Gå til innhold

Hva slags utseende liker du best på en kvinne?


Haribo24

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Ja ok, så bare "liten og litt lubben" da. Gawd! Du er bare sjalu fordi du ikke er tjukk nok :)

Well, hello there... :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pluviophile

Når gutter blir menn velger de ofte damer som har litt mellom øra å, ikke bare er tynne ;-)

Anonymous poster hash: 102e1...093

Hva om man er tynn OG har noe mellom ørene - er det gangbart, tror du? Eller må jeg bli en "ekte" kvinne først?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man er tynn OG har noe mellom ørene - er det gangbart, tror du? Eller må jeg bli en "ekte" kvinne først?

Nei her på KG er du ikke ekte kvinne med mindre du er småfeit

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å rydde for avsporinger når alle avsporingene står igjen etter mod har slettet? Dårlig jobb av mod i tråden.

Anonymous poster hash: 5c163...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner skal være litt chubby, myke, ha smilehull og ekte pupper.



Anonymous poster hash: ccf3a...51d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du det er for gutta i tilsvarende tråd om menn? for ikke å snakke om alle trådene der alle damene skryter av sin høye mørke veltrente hunk?

Folk har preferanser og det må vi alle tåle. Kvinnfolk som mannfolk. En kan ikke sette seg selv som offer bare fordi en ikke smetter inn i den beskrivelsen. Det er bare snakk om en ide. Det er ikke noe synd på oss, (igjen)kvinnfolka eller mannfolka. Vi har alle vår smak, noen mer enn andre.

Det må folk snart få inn i skallen sin, både her og i den andre tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker dette best: http://lipglossandlunges.com/wp-content/uploads/2013/05/Miranda-Kerr2.jpg

Mens andre liker dette: http://d1in1v57myx5v.cloudfront.net/pics/Images/556000016464301.JPEG

Har det så mye å si egentlig? Forøvrig liker Orlando Bloom førstnevnte, og Kanye West sistnevnte. :fnise:

Tviler på at Bloom liker sin utro exkone lengre.

Anonymous poster hash: 56a4d...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Synd for deg at ikke mann og barn er skaffa allerede da, jeg er chubby, har mann og barn og "alt" annet så ikke sitt å tro at det bare er dere tynne som får det. Når gutter blir menn velger de ofte damer som har litt mellom øra å, ikke bare er tynne ;-)

Anonymous poster hash: 102e1...093

Du virker bitter, fordi du ikke er tynn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente selv, jeg liker jenter som er slanke - ikke tynne. Store nok pupper, og helst litt til, elsker det.. rund rumpe, ikke kjempestor, ikke for liten. Helst brunetter, russiske er pene.. lyse øyne, og et pent smil. Høyde spiller ingen rolle, så lenge puppene er der, mmm deilig. !!



Anonymous poster hash: e63b1...071
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at den moderne mannen foretrekker jenter med små guttekropper. Skummelt.

Anonymous poster hash: eb363...b4d

Utifra å ha lest hva som er skrevet over antar jeg at du her sikter til de som har skrevet at de foretrekker slanke og trente jenter. Hvordan du klarer å lese dette som "guttekropper" er for meg en gåte. Og når det også er sagt, hva er egentlig poenget ditt? Å mobbe jenter som ikke har så mye former? Som har små pupper, litt flat rumpe, og ikke så mye hofter? Som er litt mer bredskuldret?

Hvis det er slik at du har et massivt problem grunnet usikkerhet og komplekser relatert til egen kropp og får utløp for dette med å hakke på andre som mest sannsynlig har en kropp i motsatt ende av skalaen fra deg selv, gjør dette deg et fnugg bedre enn de som evt har mobbet deg?

Hvorfor er det slik at mobbing av en type kropp er helt greit, mens andre former er alment akseptert som tabu? Hva gjør at du tilsynelatende synes det er helt greit å oppføre deg slik du gjør her? Hvorfor applauderes det når enkelte menn oppgir en kropppreferanse, mens spydige bemerkninger kommer når andre preferanser ytres? Er det ikke bra at vi liker forskjellige ting? Og bør man ikke også forstå at det er en forskjell på objektive vurderinger av kropp og hvordan vi vurderer en helhetlig person?

Endret av Guybrush
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørgelig å si dette, men utseende til eksen min er det fineste jeg har sett i løpet av 30 år :/ Har ikke hatt en slik wow-reaksjon på noens utseende som akkurat det der. Har ofte lurt på hvorfor hun er så attraktiv for meg, og det er i tillegg ingen som ligner på henne av utseende... hun ser litt spesiell ut.

Men jaja, jeg har lært meg å leve med det.



Anonymous poster hash: e6d62...42d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørgelig å si dette, men utseende til eksen min er det fineste jeg har sett i løpet av 30 år :/ Har ikke hatt en slik wow-reaksjon på noens utseende som akkurat det der. Har ofte lurt på hvorfor hun er så attraktiv for meg, og det er i tillegg ingen som ligner på henne av utseende... hun ser litt spesiell ut.

Men jaja, jeg har lært meg å leve med det.

Anonymous poster hash: e6d62...42d

Lært deg å leve med at du syns dama di er den fineste? For et luksusproblem du har;) he he. Uansett flott hvis du syns det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært deg å leve med at du syns dama di er den fineste? For et luksusproblem du har;) he he. Uansett flott hvis du syns det.

Tror du hoppet over ordet "eksen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lært deg å leve med at du syns dama di er den fineste? For et luksusproblem du har;) he he. Uansett flott hvis du syns det.

Eksdama. Så det nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir tent uansett størrelse så lenge puppene er svære.



Anonymous poster hash: e63b1...071
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksdama. Så det nå :P

Det er 5 år siden og det går jo helt fint, men er i grunnen litt teit at det er sånn ;) Men det kan jeg ikke gjøre så mye med.

Anonymous poster hash: e6d62...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...