Gå til innhold

Kjæresten min har vært hore.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja riktig. Og denne dukker opp på samme dag som en annen tråd hvor det var en mann som hadde kjøpt sex for 5 år siden og betalt 1500 kroner?

Seriøst hvor lite har ikke folk og finne på.

Det samme tenkte jeg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh...beholde kanskje? Hva skjedde med hun du ble forelsket i liksom? Alle mennesker tar valg i forhold til masse her i livet. At noen tar noen dårlige/"dårlige" valg, bør jo ikke holdes mot dem ut livet. Som om dritten din er luktfri? Get over yourself, luv! :filer:

Hmmmm merkelig hvordan du prøver å forsvare ei dame som har solgt sex.. Det hadde blitt stygt om jeg fann ut at ei dame hadde vært hore uten å si det før vi ble kjerester!! Har ikke noe imot de som ufrivillig har kommet i en sånn situasjon. Men jenter som selger sex bare for å tjene penger, har jeg ingen respekt for.

Anonymous poster hash: 4f6b7...d25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for dumt ! Kan ikke moderatorene sile ut sånne tråder som åpenbart er fjas

Fjas? Det er ikke lov å ha forskjellige meninger? Kan forøvrig ikke se tråden er sjikanerende av noe slag.

Greit nok at forumet heter kvinneguiden, men trenger da ikke døpe om forumet til naziguiden. Dvs man kun aksepterer tema og meninger fra kvinners ståsted. Da burde man i så fall forby menn og mannsholdninger her inne.

Anonymous poster hash: 85fb5...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Og hva sier du til hysteriske kvinnfolk som påstår de vil dumpe mannen fordi han har kjøpt sex en gang lenge før han traff henne?

Anonymous poster hash: 79eab...a3a

Det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Hmmmm merkelig hvordan du prøver å forsvare ei dame som har solgt sex.. Det hadde blitt stygt om jeg fann ut at ei dame hadde vært hore uten å si det før vi ble kjerester!! Har ikke noe imot de som ufrivillig har kommet i en sånn situasjon. Men jenter som selger sex bare for å tjene penger, har jeg ingen respekt for.

Det er ikke merkelig i det hele tatt, siden jeg forklarte hvorfor. Folk tar valg, ingen er feilfrie (med unntak av deg tydeligvis). Man er ikke mindre menneske av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du skriver "dumpe eller beholde" gir det inntrykk av at du behandler henne som en ting... Dette er bare min mening, men jeg syns at alle fortjener en ny sjanse

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke merkelig i det hele tatt, siden jeg forklarte hvorfor. Folk tar valg, ingen er feilfrie (med unntak av deg tydeligvis). Man er ikke mindre menneske av den grunn.

Men da må dette sies fra om før man går inn i et forhold. Faktigst før man har sex har man krav til å vite om noe så elementært. Kunne aaldri vært med noen som har vært hore.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun gjorde en dum feil for fem år siden, synes ikke du skal dømme henne utifra det. Hvis det er en grunn for å slå opp, så er ikke forholdet sterkt.

Syns det er rart at dere virkelig mener at menn skal godta hva som helst! Hadde dette vært en mann det var snakk om, så hadde alle "halshugget" han med en gang. Og en annen ting, hvem vet om hun sa bare en gang fordi hun ikke ville tro at dette var hennes "jobb" i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Men da må dette sies fra om før man går inn i et forhold. Faktigst før man har sex har man krav til å vite om noe så elementært. Kunne aaldri vært med noen som har vært hore.

Hvilken forskjell utgjør det egentlig? Du forelsket deg jo i en uten å vite om fortiden, er det slik at med en gang det kommer frem, så forsvinner alt det og det dannes en hore-aura rundt henne som gjør at hun blir stygg tvers igjennom og umenneskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Syns det er rart at dere virkelig mener at menn skal godta hva som helst! Hadde dette vært en mann det var snakk om, så hadde alle "halshugget" han med en gang. Og en annen ting, hvem vet om hun sa bare en gang fordi hun ikke ville tro at dette var hennes "jobb" i lang tid.

Bullshit! Jeg hadde sagt akkurat det samme, om det var en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det veldig mye verre å kjøpe sex enn å selge sex. Skjønner at denne tråden nok er for å forsøke å si at kvinner forsvarer denne kjæresten men var fordømmene mot horekundene i andre tråder, men jeg mener altså at dette ikke kan sammenliknes.

Jeg skal innrømme at jeg ikke ville likt det om kjærsten hadde solgt sex, men litt avhengig av historien rundt og hvor lenge det var siden ville jeg nok ikke dumpet pga. det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Hvor i all verden har du fått den idèen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken forskjell utgjør det egentlig? Du forelsket deg jo i en uten å vite om fortiden, er det slik at med en gang det kommer frem, så forsvinner alt det og det dannes en hore-aura rundt henne som gjør at hun blir stygg tvers igjennom og umenneskelig?

