Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Neeej, men det ligger et ute i outfit-tråden nå (som jeg egentlig har fjernet, men en viss Hottrio siterte innlegget uten å fjerne bildet)

Slettet av Mod :rasende:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnis, det er meg, jo :)

Du skulle bare visst hvem jeg er :hug:

Anonymous poster hash: eabfc...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Dotter and Noz sitting in a tree. K I S S I N G :bryllup::romeo::kline::hjertesmil:



Anonymous poster hash: 44d38...288
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeej, men det ligger et ute i outfit-tråden nå (som jeg egentlig har fjernet, men en viss Hottrio siterte innlegget uten å fjerne bildet)

Var det det noget brystfagre bildet med leopard-mønster og sort kort skjørt? Hvis ja - yummy :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Har ikke crush på deg, da jeg er jente - men jeg liker deg utrolig godt. Du har hjalp meg i en situasjon jeg skrev om her inne, og er evig takknemlig. :blomst:

Anonymous poster hash: b067e...eb5

Åh, så hyggelig å høre :blomst::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Harry Dotter and Noz sitting in a tree. K I S S I N G :bryllup::romeo::kline::hjertesmil:

Anonymous poster hash: 44d38...288

Stakkars Noz....ikke hennes feil. Jeg tar selvkritikk. Ikke la det gå innpå deg Noz...jeg skal være snill og oppføre meg heretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Eeeh? Neeei? :vetikke:

Hæ? Nå skjønner jeg ingenting? :klo:

Det er nok fordi jeg offentlig har sagt et par ganger at du er flott og vakker...da blir det litt sånn. Det er min feil og jeg skal la være å snakke så mye, så går det ikke negativt ut over uskyldige folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noz, on 17 Aug 2014 - 18:41, said:

Her var det mye rart siden sist :ler:

Tusen takkk Lillesiren og AB (JA, jeg vet godt hvem du er!! Og det skulle så inderlig de andre her også :Hehe: Hadde den anonyme brukeren visst hvem du er så er jeg sikker på at vedkommende hadde tiet stille....)

Sånne kommentarer som fra AB er jo så standar, så jeg har faktisk ventet på det en stund her i tråden.. Hadde ikke trodd at tråden skulle komme til side 11 før det skjedde! :overrasket:

Nå ble jeg griiiiiiisenysgjerrig :fnise:

Men ja, alltid synes at Noz har vært så rettferdig og god, og tvers igjennom snill så jeg sitter bare her og undrer på hva som har kravlet opp i høna på AB :laugh:

Sjalusi tror jeg :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40 og kalkunkrøllen :rodmer::rodmer: :rodmer: :rodmer::rodmer::rodmer::rodmer::rodmer::rodmer:



Anonymous poster hash: 04e17...3cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle.

Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/

Anonymous poster hash: c61e6...ffb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det startet som en koselig tråd...

Anonymous poster hash: de1ca...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...