Gå til innhold

Hva slags utseende liker du best på en kvinne?


Haribo24

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble hun ekstra lekker etter bruddet da eller? Du finner deg en ny hot en uansett ;)

Nei, har aldri opplevd at et brudd gjør et menneske mer hot.

Ja, jeg får håpe på det, hvis ikke så er det bare sånn..

Er ikke som om at jeg ikke har gått videre osv.

Anonymous poster hash: e6d62...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hun må være rundt 155 men ha en BMI på ca 28. En BMI på under 28 blir for tynt for meg. Hun må ha kort hår og like gå med jeans. Hun må like å høre på techno og spise burger med meg på tirsdag, torsdag og lørdag.

Eller så liker jeg jenter med glimt i øyet og en jente som bærer seg bra. Ikke noe krav om at hun må være veltrent, men at hun tar vare på kroppen er viktig.



Anonymous poster hash: cfc94...adf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav og curvy, smal midje og brede hofter/stor rumpe. Fine runde former. Myke naturlige pupper. Langt hår, pent smil og pene øyne. Slanke ankler og håndledd. Lange, fine fingre. Kyssbar nakke. Myke bilringer på magen når hun sitter.

:rodmer:



Anonymous poster hash: 8e04c...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd for deg at ikke mann og barn er skaffa allerede da, jeg er chubby, har mann og barn og "alt" annet så ikke sitt å tro at det bare er dere tynne som får det. Når gutter blir menn velger de ofte damer som har litt mellom øra å, ikke bare er tynne ;-)

Anonymous poster hash: 102e1...093

Kan vel hende at mannen din egentlig liker tynne damer, men ikke fikk tak i noen...... :fnise: Unnskyld, måtte bare fordi du virket så utrolig bitter på oss tynne jenter som vasser i siklete mannfolk....

Anonymous poster hash: 270d5...fea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir tent uansett størrelse så lenge puppene er svære.

Anonymous poster hash: e63b1...071

Selv om det er silikon?

Anonymous poster hash: 17509...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørgelig å si dette, men utseende til eksen min er det fineste jeg har sett i løpet av 30 år :/ Har ikke hatt en slik wow-reaksjon på noens utseende som akkurat det der. Har ofte lurt på hvorfor hun er så attraktiv for meg, og det er i tillegg ingen som ligner på henne av utseende... hun ser litt spesiell ut.

Men jaja, jeg har lært meg å leve med det.

Anonymous poster hash: e6d62...42d

Hvordan så hun ut? Nysgjerrig...

Liker og damer som er sjeldne.

Ser at du skrev dette i august 2014, men hadde vært interessant å vite hvis du fortsatt er her..

Anonymous poster hash: 58dcc...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå øyne, blondt/mørkeblondt hår, litt trent, omkring 175 høy :)

Anonymous poster hash: 92591...706

Thats me! ;) haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her på KG er du ikke ekte kvinne med mindre du er småfeit

Jepp.

Er du slank så har du en guttekropp.

Har du ikke en kjøttkake av en vagina med lange slintrer hengende ned og en busk uten like så har du en "barnemus"

Har du ikke svære hengepupper eller små rosiner så er du en bimbo med plastikkpupper.

osv.

Anonymous poster hash: 37e98...a46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Er du slank så har du en guttekropp.

Har du ikke en kjøttkake av en vagina med lange slintrer hengende ned og en busk uten like så har du en "barnemus"

Har du ikke svære hengepupper eller små rosiner så er du en bimbo med plastikkpupper.

osv.

Anonymous poster hash: 37e98...a46

What?! Jeg sitter her med helt motsatt inntrykk, alle skal være slanke, ha mus uten indre kjønnslepper hengende ut, være glattbarberte og feilfrie. Har du ikke sprettpupper er løpet kjørt.

Her sitter jeg med kjøttkakemusa mi og orker ikke engang tanken på at noen skal se meg naken.

Anonymous poster hash: 2bb02...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Høyde spiller intet rolle så lenge vi ikke snakker dverg eller over 1.85
- Hårfarge spiller ingen rolle, det er hvordan det står i stil til resten av utseendet som betyr mest for min del.

- Markante ansiktstrekk, finner bollekinn osv. svært uattraktivt.

- En fin definert voksen stil

- Svært feminin, kan ikke fordra guttejenter

- Store blå øyne helst, men brune fungerer også.

- Ikke godt trent, men samtidig ikke lubben, er meget aktiv selv og opptatt av å ta vare på kroppen, sier seg selv at fedme ikke går særlig bra der i gården.

- Store pupper, om de er naturlige eller silikon spiller liten rolle for min del.

- Strutter selvtillit av henne

- Elegant, ikke tacky

- bryr meg lite om rumpe
- En fin gyldenbrun hudfarge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd for deg at ikke mann og barn er skaffa allerede da, jeg er chubby, har mann og barn og "alt" annet så ikke sitt å tro at det bare er dere tynne som får det. Når gutter blir menn velger de ofte damer som har litt mellom øra å, ikke bare er tynne ;-)

Anonymous poster hash: 102e1...093

Så mye bitterhet i en ren tekst skal man lete lenge etter.

Endret av orien
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Høyde spiller intet rolle så lenge vi ikke snakker dverg eller over 1.85

- Hårfarge spiller ingen rolle, det er hvordan det står i stil til resten av utseendet som betyr mest for min del.

- Markante ansiktstrekk, finner bollekinn osv. svært uattraktivt.

- En fin definert voksen stil

- Svært feminin, kan ikke fordra guttejenter

- Store blå øyne helst, men brune fungerer også.

- Ikke godt trent, men samtidig ikke lubben, er meget aktiv selv og opptatt av å ta vare på kroppen, sier seg selv at fedme ikke går særlig bra der i gården.

- Store pupper, om de er naturlige eller silikon spiller liten rolle for min del.

- Strutter selvtillit av henne

- Elegant, ikke tacky

- bryr meg lite om rumpe

- En fin gyldenbrun hudfarge

Yes. Alle punktene passer haha :D eneste jeg har lest i tråden som ville foretrukket meg ;)

Anonymous poster hash: a7dca...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes. Alle punktene passer haha :D eneste jeg har lest i tråden som ville foretrukket meg ;)

Anonymous poster hash: a7dca...4c2

Da hadde du vært en naturlig favoritt i mine kretser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lav og curvy, smal midje og brede hofter/stor rumpe. Fine runde former. Myke naturlige pupper. Langt hår, pent smil og pene øyne. Slanke ankler og håndledd. Lange, fine fingre. Kyssbar nakke. Myke bilringer på magen når hun sitter.

:rodmer:

Anonymous poster hash: 8e04c...632

På tide med en tur til Spania? :)

Anonymous poster hash: c098c...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en tur til Spania? :)

Anonymous poster hash: c098c...4c7

Foretrekker norske jenter. :)

Anonymous poster hash: 8e04c...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren hud.

Smal midje, brede hofter, velformede, symmetriske bryster, faste lår og stram rumpe.

Nedentil: Ingen bollemus, nette små kjønnslepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav og curvy, smal midje og brede hofter/stor rumpe. Fine runde former. Myke naturlige pupper. Langt hår, pent smil og pene øyne. Slanke ankler og håndledd. Lange, fine fingre. Kyssbar nakke. Myke bilringer på magen når hun sitter.

:rodmer:

Anonymous poster hash: 8e04c...632

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...