Gå til innhold

Når lesbiske går ut på date, hvem betaler da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen i forholdet betaler.

Anonymous poster hash: ae4d7...48c

Er veldig dårlig med menn i lesbiske forhold, altså. Det er på en måte poenget!

Jeg skal ikke late som jeg ikke skjønner hva du mener, men hvem skulle betalt da jeg og kjæresten var på date, da? Når begge er feminine "kjolelesber"? :vetikke: Like greit å bytte på litt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sabrina

Ingen, de bare går :) Når det er to homser betaler begge. Så da går det vel opp i opp for restaurantene.

Hvordan vet du det? Du snakker som om du har peiling, please don't!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste lesbeparene jeg har sett har en av de klare mannlige trekk. Breie skuldre og kort traktorlesbepigghår. Regner med det er "mannen" i forholdet punger ut og spanderer.



Anonymous poster hash: 678c0...710
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste lesbeparene jeg har sett har en av de klare mannlige trekk. Breie skuldre og kort traktorlesbepigghår. Regner med det er "mannen" i forholdet punger ut og spanderer.

Anonymous poster hash: 678c0...710

Jøss, da har du ikke sett mange lesbepar! Eller, du har sett dem, du bare tror det er to venninner som er ute. Eller søstre. Det blir nemlig vi kalt hele tiden, må nesten begynne å leie eller kline mer.

Nesten alle jeg kjenner har begge langt hår og ser veldig jentete ut. Hvis de har kort hår er de fortsatt feminine. Jeg har aldri funnet de megamannlige attraktive, det er jo det feminine jeg tiltrekkes av!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...