Hallo? Er masse sexforbrytere som har sonet sine dommer også. Hadde ikke du villet vist om hvis din mann tidligere hadde misbrukt mindreårige jenter foreksempel? Det finnes masse folk som er såkalte "psykopater" og mishandler damer. Ville du da blitt hvis han sa at dette hadde skjedd før, men at han hadde gått i terapi for det? Sånne viktige ting må man opplyse om før man går inn i et forhold, hvis ikke så er hele forholdet bygget på en løgn. Å være en hore er ikke bare en "liten feil" man har gjort. Det betyr ikke at man skal hate de fordet, men hun burde fortalt dette med en gang

Det er jo hun som har ført han bak lyset her. Dessuten er det så mange folk som er falsk, så mange klarer å skjule "stygge" ting for partneren sin i lang tid, men de kan virke som verdens snilleste person fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det veldig mye verre å kjøpe sex enn å selge sex. Skjønner at denne tråden nok er for å forsøke å si at kvinner forsvarer denne kjæresten men var fordømmene mot horekundene i andre tråder, men jeg mener altså at dette ikke kan sammenliknes.

Jeg skal innrømme at jeg ikke ville likt det om kjærsten hadde solgt sex, men litt avhengig av historien rundt og hvor lenge det var siden ville jeg nok ikke dumpet pga. det.

Kan du være snill og utdype dette? Hva i all verden er forskjellen? Vil si det nesten er motsatt. De som synker så lav at de selger kroppen sin for penger, bare for å tjene ekstra penger, er like ille. Her prøver du å forsvare jenter som velger å selge sex, og som ødelegger ditt og mange andres ekteskap/forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en ekkel følelse her om at mange damer syns det er greit å selge seg. Hva kan det ha seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du være snill og utdype dette? Hva i all verden er forskjellen? Vil si det nesten er motsatt. De som synker så lav at de selger kroppen sin for penger, bare for å tjene ekstra penger, er like ille. Her prøver du å forsvare jenter som velger å selge sex, og som ødelegger ditt og mange andres ekteskap/forhold.

Jeg synes det er forskjell på å frivillig bruke sin egen kropp til å ha sex med noen og motta betaling, kontra det å betale for å ha sex med noen som ellers ikke ville hatt sex med deg. I tillegg så er det mange andre problemer når man kjøper sex - du vet aldri om personen gjør det frivillig eller om det er noe de gjør fordi de føler det er deres eneste sjangse til å få penger til dop, fordi de er truet av en hallik, fordi de er offer for trafficking osv osv.

At man ødlegger ekteskap/forhold fordi man selger sex blir for dumt, det får stå på sexkjøperens kappe dersom h*n er i et forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Får en ekkel følelse her om at mange damer syns det er greit å selge seg. Hva kan det ha seg??

jeg tror ikke de syntes det er greit å selge seg. Men poenget deres her, er vel at mange kan ha vært på mørke plasser tidligere i livet sitt og gjort dumme ting....men folk kan hele tiden ta valg som fører dem inn på et nytt og bedre liv ikke sant? sammenlign dette med en narkoman...eller alkoholiker. Det finnes dam tusenvis av disse som har kommet seg ut av den livstilen og er flotte fantastiske mennesker etter å ha brutt ut. Gi nå folk en sjangse! Alle kan forandre seg til det bedre på tross av dårlig bakgrunn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke de syntes det er greit å selge seg. Men poenget deres her, er vel at mange kan ha vært på mørke plasser tidligere i livet sitt og gjort dumme ting....men folk kan hele tiden ta valg som fører dem inn på et nytt og bedre liv ikke sant? sammenlign dette med en narkoman...eller alkoholiker. Det finnes dam tusenvis av disse som har kommet seg ut av den livstilen og er flotte fantastiske mennesker etter å ha brutt ut. Gi nå folk en sjangse! Alle kan forandre seg til det bedre på tross av dårlig bakgrunn

Jo er greit at folk kan forandre seg, og det er jo vel å bra det..

Men å gå inn i et forhold med en så stor hemmelighet som at man har vært hore, uten å si ifra om dette, er rett og slett kvalmt og forkastelig. Da får hun heller finne noen som tenner på at hun har vært det, eller syns det er greit.

Er ekstremt mye eskortedamer, som tjener fett på å knulle random menn. Skal likssom dette være greit fordi hun er kvinne og ikke mann? Sånne damer er ofte kyniske og utnytter fitta til å tjene gode penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt mye eskortedamer, som tjener fett på å knulle random menn. Skal likssom dette være greit fordi hun er kvinne og ikke mann? Sånne damer er ofte kyniske og utnytter fitta til å tjene gode penger.

Og det finnes mange kyniske menn som utnytter kuken for å tjene gode penger.

Mange men er prostituerte.

Anonymous poster hash: 65bfc...c76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...