AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #101 Skrevet 7. juni 2015 jeg skulle sende nakenbildet til min kjæreste, men kom borti mystory og mamma Anonymous poster hash: 021d3...745 2
Blablaa Skrevet 7. juni 2015 #102 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Hehe, skulle sende et bilde til typen, med litt kløft og lå i senga, og jeg klarte å legge det på mystory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ble så stressa og var helt skjelven hahah, klarte å slette det med en gang da, så håpre ingen fikk se det, har jo både pappa mamma, onkler og tanter innpå der edit: var jo naken i tillegg, og det kunne du se, hadde bare dyna litt over meg, aldri sendt sånne bilder igjen Endret 7. juni 2015 av Blablaa 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #103 Skrevet 7. juni 2015 Fikk snap av min lillesøster på badet. Hun ble ganske rød da hun fant ut av det. Jeg sa hun var fin men da ble hun sint og slo meg. Anonymous poster hash: 021d3...745 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #104 Skrevet 8. juni 2015 hey snapchat virker ikke???? Anonymous poster hash: 021d3...745
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #105 Skrevet 11. juni 2015 Eksen min sendte bar overkropp med pikk-bilde til meg, som egentlig skulle til en annen... (Vi brukte aldri sende slike bilder til hverandre, og han innrømte at han sendte slike med en annen...) Anonymous poster hash: 6f816...d0e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #106 Skrevet 13. juni 2015 nå fikk jeg puppe snap av min lillesøster Anonymous poster hash: 021d3...745 3
^littletoomuch Skrevet 16. juni 2015 #107 Skrevet 16. juni 2015 jeg skulle sende nakenbildet til min kjæreste, men kom borti mystory og mammaAnonymous poster hash: 021d3...745 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #108 Skrevet 17. juni 2015 værste var at mamma likte det Anonymous poster hash: 021d3...745 1
tørkestativ Skrevet 31. juli 2015 #110 Skrevet 31. juli 2015 (endret) Var på ferie og klaget til vennina mi om at jeg nok en gang hadde fått sopp. Spurte hva det engelske ordet var så jeg kunne gå på apoteket. Klarte å legge den ut på mystory istedenfor, og pga dårlig nett klarte jeg ikke å slette den.... Endret 31. juli 2015 av tørkestativ 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå