AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #21 Del Skrevet 9. august 2014 Synd for deg at ikke mann og barn er skaffa allerede da, jeg er chubby, har mann og barn og "alt" annet så ikke sitt å tro at det bare er dere tynne som får det. Når gutter blir menn velger de ofte damer som har litt mellom øra å, ikke bare er tynne ;-) Anonymous poster hash: 102e1...093 Har mann og barn også jeg så ingen grunn til å bekymre seg på mine vegne. Men så full av komplekser som den mest sannsynlige tykke ab kvinnen jeg siterte virker å ha så tror jeg neppe hun verken har eller kommer til å få seg en mann. Selvsagt finnes det menn som liker de med mer å ta i, og du finner menn som har en preferanse for tynne men når du eier så lite selvverd at du må rakke ned på tynne og kalle de guttekropper så kan du ikke forvente et svar basert på annet enn like mye dritt tilbake. Anonymous poster hash: 5c163...05d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 9. august 2014 #22 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg liker jenter med blåe øyne og lyst hår, men som ikke er norske, helst fra et land utenfor Skandinavia. 10 cm lavere enn meg, så rundt 175-178. Breie hofter, former (ikke fet) og for å få det må en vel trene litt. Men hovedvekten ligger vel på det å komme overens, mao ikke være en jævel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #23 Del Skrevet 9. august 2014 Er det ingen som liker rødtopper egentlig? Har aldri hørt noen si de foretrekker rødtopper igrunn. Er det ikke håp for meg da? Anonymous poster hash: bdc17...4ad Herregud, jo. Nå er jeg kvinne da(og heterofil) - men jeg er ufattelig svak for kvinner med rødlig hår(ikke knallrødt farget - men mer rødt med brunundertone) og gjerne litt fregner....... Har de grønne øyne i tillegg tar jeg vedkommende med hjem Gjerne søtt/naturlig utseende fremfor typisk sexy/supervakker. Kropp er det samme sålenge det ikke er veldig tynn eller veldig tykk type sykelig. Anonymous poster hash: 474ff...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #24 Del Skrevet 9. august 2014 Rødt, krøllete hår og grønne øyne. Og fregner. Det er en bonus hvis hun er høy. Vi burde sjekke damer sammen for KKM Anonymous poster hash: 474ff...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knerw Skrevet 9. august 2014 #25 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg faller kun for kvinner med mørkt hår. Finner ikke blondiner tiltrekkende, eller...møtte en nydelig dame på kvinnekvelden som var blond (men tror hun farger håret, ikke helt sikker). Pent smil er en sikker vinner, og vakre øyne. Jeg er glad i pupper, helst noenlunde store, ekte. Ikke noe silikon. Men er såklart personligheten som teller. Noen mennesker blir pene(re) kun fordi de har så fantastisk personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #26 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg faller kun for kvinner med mørkt hår. Fint, da har de noen å falle tilbake på Anonymous poster hash: 92591...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thought-Fox Skrevet 9. august 2014 #27 Del Skrevet 9. august 2014 Vi burde sjekke damer sammen for KKM Anonymous poster hash: 474ff...335 Jeg er også kvinne, og ikke spesielt heterofil, så jeg vet ikke helt hvor godt det hadde fungert. Men altså, takk for forslaget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #28 Del Skrevet 9. august 2014 Har alltid hatt en greie for lave og feminine jenter. Slank. Jeg liker ikke store pupper, da blir jenter mer lubne. Anonymous poster hash: 28f6b...658 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 9. august 2014 #29 Del Skrevet 9. august 2014 *snip* :klappe: Hilsen stolt eier av en "liten guttekropp" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 9. august 2014 #30 Del Skrevet 9. august 2014 Blondt hår, et pent smil og gjerne store lepper. Da er jeg solgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #31 Del Skrevet 9. august 2014 Har mann og barn også jeg så ingen grunn til å bekymre seg på mine vegne. Men så full av komplekser som den mest sannsynlige tykke ab kvinnen jeg siterte virker å ha så tror jeg neppe hun verken har eller kommer til å få seg en mann. Selvsagt finnes det menn som liker de med mer å ta i, og du finner menn som har en preferanse for tynne men når du eier så lite selvverd at du må rakke ned på tynne og kalle de guttekropper så kan du ikke forvente et svar basert på annet enn like mye dritt tilbake. Anonymous poster hash: 5c163...05d Og det skal gå utover de som ikke kommenterer noens kropper? Gir mening...Anonymous poster hash: 1ea3d...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #32 Del Skrevet 10. august 2014 Har vel en greie for litt "petite". Altså litt lave jenter med runde, fine former. "Liten og lubben", med andre ord. Da blir den lille brannmannen både glad og stolt. "Petite" betyr nett, liten og smal, ikke lubben Anonymous poster hash: 785bf...91b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. august 2014 #33 Del Skrevet 10. august 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 10. august 2014 #34 Del Skrevet 10. august 2014 "Petite" betyr nett, liten og smal, ikke lubben Anonymous poster hash: 785bf...91b Ja ok, så bare "liten og litt lubben" da. Gawd! Du er bare sjalu fordi du ikke er tjukk nok 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #35 Del Skrevet 10. august 2014 Shit! Ser mørkt ut for meg detta Anonymous poster hash: cbfc2...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #36 Del Skrevet 10. august 2014 Shit! Ser mørkt ut for meg detta Anonymous poster hash: cbfc2...c2e Hvordan tror du det er for gutta i tilsvarende tråd om menn? for ikke å snakke om alle trådene der alle damene skryter av sin høye mørke veltrente hunk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #37 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg er også kvinne, og ikke spesielt heterofil, så jeg vet ikke helt hvor godt det hadde fungert. Men altså, takk for forslaget? OK - neste spørsmål; Har DU rødt hår og fregner? Anonymous poster hash: 474ff...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #38 Del Skrevet 10. august 2014 Hvordan tror du det er for gutta i tilsvarende tråd om menn? for ikke å snakke om alle trådene der alle damene skryter av sin høye mørke veltrente hunk? Jeg dater en som er veltrent, mørk og høy. Når jeg beskriver han på denne måten, ser man bare skriften, ikke helheten. Ergo er ikke inntrykket noe du kan se, bare lese. Da ser du for deg en hunk, men han hadde nok ikke vært Verdens kjekkeste mann selv om han er høy, mørk og veltrent. Jeg ser også bra ut, men jeg synes faktisk at de fleste der ute i verden ser bra ut. Alle ser egentlig helt normale ut... man må se ut som Kurt Nilsen for å skille seg ut, synes jeg. Jens Stiltenberg er ikke verdens kjekkeste akkurat, men om man hadde beskrevet han i ord så hadde han jo hørtes ut som en fullstendig brakande kjekk kar.... Mange menn og kvinner bør slutte å blande sin egen verdifølelse opp i absolutt alt, og begynne å dyrke egenverdien sin i positive retninger, ikke bare negative ting. Anonymous poster hash: 28f6b...658 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #39 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg dater en som er veltrent, mørk og høy. Når jeg beskriver han på denne måten, ser man bare skriften, ikke helheten. Ergo er ikke inntrykket noe du kan se, bare lese. Da ser du for deg en hunk, men han hadde nok ikke vært Verdens kjekkeste mann selv om han er høy, mørk og veltrent. Jeg ser også bra ut, men jeg synes faktisk at de fleste der ute i verden ser bra ut. Alle ser egentlig helt normale ut... man må se ut som Kurt Nilsen for å skille seg ut, synes jeg. Jens Stiltenberg er ikke verdens kjekkeste akkurat, men om man hadde beskrevet han i ord så hadde han jo hørtes ut som en fullstendig brakande kjekk kar.... Mange menn og kvinner bør slutte å blande sin egen verdifølelse opp i absolutt alt, og begynne å dyrke egenverdien sin i positive retninger, ikke bare negative ting. Anonymous poster hash: 28f6b...658 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. august 2014 #40 Del Skrevet 10. august 2014 OK - neste spørsmål; Har DU rødt hår og fregner? Anonymous poster hash: 474ff...335 Jeg har naturlig rødt hår og endel fregner, spesielt på sommeren.. Men det var vell ikke meg du spurte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå