Gå til innhold

Kjæresten min har vært hore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det beste er kvinner som har ligget med minst mulig menn. 1 kanskje. Jomfrue er jo det perfekte :wow: Er glad jeg fant meg ei dame som var jomfru når vi traff hverandre.

Anonymous poster hash: 4290f...71d

Ja er nok mangelvare på sånne for å si det litt snilt, hehe:P

Du slipper iallefall masse ringvirkninger og bitterhet som følge av ødelagt sjeleliv.. :P Bare husk å holde på henne. :)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Hvor mange har dere selv ligget med, da?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange har dere selv ligget med, da?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

3:) To for mange..

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3:) To for mange..

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Men nå er du vel ganske ung også, er du ikke?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er du vel ganske ung også, er du ikke?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

litt over 30. Alle langvarige forhold uten utroskap. Første fra 15-23, 23-26 og hun jeg er med nå resten av tiden.:)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt over 30. Alle langvarige forhold uten utroskap. Første fra 15-23, 23-26 og hun jeg er med nå resten av tiden. :)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Ok. :)

Trodde du var veldig mye yngre mtp svarene dine i tråden.

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Syns det er rart at dere virkelig mener at menn skal godta hva som helst! Hadde dette vært en mann det var snakk om, så hadde alle "halshugget" han med en gang. Og en annen ting, hvem vet om hun sa bare en gang fordi hun ikke ville tro at dette var hennes "jobb" i lang tid.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Hva vet du om at jeg hadde sagt noe annet om det gjaldt en mann? Og hvorfor kommer du med: Menn skal godta hva som helst? Når ble dette sagt? Herregud, for en overdrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :)

Trodde du var veldig mye yngre mtp svarene dine i tråden.

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Kan du forklare nærmere?:)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om at jeg hadde sagt noe annet om det gjaldt en mann? Og hvorfor kommer du med: Menn skal godta hva som helst? Når ble dette sagt? Herregud, for en overdrivelse.

Jo fordi mange kvinner har dobbeltmoral. Er bare å lese mange av trådene her inne.. At dere ikke klarer å forstå at ikke menn ikke akkurat ser på ei som har vært hore som drømmedamen, er jo helt utrolig. Sier bare litt om hvor mye dere skal beskytte deres med-søstere. Klarer aldri å se ting fra en manns ståsted.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jo fordi mange kvinner har dobbeltmoral. Er bare å lese mange av trådene her inne.. At dere ikke klarer å forstå at ikke menn ikke akkurat ser på ei som har vært hore som drømmedamen, er jo helt utrolig. Sier bare litt om hvor mye dere skal beskytte deres med-søstere. Klarer aldri å se ting fra en manns ståsted.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Haha, fordi du mener noen har dobbeltmoral, så betyr ikke det at du skal beskylde alle for å ha det. Du drar bare alt ut av sammenheng her og overdramatiserer. Flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fordi du mener noen har dobbeltmoral, så betyr ikke det at du skal beskylde alle for å ha det. Du drar bare alt ut av sammenheng her og overdramatiserer. Flaut.

Jeg skrev mange damer.. Hehe og det er sannheten.:)

Men hvorfor mener du det er galt å ikke ville ha ei som har vært hore som kjereste? Har du ingen krav til en kjereste? Ville du foreksempel hatt en som har kjøpt sex, eller som har vært tidligere kriminell?:)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har dere selv ligget med, da?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

4 stk. 3 av 4 var jomfru. 1 ikke. Liker best jomfrue, er bare sånn det er.

Anonymous poster hash: 4290f...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 stk. 3 av 4 var jomfru. 1 ikke. Liker best jomfrue, er bare sånn det er.

Anonymous poster hash: 4290f...71d

Spør du dem før dere havner i senga?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du dem før dere havner i senga?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Og sier du forresten at du selv ikke er jomfru lenger?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg skrev mange damer.. Hehe og det er sannheten. :)

Men hvorfor mener du det er galt å ikke ville ha ei som har vært hore som kjereste? Har du ingen krav til en kjereste? Ville du foreksempel hatt en som har kjøpt sex, eller som har vært tidligere kriminell? :)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Selvfølgelig har ingen det som en preferanse? Drømmemannen min er: tidligere hore og tidligere drapsmann. Eh, nei. Du skjønner det at alle mennesker gjør feil og de fleste forstår at ikke alle har en god fortid, men det betyr ikke at man skal dømmes for det hele livet? Selvfølgelig er det å begå et drap i en helt annen klasse, enn det å en gang ha solgt seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmm merkelig hvordan du prøver å forsvare ei dame som har solgt sex.. Det hadde blitt stygt om jeg fann ut at ei dame hadde vært hore uten å si det før vi ble kjerester!! Har ikke noe imot de som ufrivillig har kommet i en sånn situasjon. Men jenter som selger sex bare for å tjene penger, har jeg ingen respekt for.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Er det bedre å spandere på ei jente en hel kveld med tanke på et saftig knull?

Anonymous poster hash: 7feac...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville verken ha hatt en kjæreste som hadde vært hore eller en mann som hadde kjøpt sex.

Sorry, er nok gammeldags. Tilhører de som synes sex er noe vakkert. Ville aldre hatt sex uten

at det var av kjærlighet og tiltrekning. Vet jo at samfunnet har endret seg. Idag har mange venner sex.



Anonymous poster hash: 796de...442
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har ingen det som en preferanse? Drømmemannen min er: tidligere hore og tidligere drapsmann. Eh, nei. Du skjønner det at alle mennesker gjør feil og de fleste forstår at ikke alle har en god fortid, men det betyr ikke at man skal dømmes for det hele livet? Selvfølgelig er det å begå et drap i en helt annen klasse, enn det å en gang ha solgt seg selv.

Ja det er sant, men det å ha solgt seg kommer veeldig høyt på lista mi, som jeg ikke godtar fra en partner. Hun må gjerne finne en mann som godtar dette. Og håper jo så såklart hun får det bra. For meg kunne hun gjort veldig mye sykt og rart, men det å selge seg er det laveste man kan synke i min verden, med mindre det er snakk om tvang eller menneskehandel.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det er sant, men det å ha solgt seg kommer veeldig høyt på lista mi, som jeg ikke godtar fra en partner. Hun må gjerne finne en mann som godtar dette. Og håper jo så såklart hun får det bra. For meg kunne hun gjort veldig mye sykt og rart, men det å selge seg er det laveste man kan synke i min verden, med mindre det er snakk om tvang eller menneskehandel.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Hva med dem som kjøper?

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...