Gå til innhold

Kjæresten min har vært hore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som man høster så sår man...er det ikke noe som heter det da? Har man en kjip bakgrunn, så vil det selvsagt være endel ting som henger ved....men det betyr vel ikke at vi som ikke har gjort så store feil kanskje, ikke skal gi dem en sjangse? jeg må si jeg er litt sjokkert over hvor lite empati som ligger hos de fleste her altså. Kjenner ikke dere noen nær dere som har hatt vonde perioder i livet, men som har tatt utfordringen på strak arm og forandret livet sitt? Det går faktisk an.....

jada jeg ser poenget ditt godt ;) Jeg har lest TS sitt innlegg flere ganger.

JA hun solgte seg frivillig DEN GANGEN. det betyr IKKE at hun fortsatt den dag idag driver med dette! Det spiller ingen rolle hva slags intensjoner hun hadde den gangen. det er hva hun tenker og ønsker å gjøre med livet sitt IDAG og i fremtiden som betyr noe. Den gangen syntes hun kanskje det var passende og ok å selge seg....idag angrer hun kanskje bittert på det. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Folk kan forandre syn på ting med årene..folk kan ha lyst å starte på nytt.

Beklager, men du virker nok så naiv.

Du har helt rett. Som man høster sår man. Og man kan tilgi, trøste, være til støtte, motivere osv. MEN. Velkommen til virkeligheten. Selv om du har lagt det bak deg og har en støttende familie så spiller ikke det så stor rolle når du kan treffe på en kollega som var din tidligere kunde. Eller du treffer på en tidligere kunde når du skal hente barnet ditt på SFO. Det er litt det blir avslørt. Og selv om man er ferdig med fortiden, så er ikke andre det.

Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Beklager, men du virker nok så naiv.

Du har helt rett. Som man høster sår man. Og man kan tilgi, trøste, være til støtte, motivere osv. MEN. Velkommen til virkeligheten. Selv om du har lagt det bak deg og har en støttende familie så spiller ikke det så stor rolle når du kan treffe på en kollega som var din tidligere kunde. Eller du treffer på en tidligere kunde når du skal hente barnet ditt på SFO. Det er litt det blir avslørt. Og selv om man er ferdig med fortiden, så er ikke andre det.

Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf

Okay? Man kan jo flytte f.eks til andre delen av landet om man ikke ønsker å dulte borti gamle klienter vel? Du kompliserer dette noe stort syntes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg ser poenget ditt godt ;) Jeg har lest TS sitt innlegg flere ganger.

JA hun solgte seg frivillig DEN GANGEN. det betyr IKKE at hun fortsatt den dag idag driver med dette! Det spiller ingen rolle hva slags intensjoner hun hadde den gangen. det er hva hun tenker og ønsker å gjøre med livet sitt IDAG og i fremtiden som betyr noe. Den gangen syntes hun kanskje det var passende og ok å selge seg....idag angrer hun kanskje bittert på det. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Folk kan forandre syn på ting med årene..folk kan ha lyst å starte på nytt.

Det er ikke det at hun har gjort en fææl grusom handling som er til skade for folk rundt seg som er problemet. Hele greia er at jeg sliter veldig på tanken på at hun har vært hore. Er stor forskjell på å hatt ons i syden og det å selge kroppen sin til andre, skjønner du det? Hele greia handler om at jeg ikke klarer å la være å tenke på henne på samme måte, og det ville ødelagt alt for meg. Er vel ikke min feil at hun har vært hore? Jeg må vel få lov å velge en person som passer mine kriterier... Dette er ikke snakk om å ikke tilgi eller la personen få mulighet til å ordne opp i livet sitt. Er bare at jeg ikke er den personen som godtar noe sånn, samme som enkelte damer ikke kan fordra folk som har ligget for mye rundt, eller menn som har gjort andre ting tidligere i livrt som de vil klare å "glemme" helt uten videre.:)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er ikke det at hun har gjort en fææl grusom handling som er til skade for folk rundt seg som er problemet. Hele greia er at jeg sliter veldig på tanken på at hun har vært hore. Er stor forskjell på å hatt ons i syden og det å selge kroppen sin til andre, skjønner du det? Hele greia handler om at jeg ikke klarer å la være å tenke på henne på samme måte, og det ville ødelagt alt for meg. Er vel ikke min feil at hun har vært hore? Jeg må vel få lov å velge en person som passer mine kriterier... Dette er ikke snakk om å ikke tilgi eller la personen få mulighet til å ordne opp i livet sitt. Er bare at jeg ikke er den personen som godtar noe sånn, samme som enkelte damer ikke kan fordra folk som har ligget for mye rundt, eller menn som har gjort andre ting tidligere i livrt som de vil klare å "glemme" helt uten videre. :)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Nei der er vi forskjellige. jeg har aldri sagt at man MÅ være sammen med henne....Det spørs da på følsene man har for denne kvinnen. Er man oppriktig glad i henne vil man kunne tåle mer av bakgrunnen hennes....Er du kvalm av tanken på det hun har hatt...så får du dumpe....Jeg pirket bare borti prinsippet på det å kunne tilgi og komme seg videre og vise tillitt til en person med dårlig bakgrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette plager deg såpass mye at du ikke klarer å ha et godt forhold med henne, må det så klart bli slutt. Du må finne deg noen som passer dine preferanser, og hun må finne en som godtar henne som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt mye eskortedamer, som tjener fett på å knulle random menn. Skal likssom dette være greit fordi hun er kvinne og ikke mann? Sånne damer er ofte kyniske og utnytter fitta til å tjene gode penger.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Nå ligger det vel engang I saken natur at prostitusjon faktisk handler om "å utnytte fitta til å tjene gode penger". Hvorfor dette er mer kynisk enn å utnytte kunnskap, ferdigheter eller andre ting for å tjene gode penger sliter jeg derimot mere med å faktisk se.

