Gå til innhold

Snapchat flauser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting kan en kanskje trøste seg med. Så lenge du ikke får beskjed om "Anne120 replayed your snap!" eller "Anne120 took a screen shot!", har det aldri skjedd ;)

Anonymous poster hash: 000eb...1b8

Mange apper som tar screenshot uten at man får beskjed om det eller at de er åpnet..

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha denne tråden har stort potensiale ;) jeg har ikke sendt feil - men jeg har lagt ut fyllasnaps på mystory så aaaalle kan se hvor gøy jeg har det. Og da snakker vi mange snaps, da. Tro meg, det er ikke gøy for meg å kikke gjennom disse dagen derpå....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan en kanskje trøste seg med. Så lenge du ikke får beskjed om "Anne120 replayed your snap!" eller "Anne120 took a screen shot!", har det aldri skjedd ;)

Anonymous poster hash: 000eb...1b8

Replayed? Går det ann å spille av på nytt? (Har ikke hatt snapchat siden desember)

Anonymous poster hash: 0c324...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg snek seg inn på telefonen min, fant mitt nyvunnet sexleketøy fra kvinneguiden og sendte bilde av den til hele listen min. Med teksten "nå skal jeg kose meg i kveld". Ble mottatt av kollegaer, venner og famile. Visste ingenting før jeg fikk bilde av dildoen til kusinen min med et "jeg også".

Er småirritert enda.

Anonymous poster hash: 921f5...cc9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Replayed? Går det ann å spille av på nytt? (Har ikke hatt snapchat siden desember)

Anonymous poster hash: 0c324...719

Jepp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

En venninne av meg snek seg inn på telefonen min, fant mitt nyvunnet sexleketøy fra kvinneguiden og sendte bilde av den til hele listen min. Med teksten "nå skal jeg kose meg i kveld". Ble mottatt av kollegaer, venner og famile. Visste ingenting før jeg fikk bilde av dildoen til kusinen min med et "jeg også".

Er småirritert enda.

Anonymous poster hash: 921f5...cc9

Hva skal en med fiender når en har så gode venner... Tror ikke jeg hadde tilgitt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, kanskje jeg må skaffe meg ny tlf så jeg også kan få snapchat?

Siden min olding av en mobil ikke har nok minne til snapchat har jeg selvsagt hverken fått eller sendt noen flauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fått noen pinlige snaps, men jeg fikke et penisbilde av en kammerat, og den åpna jeg når mamma så på:P hun bare snudde seg og gikk :P (pleier ikke få penisbilder, var et engangstifelle)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal en med fiender når en har så gode venner... Tror ikke jeg hadde tilgitt.

DetHun ler fremdeles av det, jeg ser ikke helt humoren (vi er over 30, ikke 14...) og på grunn av dette og mye annet grums er 16 års vennskap veldig kjølnet. Snapchat er ikke bare bare :P

Anonymous poster hash: 921f5...cc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 5 nakenbilder av ei venninne... Første gang tenker du selvsagt at personen har sendt noe feil og nevner ingen ting.

Gang nr 2 begynner du å tenke litt, og påfølgende ganger gruer du deg litt til hva som er i snappen. Dette pågikk i 2 uker hvoretter jeg slettet henne fra snappchat.

Hun har kjæreste, men gudene vet hvorfor hun synes hun skal sende slikt til meg.

PS: Jeg er ikke en mann.... :sjokkert:



Anonymous poster hash: 228d0...a7b
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har sendt noen til enkeltpersoner, men my story har fått gjennomgå når jeg har hatt promille! :plystre: Skulle sende private meldinger i fylla til kjæresten og alle endte på my story, type "jeg vil ha deg, hardt". Full av skrivefeiler og innhold som ikke var for alles øyne. Jaja, lenge leve dumskapen!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :P

Hvor mange ganger? Og man får varsel om det? Har fått mye mas om å legge inn igjen, men synes det er gørrkjedelig å få fem selfier fra samme person med samme ansiktsutrykk iløpet av en dag... :P

Anonymous poster hash: 0c324...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jørild

I begynnelsen svarte jeg på alle snappene jeg fikk i den tro at de var sendt til bare meg. Flaut.

Jeg elsker å få svar og svarer også ofte, selv om snapen er sendt til mange.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger? Og man får varsel om det? Har fått mye mas om å legge inn igjen, men synes det er gørrkjedelig å få fem selfier fra samme person med samme ansiktsutrykk iløpet av en dag... :P

Anonymous poster hash: 0c324...719

èn snap om dagen, èn gang om dagen :P Ja, man får varsel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger? Og man får varsel om det? Har fått mye mas om å legge inn igjen, men synes det er gørrkjedelig å få fem selfier fra samme person med samme ansiktsutrykk iløpet av en dag... :P

Anonymous poster hash: 0c324...719

Da må du legge til morsommere venner på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle svare på en intern spøk, og sendte den feil. Det var ikke noe forferdelig ille, men jeg har flere på den lista som jeg ikke vil skal vite hvor rar jeg egentlig er:p

Bruker også å få naken-/ nesten naken-bilder av bestevenninna mi, kan lett se for meg at hun sender feil innimellom. :fnise:



Anonymous poster hash: 2aaa2...417
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang endte et veldig lettkledd(Les; Ikke kledd i det hele tatt...) bilde på mystory. Det lå der i 3(!!) timer før jeg merket det :frown:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tråden :fnise: har heldigvis ikke dritt meg ordentlig ut, men har noen kleine my story-minner... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...