Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Er ikke direkte forelska i noen, men det er flere jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med :) Dessverre tør jeg aldri å ta kontakt med folk jeg ikke kjenner, så de får nok aldri vite hvem de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke forelsket eller blitt noe par, men har ved to anledninger møtt brukere her inne og hatt sex. Kan vel diskuteres om det var god sex, men spennende var det i hvertfall....

Huker av for anonym på denne :)



Anonymous poster hash: cbcd3...25a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke direkte forelska i noen, men det er flere jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med :) Dessverre tør jeg aldri å ta kontakt med folk jeg ikke kjenner, så de får nok aldri vite hvem de er.

Søtt å høre at selv de peneste jentene kan være litt redde for å ta kontakt :)

Anonymous poster hash: 950ed...17a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt å høre at selv de peneste jentene kan være litt redde for å ta kontakt :)

Anonymous poster hash: 950ed...17a

Nå ble jeg sjarmert her :rodmer: Synd du er anonym :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå ble jeg sjarmert her :rodmer: Synd du er anonym :(

Flotte farger i håret og litt vill gal og søt ;)

Bommer jeg fælt i beskrivelsen av deg? :)

Du trenger da ikke være beskjeden?

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte farger i håret og litt vill gal og søt ;)

Bommer jeg fælt i beskrivelsen av deg? :)

Hehe, det får være opp til øyet som ser, men jo, jeg kan bekrefte at jeg har flotte farger i håret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke forelsket eller blitt noe par, men har ved to anledninger møtt brukere her inne og hatt sex. Kan vel diskuteres om det var god sex, men spennende var det i hvertfall.... Huker av for anonym på denne :)Anonymous poster hash: cbcd3...25a

Kontaktet du dem for å ha sex eller var dere forumvenner først? :)

Anonymous poster hash: de1ca...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kunnet tenkt meg en date med konghung jeg :)



Anonymous poster hash: 44d38...288
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjæreste altså og det er ikke noe crush det er snakk om, men menn jeg bare syns virker som bra menn utifra innlegg jeg har lest. Ottaar, brutal_mann, Coolaid og Arcturus har en stjerne i boka for min del ;)

Anonymous poster hash: 53939...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man bli forelsket i noen man ikke vet hvordan ser ut? Bytter man bilder på PM da?



Anonymous poster hash: 37df1...e24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en girlcrush på Cathrine88. Tells det? :laugh:Anonymous poster hash: de1ca...c8a

Jeg velger i hvert fall å ta det som et kompliment. :ler2:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg liker også brutal_mann :) Og Coolaid. Har også sansen for evnukken. Og selvsagt HarryDotter :)

Takker for oppmerksomheten. Det er alltid hyggelig å bli lagt merke til i positive vendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er ikke direkte forelska i noen, men det er flere jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med :) Dessverre tør jeg aldri å ta kontakt med folk jeg ikke kjenner, så de får nok aldri vite hvem de er.

En skal ikke skue hunden på hårene mao. Dine bilder gir jo et inntrykk av en veldig utadvent person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Hvordan kan man bli forelsket i noen man ikke vet hvordan ser ut? Bytter man bilder på PM da?

Anonymous poster hash: 37df1...e24

Er en god del som har postet bilder av seg i "bildetråden". Og selvfølgelig kan man sende over PM.

og for ordens skyld....Jeg er en type homosapiens som fint kan "falle for noen" bare ved å merke hvordan personen tenker og føler og på generell skrivesett/væremåte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en internettcrush på Stueloff :rodmer:

Er jente selv.



Anonymous poster hash: 16716...6ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en internettcrush på Stueloff :rodmer:

Er jente selv.

Anonymous poster hash: 16716...6ab

Da er jeg ikke alene om det nei. Ja hun er så pen! Men jeg er mann :) Jeg skal ikke stikke kjepper i hjulene her for noen. Så hun skal få være helt ifred :)

Anonymous poster hash: 950ed...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Rainstorm; Ja, han hadde lagt merke til meg på grunn av at han syntes jeg virket som drømmejenta etter å ha lest den tråden. Han ga et så godt og reflektert svar, og jeg må innrømme at jeg var litt fascinert av innleggene hans.

Vi sendte private meldinger og eposter frem og tilbake i ca en måned før vi møttes. Vi bodde i samme by, men flyttet sammen etter tre måneder og bor fortsatt sammen. :)

Nthååååw! For en søt historie, og det beste med den er jo at dere bor sammen fortsatt! :hug: Hurra for kjærligheten :danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvordan kan man bli forelsket i noen man ikke vet hvordan ser ut? Bytter man bilder på PM da?

Anonymous poster hash: 37df1...e24

Ja, man kan jo bytte bilder på PM, eller som HarryDotter sier, så er det en del som har lagt ut bilder i diverse tråder! MEN, JA, man kan bli forelsket i noen man ikke vet hvordan ser ut (eller i alle fall veldig betatt og interessert). Jeg tenner veldig på personlighet, og kan ikke huske å noensinne ha blitt forelsket i noen på grunn av deres utseende. På et sånt forum så blir jo man mest kjent med meningene til noen, og det er sånt jeg kan bli interessert i. Engasjerte mennesker er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke helt hvordan Gunfreak så ut før jeg møtte ham. For de to bildene jeg hadde sett viste ham med helt annen sveis på det ene og ingen av bilene viste ansiktet hans forfra.

Ikke er jeg av typen som lett forelsker meg heller, men jeg var vel mer veldig betatt. Men ble fort forelska etter å ha møtt ham da. Virkeligheten slår det som kommer frem på et forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...