Hvorfor trådstarter innbiller seg at dette forumet skal kunne bidra med noe som helst I dette spørsmålet forstår jeg heller ikke. Dette er noe som kun den enkelte kan kjenne på og finne ut hva som er viktig for en selv.

Livlig diskusjon blir det nok av det og leder meg til å konkludere med det samme som flere andre her: At jeg akkurat nå har mata trollet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun likte horeyrket. Fikk råd til å kjøpe seg dyre vesker og fine sko.

Anonymous poster hash: 85fb5...15f

Du fremstiller historien din som fiktiv.

Jeg tror ikke at dette er en reel problemstilling fra din side i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stor forskjell på å hatt ons i syden og det å selge kroppen sin til andre, skjønner du det?

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Mnei. Jeg skjønner egentlig ikke det.

Det jeg derimot skjønner er at du I motsetning til TS har et klart svar på dette spørsmålet. Bra! Flott for deg!

Det hjelper dog ikke TS så mye at du prøver så hardt å overbevise de som er uenige med deg om at de tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnei. Jeg skjønner egentlig ikke det.

Det jeg derimot skjønner er at du I motsetning til TS har et klart svar på dette spørsmålet. Bra! Flott for deg!

Det hjelper dog ikke TS så mye at du prøver så hardt å overbevise de som er uenige med deg om at de tar feil.

Ved ONS er ikke penger brukt som et maktmiddel over en annens kropp. Der er forskjellen.

Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnei. Jeg skjønner egentlig ikke det.

Det jeg derimot skjønner er at du I motsetning til TS har et klart svar på dette spørsmålet. Bra! Flott for deg!

Det hjelper dog ikke TS så mye at du prøver så hardt å overbevise de som er uenige med deg om at de tar feil.

Trist at folk ikke ser forskjell på det å ha frivillig sex mellom to personer, og det å selge seg! Hmmm eller begge deler er vel lov i følge norsk lov?

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't feed the troll folkens.

Anonymous poster hash: 54acf...4fa

Mulig ts troller litt, men en del mennesker (både menn og kvinner) vil komme i den situasjonen at en kjæreste viser seg å ha prostituert seg på et eller annet tidspunkt.

Får en ekkel følelse her om at mange damer syns det er greit å selge seg. Hva kan det ha seg??

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Nå har det vært mange tråder om prostitusjon her gjennom årene og det som går igjen er vel at kvinner flest synes det er trist at noen må/vil selge kroppen sin. Samtidig er det flest menn som forsvarer det, bare ikke når det gjelder en potensiell partner.

Ja disse finnes, men er så liten prosentandel at det blir bare brøkdeler i forhold til kvinner som gjør det. Kanskje 1 av 1000 av de som selger sex er menn hvis det er så mange.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Ifølge en rapport fra NOVA er det faktisk flere menn enn kvinner som prostituerer seg i Norge. Og også i Sverige og Island, basert på undersøkelser derfra.

http://www.dagbladet.no/2014/02/25/kultur/meninger/debattinnlegg/prostitusjon/kronikk/32013707/

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ca 5 år siden solgte kjæresten min seg som hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig..

Noen uker siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm å tenke på at hun har solgt musa si for 1500 kr med fremmede menn.

Dumpe eller beholde?

