Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Er litt betatt av brutal_mann og coolaid. Utseende har lite å si da jeg faller for interessante personligheter, fremfor en jålebukk uten dybde

Anonymous poster hash: b23dc...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ante ikke helt hvordan Gunfreak så ut før jeg møtte ham. For de to bildene jeg hadde sett viste ham med helt annen sveis på det ene og ingen av bilene viste ansiktet hans forfra.

Ikke er jeg av typen som lett forelsker meg heller, men jeg var vel mer veldig betatt. Men ble fort forelska etter å ha møtt ham da. Virkeligheten slår det som kommer frem på et forum :)

Dere er så søte :)

Anonymous poster hash: de1ca...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal ikke skue hunden på hårene mao. Dine bilder gir jo et inntrykk av en veldig utadvent person.

Det er jo fint at jeg kan late som at jeg er utadvent, ihvertfall! I virkeligheten er jeg usannsynlig sjenert :tongue:

Jeg har en internettcrush på Stueloff :rodmer:

Er jente selv.

Anonymous poster hash: 16716...6ab

Da er jeg ikke alene om det nei. Ja hun er så pen! Men jeg er mann :) Jeg skal ikke stikke kjepper i hjulene her for noen. Så hun skal få være helt ifred :)

Anonymous poster hash: 950ed...17a

Dere er så anonyme! Tenk om jeg har internettcrush på dere også og nå får vi aldri vite det :( Men takk likevel, det er alltid kjekt å bli satt pris på :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så anonyme! Tenk om jeg har internettcrush på dere også og nå får vi aldri vite det :( Men takk likevel, det er alltid kjekt å bli satt pris på :blomst:

Kan hende jeg sender en melding en dag :) Må bare finne ut når jeg skal ta motet til meg :)

Jeg tør og kan nok ikke uansett be deg ut, så ikke bekymre deg. Men å høre hvordan du har det, ville vært gøy .

Anonymous poster hash: 950ed...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg sender en melding en dag :) Må bare finne ut når jeg skal ta motet til meg :)

Jeg tør og kan nok ikke uansett be deg ut, så ikke bekymre deg. Men å høre hvordan du har det, ville vært gøy .

Anonymous poster hash: 950ed...17a

Det syns jeg du skal gjøre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff mannen min her.

Dvs vi begynte og spille wordfeud etter en tråd her, og etter hvert chatte på Facebook. Hadde lagt merke til han her inne men ble ikke betatt før etter litt prat.

Møttes i hjembyen min, one thing led to another og vi har snart 1 års bryllupsdag.

Anonymous poster hash: fb6cf...e56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff mannen min her.

Dvs vi begynte og spille wordfeud etter en tråd her, og etter hvert chatte på Facebook. Hadde lagt merke til han her inne men ble ikke betatt før etter litt prat.

Møttes i hjembyen min, one thing led to another og vi har snart 1 års bryllupsdag.Anonymous poster hash: fb6cf...e56

Jeg blir så nysgjerrig på brukernavn :fnise:

Anonymous poster hash: de1ca...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Nei, er ikke betatt av noen her inne. Men det er likså greit, fordi det virker som en del her inne har litt problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke betatt av noen her inne. Men det er likså greit, fordi det virker som en del her inne har litt problemer?

Det ser i mine øyne ut til at de personene som er aktive, gir råd, er utadvendte og hyggelige (Ergo de 'faste' uten at jeg skal nevne navn, da jeg har bitt meg merke i mange) har svært lite "problemer" (Usikker på hvordan du definerer problemer).

Derimot noterer jeg personlig at det er en god del AB'ere som sliter litt ift. forhold hvor motparten virker til å være en stor idiot (Unnskyld uttrykket, men det er det bildet jeg danner meg).

Edit: Har ett aldri så lite crush på Prestekragen (She doesn't know!), utifra bildet jeg har dannet meg etter å ha lest diverse av innleggene hennes. Dog ser det ut til at hun "allerede" har funnet den utvalgte.

Ellers er det ett par personer jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med!

Endret av øst94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du svarer med nick kan det hende du får en pm.

Jeg blir så nysgjerrig på brukernavn :fnise:

Anonymous poster hash: de1ca...c8a

Anonymous poster hash: fb6cf...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han vet om det.. :jepp:

Hvem da? Hvem da? Hvem daaa?!? :)

Anonymous poster hash: 87a3a...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem da? Hvem da? Hvem daaa?!? :)

Anonymous poster hash: 87a3a...b37

Han får svare her selv hvis han er interessert i at slikt kommer ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: Mhm! Hun er nok glad i deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...