Gå til innhold

Kjæresten min har vært hore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det beste er kvinner som har ligget med minst mulig menn. 1 kanskje. Jomfrue er jo det perfekte :wow: Er glad jeg fant meg ei dame som var jomfru når vi traff hverandre.

Anonymous poster hash: 4290f...71d

Ok. Tror du kan gå skoa av deg på et sånt prosjekt. Ei dame som begynner å lure på om hvordan det er å ligge med andre menn. Usikkerheten som gnager hva går jeg glipp av, er dette alt osv.. Elsker deg og har ikke lyst å såre deg men man lever bare en gang!?

Når venninene snakker sine forskjellige opplevelser på vors blir hun misunnelig osv.

Et tidspørsmål før nysgjerrigeten og lysten tar overhånd.

Tror at skal man satse på en fremtid så bør tallet være større 3 og færre enn at det er minst 3 ekser på alle festlige lag.

Men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Tror du kan gå skoa av deg på et sånt prosjekt. Ei dame som begynner å lure på om hvordan det er å ligge med andre menn. Usikkerheten som gnager hva går jeg glipp av, er dette alt osv.. Elsker deg og har ikke lyst å såre deg men man lever bare en gang!?

Når venninene snakker sine forskjellige opplevelser på vors blir hun misunnelig osv.

Et tidspørsmål før nysgjerrigeten og lysten tar overhånd.

Tror at skal man satse på en fremtid så bør tallet være større 3 og færre enn at det er minst 3 ekser på alle festlige lag.

Men lykke til.

Han ønsker nok ikke at hun skal kunne sammenlikne med andre menn fordi han er redd for det ikke blir til hans fordel.

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh...beholde kanskje? Hva skjedde med hun du ble forelsket i liksom? Alle mennesker tar valg i forhold til masse her i livet. At noen tar noen dårlige/"dårlige" valg, bør jo ikke holdes mot dem ut livet. Som om dritten din er luktfri? Get over yourself, luv! :filer:

Tenker du hadde sett annerledes på det om det var motsatt. Hvis dama hadde oppdagat at kjæresten var tidligere horekunde, hadd du nok ikke vært sen om å be henne kaste han på hue og ræva ut :)

Anonymous poster hash: 6a59a...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært lite dyre sko og vesker man får for den prisen.

Eh? De best betalte kan tjene 100 000 i mnd, så de kan få veldig mye dyre sko og vesker.

Anonymous poster hash: c0724...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh? De best betalte kan tjene 100 000 i mnd, så de kan få veldig mye dyre sko og vesker. Anonymous poster hash: c0724...f24

Det stod at hun hadde gjort det EN gang, for å skaffe seg dyre sko og vesker. TS virker ikke helt troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ca 5 år siden solgte kjæresten min seg som hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig..

Noen uker siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm å tenke på at hun har solgt musa si for 1500 kr med fremmede menn.

Dumpe eller beholde?

Anonymous poster hash: 85fb5...15f

Enn du da?? Har du noensinne betalt for sex`??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabrina

Tenker du hadde sett annerledes på det om det var motsatt. Hvis dama hadde oppdagat at kjæresten var tidligere horekunde, hadd du nok ikke vært sen om å be henne kaste han på hue og ræva ut :)

Anonymous poster hash: 6a59a...e81

Der tar du faktisk helt feil.

Jeg skrev:

Alle mennesker tar valg i forhold til masse her i livet. At noen tar noen dårlige/"dårlige" valg, bør jo ikke holdes mot dem ut livet.

Det jeg skrev, gjelder begge kjønn. Jeg diskriminerer ikke, så godt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ca 5 år siden solgte kjæresten min seg som hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig..

Noen uker siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm å tenke på at hun har solgt musa si for 1500 kr med fremmede menn.

Dumpe eller beholde?

Anonymous poster hash: 85fb5...15f

Bruk det til deres fordel i stedet for å se på det som en ulempe. Hennes erfaringer, om hun er villig til å dele de med deg, kan nok sprite opp sexlivet deres! Synes selv det er utrolig deilig å høre om alle min kone har hatt sex med før vi møttes, detaljer.

Anonymous poster hash: 8bba9...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Eh? De best betalte kan tjene 100 000 i mnd, så de kan få veldig mye dyre sko og vesker.

Anonymous poster hash: c0724...f24

Men prisen de må betale for et skadet selvbilde i ettertid kan bli veldig høy.

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bruk det til deres fordel i stedet for å se på det som en ulempe. Hennes erfaringer, om hun er villig til å dele de med deg, kan nok sprite opp sexlivet deres! Synes selv det er utrolig deilig å høre om alle min kone har hatt sex med før vi møttes, detaljer.

Anonymous poster hash: 8bba9...c40

Cockold? Er en del som har denne fantasien. I de fleste andre tilfeller så ville mannen utryddet alle "konkurrenter".

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen andre enn du selv kan si hva som er riktig for deg. Personlig hadde jeg ikke taklet det, men jeg er ganske sær på enkelte områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...