Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #41 Del Skrevet 10. august 2014 Jo er greit at folk kan forandre seg, og det er jo vel å bra det.. Men å gå inn i et forhold med en så stor hemmelighet som at man har vært hore, uten å si ifra om dette, er rett og slett kvalmt og forkastelig. Da får hun heller finne noen som tenner på at hun har vært det, eller syns det er greit. Er ekstremt mye eskortedamer, som tjener fett på å knulle random menn. Skal likssom dette være greit fordi hun er kvinne og ikke mann? Sånne damer er ofte kyniske og utnytter fitta til å tjene gode penger.Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 jeg syntes ikke det er greit for hverken mann eller kvinne jeg da, om man fortsetter med den livstilen. Hun TS snakker om her kan vel bare ha vært livredd for å miste ham dersom hun fortalte det. Kanskje hun tok sjangsen på at han ikke ville få vite det? Jeg aner ikke....syntes bare det var vel mange "dump henne" svar her.....uten at vi egentlig kjenner bakgrunnen til henne og TS særlig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #42 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg synes det er forskjell på å frivillig bruke sin egen kropp til å ha sex med noen og motta betaling, kontra det å betale for å ha sex med noen som ellers ikke ville hatt sex med deg. I tillegg så er det mange andre problemer når man kjøper sex - du vet aldri om personen gjør det frivillig eller om det er noe de gjør fordi de føler det er deres eneste sjangse til å få penger til dop, fordi de er truet av en hallik, fordi de er offer for trafficking osv osv. At man ødlegger ekteskap/forhold fordi man selger sex blir for dumt, det får stå på sexkjøperens kappe dersom h*n er i et forhold. Les den øverste setningen din en gang til. Du motsier deg selv.. Du sier de som selger sex, gjør dette av fri vilje, til de personene de vil. Hvis hun da ikke likte denne, mannen så kan hun bare velge en ny. Er veldig få som selger sex som blir tvunget til det, iallefall ikke i denne saken. Hun hadde gjort det 1 gang, og da snakker vi ikke om tvang. Det var lettjente penger for henne. Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #43 Del Skrevet 10. august 2014 Og det finnes mange kyniske menn som utnytter kuken for å tjene gode penger. Mange men er prostituerte. Anonymous poster hash: 65bfc...c76 *menn Anonymous poster hash: 65bfc...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #44 Del Skrevet 10. august 2014 Les den øverste setningen din en gang til. Du motsier deg selv.. Du sier de som selger sex, gjør dette av fri vilje, til de personene de vil. Hvis hun da ikke likte denne, mannen så kan hun bare velge en ny. Er veldig få som selger sex som blir tvunget til det, iallefall ikke i denne saken. Hun hadde gjort det 1 gang, og da snakker vi ikke om tvang. Det var lettjente penger for henne.Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Å jasså? Hvor har du lest det? Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 10. august 2014 #45 Del Skrevet 10. august 2014 Dette er bare en dårlig parodi på denne tråden, kun for å provosere. Null verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabrina Skrevet 10. august 2014 #46 Del Skrevet 10. august 2014 Hallo? Er masse sexforbrytere som har sonet sine dommer også. Hadde ikke du villet vist om hvis din mann tidligere hadde misbrukt mindreårige jenter foreksempel? Det finnes masse folk som er såkalte "psykopater" og mishandler damer. Ville du da blitt hvis han sa at dette hadde skjedd før, men at han hadde gått i terapi for det? Sånne viktige ting må man opplyse om før man går inn i et forhold, hvis ikke så er hele forholdet bygget på en løgn. Å være en hore er ikke bare en "liten feil" man har gjort. Det betyr ikke at man skal hate de fordet, men hun burde fortalt dette med en gang Det er jo hun som har ført han bak lyset her. Dessuten er det så mange folk som er falsk, så mange klarer å skjule "stygge" ting for partneren sin i lang tid, men de kan virke som verdens snilleste person fordet.Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 HarryDotter tok ordene ut av munnen min. Poenget er er at folk begår feil, folk befinner seg på plasser i livet der dømmekraften kanskje ikke er så stor og de tar valg, som kanskje ikke var det beste valget å ta. Det skal ikke måtte holdes mot dem ut livet. Hva tenker du at de skal gjøre? Gå rundt med ordet hore i pannen? Skal de gå rundt med et skilt som sier at de har prostituert seg en gang i tiden? Jeg er enig i at det er mye man ikke skal holde tilbake og som man skal være ærlig om, men du ser jo hva slags mentalitet folk har i forhold til det. Hvis TS ikke er et troll, så er TS villig til å kaste vekk partneren som om hun var en gjenstand, p.g.a. et valg hun tok fem år tidligere. Du synes ikke det er mer merkelig, enn dem av oss som sitter her og sier at man skal ikke kaste stein i glasshus i forhold til det å begå dumme valg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #47 Del Skrevet 10. august 2014 HarryDotter tok ordene ut av munnen min. Poenget er er at folk begår feil, folk befinner seg på plasser i livet der dømmekraften kanskje ikke er så stor og de tar valg, som kanskje ikke var det beste valget å ta. Det skal ikke måtte holdes mot dem ut livet. Hva tenker du at de skal gjøre? Gå rundt med ordet hore i pannen? Skal de gå rundt med et skilt som sier at de har prostituert seg en gang i tiden? Jeg er enig i at det er mye man ikke skal holde tilbake og som man skal være ærlig om, men du ser jo hva slags mentalitet folk har i forhold til det. Hvis TS ikke er et troll, så er TS villig til å kaste vekk partneren som om hun var en gjenstand, p.g.a. et valg hun tok fem år tidligere. Du synes ikke det er mer merkelig, enn dem av oss som sitter her og sier at man skal ikke kaste stein i glasshus i forhold til det å begå dumme valg? Man kan vel forsåvidt tilgi noen for å ha solgt sex. Men dessverre henger fortiden med. Tror ikke det er uvanlig at mange treffer på tidligere kunder for eksempel. Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #48 Del Skrevet 10. august 2014 Og det finnes mange kyniske menn som utnytter kuken for å tjene gode penger. Mange men er prostituerte.Anonymous poster hash: 65bfc...c76 Ja disse finnes, men er så liten prosentandel at det blir bare brøkdeler i forhold til kvinner som gjør det. Kanskje 1 av 1000 av de som selger sex er menn hvis det er så mange. Og leste nettopp en artikkel om en mann som ga bort sex, for å få mest mulig. Han tente på settingen å hjelpe damer i nød. Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabrina Skrevet 10. august 2014 #49 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Man kan vel forsåvidt tilgi noen for å ha solgt sex. Men dessverre henger fortiden med. Tror ikke det er uvanlig at mange treffer på tidligere kunder for eksempel. Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf Forsåvidt? Så du mener altså at man skal bare holde det mot dem resten av livet? Glad for at vi ikke er venner. Nå har ikke jeg prostituert meg, men vi hadde hatt et problem om jeg begikk en feil og at du da ikke hadde klart å se forbi det. Må være fantastisk å være så feilfri selv. Dessuten, kunden tok del i det selv, så det hadde vært noe begge parter måtte ha levd med. Endret 10. august 2014 av Sabrina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #50 Del Skrevet 10. august 2014 HarryDotter tok ordene ut av munnen min. Poenget er er at folk begår feil, folk befinner seg på plasser i livet der dømmekraften kanskje ikke er så stor og de tar valg, som kanskje ikke var det beste valget å ta. Det skal ikke måtte holdes mot dem ut livet. Hva tenker du at de skal gjøre? Gå rundt med ordet hore i pannen? Skal de gå rundt med et skilt som sier at de har prostituert seg en gang i tiden? Jeg er enig i at det er mye man ikke skal holde tilbake og som man skal være ærlig om, men du ser jo hva slags mentalitet folk har i forhold til det. Hvis TS ikke er et troll, så er TS villig til å kaste vekk partneren som om hun var en gjenstand, p.g.a. et valg hun tok fem år tidligere. Du synes ikke det er mer merkelig, enn dem av oss som sitter her og sier at man skal ikke kaste stein i glasshus i forhold til det å begå dumme valg? Du vet at voldtektsmenn, folk som stjeler eller mishandler andre også kan være "snille" mennesker de også, helt til det plutselig klikker for de? Hvis noen sa at mannen deres hadde vært hallik for noen veninner i tidligere år? for å tjene penger til skolegang, hadde da dette vært greit for dere damer? Her må man tenke litt lengre enn å bare forsvare det å selge sex. Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #51 Del Skrevet 10. august 2014 Forsåvidt? Så du mener altså at man skal bare holde det mot dem resten av livet? Glad for at vi ikke er venner. Nå har ikke jeg prostituert meg, men vi hadde hatt et problem om jeg begikk en feil og at du da ikke hadde klart å se forbi det. Må være fantastisk å være så feilfri selv. Wow. Ro deg ned. Jeg brukte ordet forsåvidt for at de som mener at det IKKE kan tilgis, kan de se det fra en som synes det kan tilgis sin side (deriblant meg selv). Hvor i alle dager har jeg skrevet at jeg er feilfri? Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #52 Del Skrevet 10. august 2014 Man kan vel forsåvidt tilgi noen for å ha solgt sex. Men dessverre henger fortiden med. Tror ikke det er uvanlig at mange treffer på tidligere kunder for eksempel. Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf det handler vel om å lære den personen godt å kjenne da. Å finne ut om dette menneske virkelig vil ta avstand fra fortiden sin. Det vil man nok oppdage etter å ha brukt litt tid sammen. Man må noen ganger ta valg på hva man ønsker. Tilgi og stole på? Eller dumpe fordi jeg "kanskje" syntes eller tror fortiden vil alltid være en del av fremtiden hennes? Jeg er nå så "naiv" at jeg velger gi folk en ny sjangse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #53 Del Skrevet 10. august 2014 det handler vel om å lære den personen godt å kjenne da. Å finne ut om dette menneske virkelig vil ta avstand fra fortiden sin. Det vil man nok oppdage etter å ha brukt litt tid sammen. Man må noen ganger ta valg på hva man ønsker. Tilgi og stole på? Eller dumpe fordi jeg "kanskje" syntes eller tror fortiden vil alltid være en del av fremtiden hennes? Jeg er nå så "naiv" at jeg velger gi folk en ny sjangse. At man tar avstand fra egen fortid? Flott! Det er bra, det. Men bare fordi en selv har lagt det bak seg, betyr det ikke at det kommer tilbake. Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #54 Del Skrevet 10. august 2014 Du vet at voldtektsmenn, folk som stjeler eller mishandler andre også kan være "snille" mennesker de også, helt til det plutselig klikker for de? Hvis noen sa at mannen deres hadde vært hallik for noen veninner i tidligere år? for å tjene penger til skolegang, hadde da dette vært greit for dere damer? Her må man tenke litt lengre enn å bare forsvare det å selge sex.Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Med den tankegangen der, kan man risikere å aldri slippe noen innpå livet sitt i det hele tatt. Alle gjør vi gale ting. Alle har vi vel ljugd til noen og gjort ganske drøye ting mot andre? Jeg tror det handler om å kunne "lese folk".....Å ha en god evne til å se personligheter og vurdere riktig hva slags menneske man vil ha rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #55 Del Skrevet 10. august 2014 det handler vel om å lære den personen godt å kjenne da. Å finne ut om dette menneske virkelig vil ta avstand fra fortiden sin. Det vil man nok oppdage etter å ha brukt litt tid sammen. Man må noen ganger ta valg på hva man ønsker. Tilgi og stole på? Eller dumpe fordi jeg "kanskje" syntes eller tror fortiden vil alltid være en del av fremtiden hennes? Jeg er nå så "naiv" at jeg velger gi folk en ny sjangse. Hehe hadde jeg vært en uærlig sjel så hadde du sittet med skjegget godt limt fast i postkassa for å ha det klart. hehe:P Men fra spøk til alvor, er så utrolig mange folk som er så utrolig naive..Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlaP Skrevet 10. august 2014 #56 Del Skrevet 10. august 2014 En gang for ca 5 år siden solgte kjæresten min seg som hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig.. Noen uker siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm å tenke på at hun har solgt musa si for 1500 kr med fremmede menn. Dumpe eller beholde? Anonymous poster hash: 85fb5...15f Jeg vil si at du er i din fulle rett til å avslutte forholdet, men jeg kommer ikke over at du skriver her at du blir konstant kvalm av å tenke på det, og så avsluter du med "Dumpe eller beholde". Det hørest ut som om du er et troll. Elsker du henne behoder du henne uansett, hvis du blir kvalm hver gang du ser henne dumper du henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #57 Del Skrevet 10. august 2014 At man tar avstand fra egen fortid? Flott! Det er bra, det. Men bare fordi en selv har lagt det bak seg, betyr det ikke at det kommer tilbake. Anonymous poster hash: 7b7b8...cdf Som man høster så sår man...er det ikke noe som heter det da? Har man en kjip bakgrunn, så vil det selvsagt være endel ting som henger ved....men det betyr vel ikke at vi som ikke har gjort så store feil kanskje, ikke skal gi dem en sjangse? jeg må si jeg er litt sjokkert over hvor lite empati som ligger hos de fleste her altså. Kjenner ikke dere noen nær dere som har hatt vonde perioder i livet, men som har tatt utfordringen på strak arm og forandret livet sitt? Det går faktisk an..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #58 Del Skrevet 10. august 2014 Hehe hadde jeg vært en uærlig sjel så hadde du sittet med skjegget godt limt fast i postkassa for å ha det klart. hehe:P Men fra spøk til alvor, er så utrolig mange folk som er så utrolig naive..Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Poenget er at man kan merke mye på oppførsel og små ting den personen gjør i hverdagen, som kan avsløre hva slags intensjoner man har.....tar man denne personen i løgner f.eks flere ganger på kort tid, vil jeg jo anta at dette menneske ikke er til å stole på. dersom det er motsatt og denne personen gang på gang gir meg bekreftelse på at hun vil det beste og være ærlig...så ja....gi henne en ny start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #59 Del Skrevet 10. august 2014 Som man høster så sår man...er det ikke noe som heter det da? Har man en kjip bakgrunn, så vil det selvsagt være endel ting som henger ved....men det betyr vel ikke at vi som ikke har gjort så store feil kanskje, ikke skal gi dem en sjangse? jeg må si jeg er litt sjokkert over hvor lite empati som ligger hos de fleste her altså. Kjenner ikke dere noen nær dere som har hatt vonde perioder i livet, men som har tatt utfordringen på strak arm og forandret livet sitt? Det går faktisk an..... Men ærlig talt mister! Hun solgte seg i utlandet for å tjene penger. Hun gjorde det av fri vilje, og mottok 1500 kr for dette. Hun ble verken tvunget psykisk eller fysisk til å gjøre dette. Du må jo skjønne at dette er en stor dealbraker for mange menn, samme som det er mange damer som aldri kunne tilgitt menn som har kjøpt sex? For min del kunne hun gjort veldig mye andre dumme ting, men akkurat dette syntes jeg er forkastelig. Betyr jo ikke at jeg hater denne personen, men hadde ikke klart å leve tanken om at hun er hore om du skjønner?Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #60 Del Skrevet 10. august 2014 Men ærlig talt mister! Hun solgte seg i utlandet for å tjene penger. Hun gjorde det av fri vilje, og mottok 1500 kr for dette. Hun ble verken tvunget psykisk eller fysisk til å gjøre dette. Du må jo skjønne at dette er en stor dealbraker for mange menn, samme som det er mange damer som aldri kunne tilgitt menn som har kjøpt sex? For min del kunne hun gjort veldig mye andre dumme ting, men akkurat dette syntes jeg er forkastelig. Betyr jo ikke at jeg hater denne personen, men hadde ikke klart å leve tanken om at hun er hore om du skjønner? Anonymous poster hash: 4f6b7...d25 jada jeg ser poenget ditt godt Jeg har lest TS sitt innlegg flere ganger. JA hun solgte seg frivillig DEN GANGEN. det betyr IKKE at hun fortsatt den dag idag driver med dette! Det spiller ingen rolle hva slags intensjoner hun hadde den gangen. det er hva hun tenker og ønsker å gjøre med livet sitt IDAG og i fremtiden som betyr noe. Den gangen syntes hun kanskje det var passende og ok å selge seg....idag angrer hun kanskje bittert på det. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Folk kan forandre syn på ting med årene..folk kan ha lyst å starte på nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå