Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Ja, jeg brukte å være betatt i henne som kalte seg Cuntzilla og henne som kalte seg Søgni. Nå er begge slettet og borte. :grine: kom tilbake!

Anonymous poster hash: ab751...30c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Åååå det er faktisk skikkelig kjedelig når brukere du har fått god sans for plutselig blir slettet :(

Enda kjipere er det når du har pratet med dem en stund og man har rukket å bli litt avslappet kompis med dem også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de kommer tilbake med ny konto, slik mange andre gjør :-) Men jeg er enig, det er skikkelig kjedelig når brukere man liker forsvinner.

Anonymous poster hash: ab751...30c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg. :o) Og jeg er forelsket i henne.

Kult! :) Har dere møttes da?

Anonymous poster hash: 87a3a...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Ja, jeg brukte å være betatt i henne som kalte seg Cuntzilla og henne som kalte seg Søgni. Nå er begge slettet og borte. :grine: kom tilbake!Anonymous poster hash: ab751...30c

Cuntzilla, eneste blodfeministen jeg respekterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

<3

Så stas! :jepp:

Var det sånn at dere traff hverandre for første gang nå, så har han bare "glemt" å reise hjem igjen?

Slik at dere har vært sammen en stund/en dag eller flere nå? :fnise:

(er dere kjærester?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stas! :jepp:

Var det sånn at dere traff hverandre for første gang nå, så har han bare "glemt" å reise hjem igjen?

Slik at dere har vært sammen en stund/en dag eller flere nå? :fnise:

(er dere kjærester?)

Vi var ikke sikre på hvor lenge han skulle bli. Møtte hverandre første gang forrige helg så vi ville bare se hvordan kjemien var, og den var veldig bra så han ble her en stund :jepp: Ikke kjærester enda, nei :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er er sikkert kjempesøte sammen :blomst:

Fame og THE dude har funnet kjærligheten! Så utrolig koselig!!! Dere er heldige :)

Takk, dere. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det er faktisk skikkelig kjedelig når brukere du har fått god sans for plutselig blir slettet :(

Enda kjipere er det når du har pratet med dem en stund og man har rukket å bli litt avslappet kompis med dem også.....

Jeg håper de kommer tilbake med ny konto, slik mange andre gjør :-) Men jeg er enig, det er skikkelig kjedelig når brukere man liker forsvinner.

Anonymous poster hash: ab751...30c

Sikter dere til noen spesielle?

Selv savner jeg GiacomoP.

Anonymous poster hash: b7c31...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Sikter dere til noen spesielle?

Selv savner jeg GiacomoP.

Anonymous poster hash: b7c31...51c

Ja jeg gjør det. Var en her som kalte seg iGirl. Alltid kjempehyggelig og jordnær...man blir liksom litt kjent selv om man ikke er kjent alikevel kan du si :) poff så var hun borte. Evel er også en bruker som hadde mye interessant...poff borte...

Trist ja...men sånn er det bare ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...