Gå til innhold

Når lesbiske går ut på date, hvem betaler da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen skal jo betale når heterofile går på date. Så når to homofile menn går på date går jeg ut fra at de deler på regningen. Men hvem betaler når to lesbiske jenter går på date?

Der fikk dere en nøtt å tenke på! ;)



Anonymous poster hash: d4b49...218
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen skal jo betale når heterofile går på date. Så når to homofile menn går på date går jeg ut fra at de deler på regningen. Men hvem betaler når to lesbiske jenter går på date?

Der fikk dere en nøtt å tenke på! ;)

Anonymous poster hash: d4b49...218

Den som inviterer. Det er vel naturlig i alle kombinasjoner av legninger?

Anonymous poster hash: dfd2a...d68

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene ordentlige lesbiske daten jeg har vært på så var det hun som spanderte, bare ble sånn...



Anonymous poster hash: fff76...ef5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal jo betale når heterofile går på date. Så når to homofile menn går på date går jeg ut fra at de deler på regningen. Men hvem betaler når to lesbiske jenter går på date?

Der fikk dere en nøtt å tenke på! ;)

Anonymous poster hash: d4b49...218

Den som inviterer vel :)

Eventuelt annenhver gang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2014 betaler vel de fleste for sin egen mat får man håpe.

Skulle tro det, men er jo bare å se på alle trådene her i det siste om denne problemstillingen, så ser man at det er mange kvinner som forventer å bli spandert på fordi de er kvinner.

:vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal jo betale når heterofile går på date. Så når to homofile menn går på date går jeg ut fra at de deler på regningen. Men hvem betaler når to lesbiske jenter går på date?

Der fikk dere en nøtt å tenke på! ;)

Anonymous poster hash: d4b49...218

Den som inviterer naturligvis. Det er jo slik det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Der fikk dere en nøtt å tenke på! ;)

Anonymous poster hash: d4b49...218

Så, hva var poenget, sånn ellers? Er dette noe du har brukt lang tid på å fundere over?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet mye jenter før jeg fikk kjæreste, og som oftest betalte vi hver for oss. Det var det som føltes mest naturlig. Var det snakk om drinker tok vi kanskje regninga annenhver gang. Når vi ikke er en del av det heteronormative samfunnet finnes det ingen regler! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med TS sin logikk - så er jeg tydeligvis en mann...

Utover det, regner jeg med at det enten er annenhver gang, den som *inviterer eller bare tilfeldig hvem som betaler. Litt som det er når jeg og venninnen min har venninnedater.

Å dele regningen på date høres litt teit ut :huh:

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal jo betale når heterofile går på date. Så når to homofile menn går på date går jeg ut fra at de deler på regningen. Men hvem betaler når to lesbiske jenter går på date?

Der fikk dere en nøtt å tenke på! ;)

Anonymous poster hash: d4b49...218

Som heterofil dame undres jeg over å ikke ha fått memoet der det sto at å dele ting ca 50/50 var ut. Enten betaler vi hver for oss, eller så bytter vi på det. Om den ene betaler for alt over en periode, så betaler den andre en stund, eller så snikinnfører man gaver, hvis mannen nekter å godta betaling.

Anonymous poster hash: e4b64...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vi lever i 2014, den som inviterer betaler. bestemmer begge at de skal ut får de dele.



Anonymous poster hash: 101c0...a68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Ingen, de bare går :) Når det er to homser betaler begge. Så da går det vel opp i opp for restaurantene.

Endret av Idollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...