Gå til innhold

Snapchat flauser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

En gang endte et veldig lettkledd(Les; Ikke kledd i det hele tatt...) bilde på mystory. Det lå der i 3(!!) timer før jeg merket det :frown:

Det som er litt trist er at det er noe en anser som flaut. Det er en kropp, hva er flaut med en kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er litt trist er at det er noe en anser som flaut. Det er en kropp, hva er flaut med en kropp?

Det er flaut at alle vennene dine får se et seksualisert bilde av deg som du hadde tenkt å flørte-sende til typen.. Det skjønner du ikke?

Dessuten er det litt flaut at vennene dine vet at du flørte-sender sånne meldinger.

Anonymous poster hash: 09057...f97

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er flaut at alle vennene dine får se et seksualisert bilde av deg som du hadde tenkt å flørte-sende til typen.. Det skjønner du ikke?

Dessuten er det litt flaut at vennene dine vet at du flørte-sender sånne meldinger.

Anonymous poster hash: 09057...f97

Jeg forstår det. Men jeg synes fremdeles at det er trist at det skal være flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det. Men jeg synes fremdeles at det er trist at det skal være flaut.

Fordi?

Anonymous poster hash: 09057...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er verdens mest naturlige ting.

Det er ikke naturlig å sende et pikant lettkledd bilde til alle på snapchatlisten, nei....!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er verdens mest naturlige ting.

Nei, det er det ikke. Som grete91 sier - et pikant sexy bilde er ikke naturlig.

Hadde det vært et akt-bilde er det noe annet.

Anonymous poster hash: 09057...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er ikke naturlig å sende et pikant lettkledd bilde til alle på snapchatlisten, nei....!

Nei, det er det ikke. Som grete91 sier - et pikant sexy bilde er ikke naturlig.

Hadde det vært et akt-bilde er det noe annet.

Anonymous poster hash: 09057...f97

Leste dere egentlig hva jeg skrev? KROPP er verdens mest naturlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dere egentlig hva jeg skrev? KROPP er verdens mest naturlige ting.

Det kommer helt an på settingen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dere egentlig hva jeg skrev? KROPP er verdens mest naturlige ting.

Vil du se moren din skrævende i lingerie på Facebook?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Sendte trutmunn bilde med teksten:"Er aleine heime <3" til ein nesten heilt fremmed 93er som var på lista mi...Han trur fortsatt eg sendte den til han, og han sendte dirty ting til meg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ingen spesifikke, men klarer alltid å sende feil. I tillegg så sender jeg masse stygge selfier i fylla, der det står ting som "jeghj jekhghe dejihfowon buei"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde møtt en fin trønder og skulle imponere han med litt trøndersk.

Jeg skrev på snap "Du er verdens beste fetttjuv du!", fordi jeg hadde funnet en ordbok på nett som skrev at det betydde sjarmør, men det betydde visst fittetyv :(

Han tok det som er fornærmelse, og jeg fant ut senere at han faktisk hadde vært borti ganske mange damer :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det. Men jeg synes fremdeles at det er trist at det skal være flaut.

Østrogenet tar overhånd ser jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt trist er at det er noe en anser som flaut. Det er en kropp, hva er flaut med en kropp?

Forsåvidt ikke kroppen min det er noe flaut med. Men et seksualisert bilde av meg selv kunne jeg spart venner og familie for ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sendte trutmunn bilde med teksten:"Er aleine heime <3" til ein nesten heilt fremmed 93er som var på lista mi...Han trur fortsatt eg sendte den til han, og han sendte dirty ting til meg etterpå.

:skratte::skratte:

hvem var den egentlig tenkt til?

Anonymous poster hash: 000eb...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

:skratte::skratte:

hvem var den egentlig tenkt til?

Anonymous poster hash: 000eb...1b8

Til venninner. Trutmunnen var for å gjere meg sjøl så stygg som mulig. Trudde eg skulle dø av flauhet...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Kom på ein til:

Venninna(eller eks venninne) sendte meg jævlig med bikinibilder med tekst:"Liker du det du ser?" osv. Da eg sendte:"?" tilbake, sa hun bare:"Ops, feil person..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...