Anonymous poster hash: 85fb5...15f

Dersom hun ikke har baller nok til å dumpe deg selv, så vil jeg råde deg til å dumpe henne først, for begges skyld. Det å inneha et så vidt forskjellig syn på moral er et fullstendig fruktløst utgangspunkt for et sunt og givende forhold. Du ser på det hun har gjort som "moralsk forkastelig", og da følger det også at du ser på henne som en moralsk forkastelig person. Du kommer ikke til å slutte å messe om dette før du har klart å overbevise også henne om at hun er et dårlig menneske, og med det vil du kun oppnå å bryte henne ned. Finn deg heller ei som du kan respektere uten å måtte forme henne i ditt bilde først, og slipp den nåværende kjæresten din fri til å kunne finne seg noen som kan respektere henne på samme måte.

(Ja, jeg er klar over at dette er en trolletråd, men problemstillingen er alikevel reell)

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig ts troller litt, men en del mennesker (både menn og kvinner) vil komme i den situasjonen at en kjæreste viser seg å ha prostituert seg på et eller annet tidspunkt.

Nå har det vært mange tråder om prostitusjon her gjennom årene og det som går igjen er vel at kvinner flest synes det er trist at noen må/vil selger kroppen sin. Samtidig er det flest menn som forsvarer det, bare ikke når det gjelder en potensiell partner.

Ifølge en rapport fra NOVA er det faktisk flere menn enn kvinner som prostituerer seg i Norge. Og også Sverige og Island, basert på undersøkelser derfra.

http://www.dagbladet.no/2014/02/25/kultur/meninger/debattinnlegg/prostitusjon/kronikk/32013707/

Dette må jo være noe av det dummeste jeg har hørt... Hvorfor er det kun snakk om damer da i alle debatter i media? Har heller aldri sett eller hørt om en mannlig prostituert i gata.. Da må det stå dårlig stilt blant norske kvinner. Virker jo som at for mange er det nok å spre bena, så kommer det noen å fyller det hullet/tomrommet, hehe:P

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Tror ikke jeg hadde klart å vært sammen med ei som drev og solgte kroppen sin selv om det er fortid. Tanken om det går aldri bort. Det er jo bare utrolig kvalmt. I så fall måtte hun hatt innrømmet det før jeg ble sammen med henne. Hadde nok ikke klart å blitt sammen med henne uansett.

Hadde jeg vert deg så hadde jeg dumpa henne.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hvis dette plager deg såpass mye at du ikke klarer å ha et godt forhold med henne, må det så klart bli slutt. Du må finne deg noen som passer dine preferanser, og hun må finne en som godtar henne som hun er.

Kanskje ts godtar hun som hun er, men godtar ikke handlingene hun har gjort? Jeg skjønner godt at det ikke går an å godta at kvinner har vert hore.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ts godtar hun som hun er, men godtar ikke handlingene hun har gjort?

Bang!! Jackpot;)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist at folk ikke ser forskjell på det å ha frivillig sex mellom to personer, og det å selge seg! Hmmm eller begge deler er vel lov i følge norsk lov?

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Jeg velger å tro at begge deler er frivillig sex mellom to personer. Kun med noe forskjellig motivasjon. Og det er her jeg detter av lasset: Hvorfor er det så viktig å fordømme noen som frivillig har mottatt penger for sex?

Hva lovverket skulle mene om dette er forøvrig irrelevant. Vi ser ikke samme fordømmelsen I forhold til partnere som har innrømmet å ha kjørt for fort f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er kvinner som har ligget med minst mulig menn. 1 kanskje. Jomfrue er jo det perfekte :wow: Er glad jeg fant meg ei dame som var jomfru når vi traff hverandre.



Anonymous poster hash: 4290f...71d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være noe av det dummeste jeg har hørt... Hvorfor er det kun snakk om damer da i alle debatter i media? Har heller aldri sett eller hørt om en mannlig prostituert i gata.. Da må det stå dårlig stilt blant norske kvinner. Virker jo som at for mange er det nok å spre bena, så kommer det noen å fyller det hullet/tomrommet, hehe:P

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Det er nok fordi det er et mye mer skjult fenomen. Dessuten henvender de fleste mannlige prostituerte seg til menn. Også de som selv er heterofile.

Les her; http://www.dagbladet.no/2010/06/14/nyheter/mannlig_prostitusjon/pro_senteret/liv_jessen/12090462/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er kvinner som har ligget med minst mulig menn. 1 kanskje. Jomfrue er jo det perfekte :wow: Er glad jeg fant meg ei dame som var jomfru når vi traff hverandre.

Anonymous poster hash: 4290f...71d

Ja er nok mangelvare på sånne for å si det litt snilt, hehe:P

Du slipper iallefall masse ringvirkninger og bitterhet som følge av ødelagt sjeleliv..:P Bare husk å holde på henne.:)

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...