skrevet 28. oktober 2014 Hehe. Det var vel mer en talemåte enn at jeg faktisk har en fysisk sjekkliste. Det finnes selvfølgelig ting jeg ser på som positivt og andre ting som jeg ser på negativt, men absolutte krav har jeg ikke så mange av. Det er helhetsinntrykket som er avgjørende. Jooo det har du. Du sa du var kresen. Bring it on
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #297 Skrevet 28. oktober 2014 Har uansett egentlig ikke tid til å være i et forhold. Har fått en ny hobby: dans, som stjeler mesteparten av tiden min. Foruten jobb og styrketrening selvfølgelig. La oss si at det ikke er mange timer i løpet av uka hvor jeg er hjemme i leiligheten, så det kan jo gjøre et forhold noe vanskelig. Er det pardans du driver med? Da kan du jo bare møte henne der. Jeg driver også med pardans. Men ingen av mannfolkene som når opp der. Anonymous poster hash: 3d549...89a
Justia Skrevet 29. oktober 2014 #298 Skrevet 29. oktober 2014 Er den kuleste i verden når det dreier seg om menn jeg ikke er interessert i, og de faller gjerne for meg. Er det menn jeg liker (som ikke akkurat vokser på trær), blir jeg totalt dust, og de løper fortere enn beina kan bære dem Samme her. Hvorfor jeg gjør det skjønner jeg imidlertid ikke?
lurki Skrevet 29. oktober 2014 #299 Skrevet 29. oktober 2014 Er det pardans du driver med? Da kan du jo bare møte henne der. Jeg driver også med pardans. Men ingen av mannfolkene som når opp der. Anonymous poster hash: 3d549...89a Driver med Bachata. Når man snakker om sola så dukka det faktisk opp ei jente på kurset igår som jeg absolutt ser på som en potensiell kandidat. Møter henne igjen på kurs idag, så da tenkte jeg at jeg bare skulle hoppe i det og be henne ut. Føler meg rimelig sikker på at hun er interessert, og hvis ikke.... Vel, da er hun vel ikke interessert. No big deal!
lurki Skrevet 29. oktober 2014 #300 Skrevet 29. oktober 2014 Jooo det har du. Du sa du var kresen. Bring it on Hehe, får se etterhvert hvis jeg får tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå