Gå til innhold

Snapchat flauser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes det er litt ironisk at du mener å vise sin nakne kropp til alle og en hver er helt naturlig og greit, mens du samtidig har dette sitatet i underskriften din brutal mann:

Your naked body should only belong to those who fall in love with your naked soul.

― Charlie Chaplin

:ler:

Anonymous poster hash: fb9cc...188

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Syntes det er litt ironisk at du mener å vise sin nakne kropp til alle og en hver er helt naturlig og greit, mens du samtidig har dette sitatet i underskriften din brutal mann:

Your naked body should only belong to those who fall in love with your naked soul.

― Charlie Chaplin

:ler:

Anonymous poster hash: fb9cc...188

Jeg måtte tenke meg om to og tre ganger før jeg la inn sitatet. Men for de som liker hjernegymnastik og refleksjon, det var "those who fall in love with your naked soul." jeg falt for.

Jeg er et oppkomme av selvmotsigelser, og jeg er stolt av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært en del av diskusjonen, men hva med å stoppe den nå? For de aller fleste vil det nok selvsagt være flaut å ha sendt et seksuelt bilde til hvem som helst. Men sikkert ikke for alle.

Veldig bra tråd dette her! Morsomt å lese! :) hilsen ei som alltid har sjekket NØYE hvor bildene havner før di sendes! :)

Anonymous poster hash: 81b0a...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

I begynnelsen svarte jeg på alle snappene jeg fikk i den tro at de var sendt til bare meg. Flaut.

Har jeg også gjort :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Supermorsom tråd, selv om jeg er imponert over at dere får det til. De få gangen jeg har sendt lettkledde bilder, så trippelsjekker jeg at det er til rett person. Jeg har mamma, pappa, stefar og stemor på lista + søsken, så det hadde ikke vært stas. Men best å passe seg nå, slik at jeg ikke kommer krypende tilbake hit med en flau historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang endte et veldig lettkledd(Les; Ikke kledd i det hele tatt...) bilde på mystory. Det lå der i 3(!!) timer før jeg merket det :frown:

Å kjære vene. En ting er å sende en snap som varer i maks 10 sekunder, en annen ting å la det ligge på Mystory slik at vennene kan se det om og om igjen, samtidig som du selv ser hvem som faktisk har sett det. Da er det litt vanskelig å innbille seg at vennene dine kanskje ikke rakk å se så mye. Stakkars deg :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære vene. En ting er å sende en snap som varer i maks 10 sekunder, en annen ting å la det ligge på Mystory slik at vennene kan se det om og om igjen, samtidig som du selv ser hvem som faktisk har sett det. Da er det litt vanskelig å innbille seg at vennene dine kanskje ikke rakk å se så mye. Stakkars deg :sjokkert:

Hvordan kan man se hvem som har sett bilde på mystory?

Anonymous poster hash: 09057...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man se hvem som har sett bilde på mystory?

Anonymous poster hash: 09057...f97

Husker ikke akkurat helt hvordan det var, for det er ganske lenge siden jeg har brukt Mystory selv, men etter en stund så dukker det opp et øye med et tall bak (MyStory). Det betyr antallet som har sett det. Når du trykker på dette øyet så kommer lista opp med de som har sett det.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene. En ting er å sende en snap som varer i maks 10 sekunder, en annen ting å la det ligge på Mystory slik at vennene kan se det om og om igjen, samtidig som du selv ser hvem som faktisk har sett det. Da er det litt vanskelig å innbille seg at vennene dine kanskje ikke rakk å se så mye. Stakkars deg :sjokkert:

Det var helt grusomt! Jeg vil fremdeles dø når jeg tenker på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har ei på snap som la ut nakenbilde av seg selv i storyen sin. Den skulle nok til noen andre!! :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke gjort noen skikkelige, bare sendt feil uten at det var noe spesielt pinlig. Men jeg må følge tråden her! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr sendte meg en hel del halvnakenbilder, så og si hver dag, og en gang vurderte jeg å sende et litt mer pikant bilde tilbake. Det som skjedde var at jeg snudde mobilen mot kroppen min, tok et bilde og glapp. Jeg aner ikke hva i alledager jeg tok bilde av, men det ble i allefall sendt når jeg tok i mot mobilen igjen. Satser på at det bare ble hudfarget-blur eller et kne ellernoe..

Har også sendt ut bilder i fylla og hatt ekstremt noia for hva jeg egentlig har sendt dagen etter - har heldigvis en vane med å lagre alle bilder før jeg sender dem, og har enda ikke greid å sende et bilde der jeg viser mer enn jeg ønsker.



Anonymous poster hash: 001c1...d9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sendte puppe-bilde til svigermor... vi har god tone så jeg skrev raskt en sms med at den var til sønnen hennes og at hun ikke skulle åpne den... tror hun forstod tegninga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt huske å ha sendt noen flaue snaps til noen ved et uhell, men jeg har fått noen da! Feks. var det en gutt som helt tifeldig hadde lagt meg til, jeg ante ikke hvem han var. Senere åpnet jeg en snap fra han mens søstra mi var tilstede og det var bare en helt vanlig snap der han poserte i speilet og skrev "trening!" eller noe. Søstra mi spurte hvor jeg kjente han fra, for tydeligvis kjente de hverandre veldig godt! Så han hadde nok funnet meg via face eller noe og lagt meg til. Søstra mi har en gang sagt at han var hypp på meg.. eller noe. (dette er ett-to år siden)

Fikk jevnlig snaps av han om helt vanlige kjedelige ting. Men plutselig en dag fikk jeg en skikkelig ståpikk bilde av han. I nærbilde så man kunne se blodåra pumpe omtrent! JEEZ. Jeg sto der og måpte i 10 sekunder (ja det var lenge!) :icon_lol: Sa til samboeren min at jeg nettopp hadde fått en ståpikk snap av en dude g spurte om han ville se. Ja, det ville han gitt.. så jeg replayet snappen og da fikk vi enda 10 sekunder til.

Så sendte jeg til han "Var den ment til meg...?" rett etterpå svarte han "Hæ?" Så han skjønte jo ikke stort? Jeg som ikke er redd for å være ærlig skrev da "Fikk nettopp et nærbilde av penisen din i full action" og da svarte han "Shit, det var ikke meningen! Beklager så mye." Jeg fikk litt vondt av han og etter lang tenketid skrev jeg "Den var fin da!" hahahahaha måtte le av meg selv ettrpå... "fin" ?!?! :ler: Han svarte etter lang pause "Haha jo takk.." mens han tok bilde av trynet sitt i fullt glis.

Nå i ettertid lurer jeg på om han EGENTLIG sendte den til meg likevel... og bare lot som.. han vet jeg har type osv så eh ja vet ikke jeg.



Anonymous poster hash: 70ecd...fc8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En gang endte et veldig lettkledd(Les; Ikke kledd i det hele tatt...) bilde på mystory. Det lå der i 3(!!) timer før jeg merket det :frown:

Jeg har ei på snap som la ut nakenbilde av seg selv i storyen sin. Den skulle nok til noen andre!! :hoho:

Oi, er dette samme jenta? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I begynnelsen svarte jeg på alle snappene jeg fikk i den tro at de var sendt til bare meg. Flaut.

Det har jeg også gjort! Helt til nå :P

Anonymous poster hash: a3dfc...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å sende «elsker deg» til en kompis av meg. Så ikke før noen timer senere at den var sendt feil...og den var åpnet. Fikk ikke svar, men fikk oppdaget det og sagt at den var feilsendt. Han har for så vidt aldri sendt Snap med meg siden.... Kanskje han ble skuffet? :P

Anonymous poster hash: 2dfef...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når jeg var singel så var jeg ivrig på nettdating fronten, og hadde blitt kjent med to stykker.

Fyr nr 1 var jeg egentlig ikke kjempeinteressert i men jeg snakket en del med han på facebook og snapchat siden han var en hyggelig fyr, han var ganske interessert i meg og ville møtes osv.

Uansett så hadde jeg tonet ned kontakten med han for å ikke gi han noen forhåpninger, og jeg var ganske interessert i fyr nr 2.

Fyr nr 2 skrev jeg mye med og han spurte meg på snap en dag om jeg var en "kosete" person.

Så jeg svarte noe som "jeg er en ganske kosete person". men den ble selvsagt sendt til fyr nr 1!! :rodme:

Jeg ble kjempeflau men vi kunne heldigvis le av det, og han skjønte nok at jeg ikke var så interessert som han hadde håpet på siden det ble stillere fra han :sjenert: obs!

En annen gang når jeg og en venninne satt på fest, hvor vi begge satt og snapet hver for oss utover kvelden. så ser jeg tilfeldigvis på telefonen hennes et sekund og ser at det er samme navn som han jeg sitter og snaper med. Dette er også fyr nr 1 i den første historien :fnise:

Så vi tok bilde av oss sammen og sendte til han, han ble noe flau kan du si :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da "My Story" var en ny greie på Snapchat, ville jeg selvfølgelig prøve dette ut...Jeg hadde dessverre misforstått hele konseptet, og trodde at jeg kunne lage mange filmer og senere "sette de sammen" og velge mottaker:P

Kjedet meg noe så innmari, og laget derfor helt meningsløse videoer hvor jeg sitter uten sminke og tuller om ting som er helt ut av det blå, men som jeg skulle sende til venninner:) (Typ oppførsel som får deg til å fremstå som en komplett idiot uten sosiale antenner for andre mennesker enn nære venner.)

plutselig kom det snap på snap med ting som: "hahahaha, skjer med story", og "du burde bli komiker altså..."



Anonymous poster hash: 14677...e53
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...