Gå til innhold

Ville du kriget for Norge?

81 stemmer

1. 1. Ville du kriget for Norge?

• Ja (er mann)
      25
    • Nei (er mann)
      9
    • Ja (er kvinne)
      20
    • Nei (er kvinne)
      27

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Selvsagt ville jeg ha jobbet i motstandsbevegelsen i Norge er etterkommer etter motstandsmann og kvinner:) og jeg ville ha kriget for Norge

Endret av Anciol
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Uten å blunke. Dere andre, som jeg av en eller annen grunn har en stor overvekt av navere, flytt gjerne med en gang om dere syns det er så fælt her at dere ikke vil forsvare landet vårt.

• Liker 7
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Nei.

For man vet aldri hva som er sant, og dermed heller ikke hva man kriger FOR.

Jeg vil ikke ofre livet mitt for psykopatiske politikere.

• Liker 3
Gjest Silverstream
Skrevet

Har du vært i førstegangstjeneste?

Anonymous poster hash: accec...803

Nei

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Kommer helt an på hva årsaken er. Jeg kriger ikke for feite politikere som rømmer landet. Skal jeg krige så skal Erna Solberg og resten av hennes crew være på frontlinjen de også.

Skrevet

Selv om jeg liker våpen og militære ting, er jeg en heller dårlig soldat, er i utrolig dårlig form, sliter med migrene og angst, og jeg liker ikke en gang fyrverkeri eller høyder.

Så kanskje jeg hadde prøvd, men ender i bestefall opp som kjøkken assistent.

Da klatrer du i så fall høyere på rangstigen enn meg. Jeg oppnår aldri noe mer enn å bli dotømmer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ, hva er det jeg sitter og leser her?

Anonymous poster hash: 8f3ff...487

Skrevet

Mot en russisk invasjon som vil frigjøre oss fra USA, NATO, etc? Ikke nubbsjanse. Heller en russisk vinter enn en langvarig og evigvarende krig.

Hva har du røyket? NATO står for 70% av pengene brukt på militære i verden.

Skrevet

Aldri i livet. Ingen er verdt å dø før. Vi er alle herre over vårt eget liv!

Anonymous poster hash: 3e4ef...625
Skrevet

Ja, hvis jeg ikke hadde mensen. (Det finnes jo ulike måter å blø for landet sitt forsåvidt).

Anonymous poster hash: 292fc...ade

Skrevet

Nei

Ok, da tror jeg ikke på deg. Det ville nok vært en annen tone om det var realitet, og ikke bare en hypotetisk situasjon i en tråd på KG.

• Liker 1
Skrevet

Ville gjort det jeg kunne for å hjelpe, men jeg tror nok ikke jeg hadde vært mest nyttig i skyttergravene.

Om Norge kommer i krise eller krig så er styrkedisposisjonen min heldigvis samme som nåværende stilling.

Anonymous poster hash: 499d6...9d1

Skrevet

Svarte ja. MEN, det gjelder bare om jeg må forsvare Norge i en eventuell verdenskrig, om noen prøver å invadere e.l. Altså; i en reell fare.

Jeg ville ikke ha kriget for Norge om storebror Amerika ville at vi skulle ha reist til langtvekkistan og kriget mot noen vi ikke har noen grunn til å krige med, bare fordi storebror er sur og har kranglet med de den siste uka...

Da venter jeg heller til storebror blir sur på Norge og kommer hit. Da kan jeg krige mot de. :)

Men du vet at vårt eneste håp om å forsvare landet i en eventuell krig er å ha storebror på laget vårt? Jeg er absolutt ikke fan av at usa blander seg inn i alle krinker og kroker i denne verden, men så kynisk er jeg at jeg til dels forstår hvorfor må vi smiske som faen med dem. Norge har ikke nubbekjangs på egenhånd...

Anonymous poster hash: 3d572...190

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis vi snakker om at Putin trommer opp noen speidergutter langs grensa til Norge, definitivt. Jeg ville krevd å få komme i en posisjon som ville gjort det mulig for meg å ta livet av fienden. Og jeg hadde gjort det med glede. Fremmede lands soldater som krysser Norge sine grenser med negative hensikter er til for å skytes.

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hva årsaken er. Jeg kriger ikke for feite politikere som rømmer landet. Skal jeg krige så skal Erna Solberg og resten av hennes crew være på frontlinjen de også.

Og sansynligheten for at det skjer, er jo lik null

Gjest Silverstream
Skrevet

Ok, da tror jeg ikke på deg. Det ville nok vært en annen tone om det var realitet, og ikke bare en hypotetisk situasjon i en tråd på KG.

Jeg spør ikke etter din mening, så det du sier der er helt uinteresant for meg.

Skrevet

Du mener Kongen. Det er ikke Erna som er Forsvarets øverste kommanderende.

Anonymous poster hash: f4a89...27c

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg kriget for Norge om landet ble invadert! Skulle bare mangle.

Feige jævler som ruller seg rundt på ryggen med halen mellom bena, burde stilles opp på Akershus Festning og henrettes for forræderi.

Skrevet

Jeg ville strukket meg langt for å beskytte de jeg er glad i , men aldri ville jeg løfte en finger for å beskytte maktmenneskene i dette landet.

• Liker 2
Skrevet

Hvis Norge hadde blitt invadert, så hadde jeg selvfølgelig sloss for mitt land!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...