Gå til innhold

Gamle desperate damer på disco

Fremhevede innlegg

Gjest New_Girl
Skrevet

Går det ut over selvbildet ditt at noen kaller folk over 30 for eldre? Forøvrig er dette ganske alvorlig tema. Er alt for mye damer som slipper unna med seksuell trakkasering.. Er alt for mange som slipper unna med dette fordi de er kvinner.

Anonymous poster hash: efed4...b28

Skal litt mer til for å ødelegge selvbildet mitt, gitt. Men det er tåpelig at man blir omtalt som eldre dame når man har bikket 30. That's all.

Det e vel sånn livet på byen er. Høres ikke ut som noe verre enn det jeg har blitt utsatt for hvert fall. Litt innpåslitenhet må man nesten tåle. Går det over streken så sier man selvfølgelig i fra, uansett hvilket kjønn det gjelder.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal litt mer til for å ødelegge selvbildet mitt, gitt.

Jess, det har de fleste av oss sikkert skjønt. Med mer, så mener du et halvt kilo zyprexa, ikke sant?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ts som skriver dette virker som en liten gutt som ikke er gamel nok til å være ute. Oppfører du deg som en mann derimot kommer du i snakk med disse kvinnene, ja kvinner - ikke gamle damer, og kommer på godfoten med dem, da får du dem til å oppføre seg ganske så fint. Morsomt at du tilkaller vaktene, du ringte vel ikke hjem til mamma også vel ?

Vel. Moren min har ihvertfall lært meg å oppføre meg..

Nå var jo kanskje det her en litt mer ekstrem opplevelse. Men dette er ikke noe enkeltstående tilfelle. Jeg ser oftere og oftere eldre damer som prøver seg på unge menn når jeg har vært ute på byen. Som nesten kunne vært deres sønner. Og det virker som de blir fornærma og snurt om de blir avvist.

Ikke vet jeg, men kanskje eldre damer er blitt påvirket av media? Med cougar og milf, de greiene der. Og tror at unge menn ikke vil si nei og ligger langflate etter de.

Ihvertfall i min vennekrets er det få gutter som kunne tenkt seg eldre damer som har begynt å få rynker. De fleste vil ha jenter på sin egen alder.

Anonymous poster hash: 301c4...a9e

AnonymBruker
Skrevet

Skal litt mer til for å ødelegge selvbildet mitt, gitt. Men det er tåpelig at man blir omtalt som eldre dame når man har bikket 30. That's all.

Det e vel sånn livet på byen er. Høres ikke ut som noe verre enn det jeg har blitt utsatt for hvert fall. Litt innpåslitenhet må man nesten tåle. Går det over streken så sier man selvfølgelig i fra, uansett hvilket kjønn det gjelder.

Men alvorlig talt hvis mannfolk klår deg på rumpa, så hadde du sikkert smekket til han?? Skal vi menn begynne å peise til damer fordi de klår på oss uten samtykke? Bare lurer fordi har sett flere overivrige menn som har blitt slått til fordi de klådde på ei dame. Har opplevd å blitt tatt på kuken av eldre damer på dansegulvet. Skal sånne ting bare være kult fordi vi er menn?

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Men alvorlig talt hvis mannfolk klår deg på rumpa, så hadde du sikkert smekket til han?? Skal vi menn begynne å peise til damer fordi de klår på oss uten samtykke? Bare lurer fordi har sett flere overivrige menn som har blitt slått til fordi de klådde på ei dame. Har opplevd å blitt tatt på kuken av eldre damer på dansegulvet. Skal sånne ting bare være kult fordi vi er menn?

Har aldri smekket til noen i hele mitt liv. Men hvis de driver å tafser deg på kuken mener jeg du er ved din fulle rett til å smekke bort hånda deres, ja. Å slå til noen i trynet, om det var det du mente, hører ingensteds hjemme.

Gjest New_Girl
Skrevet

Trodde forresten at "disco" var noe oss eldre damer pleide å si. Sikker på at du ikke egentlig er ei gammel røy som meg, ts?

• Liker 8
Skrevet

Tenk på hvor mye deilig sex du gikk glipp av ts ! Vi eldre damer har færre grenser og vet hvordan vi skal få en mann til å gispe av nytelse ;)

• Liker 1
Skrevet

(...)

Og ble de for plagsomme hadde jeg flyttet meg lenger unna. Det er det vi jenter pleier å gjøre på byen.

Anonymous poster hash: 7e64f...706

DETTE! Egentlig burde alle mannfolk oppleve det samme som TS, så kanskje de lærer selv å skjønne når jenta de igler seg innpå ikke er interessert.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på hvor mye deilig sex du gikk glipp av ts ! Vi eldre damer har færre grenser og vet hvordan vi skal få en mann til å gispe av nytelse ;)

Hehe joda dere er flinke, men det jeg prøver å si, prøv å være høflig å sjekke opp gutten på en ordentlig måte, og ikke klå på han uten samtykke.:)

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
AnonymBruker, on 09 Aug 2014 - 10:21, said:AnonymBruker, on 09 Aug 2014 - 10:21, said:

Dersom en kvinne, eller en annen mann, beføler en meg, eller "groper" i mangel på et norsk ord, så gjør man en ting som mann. Man tar en noenlude fast og bestemt grep rundt vedkommendes hånledd og fører denne bort. Så velger man om man vil si klart i fra eller om vedkommende er for full til at det nytter. Ta kontroll over situasjonen i stedet for å føle seg som et offer.

Endret av Coolaid
Skrevet

Jeg var ute på byen i går for å danse og more meg. Men ble helt sjokka.

På utestedet jeg var satt det en gruppe med gamle damer ved siden av vår gruppe. Og det er jo greit. Men saken er at de drev å eglet seg innpå oss og var veldig innpåslitne. En av de grafset meg på rumpa med hendene sine. Kan opplyse om a de var veldig fulle.

Hva er det som får gamle damer på 35+ til å egle seg innpå gutter i begynnelsen av 20-åra? Og de ikke tar hintet om at vi sier nei og har mer interesse av jenter på vår egen alder. De tok ikke et nei for et nei og bare kjørte på.

Jeg har ikke imot oppmerksomhet fra kvinner, men jeg har aldri opplevd sånn oppførsel blant jenter på min egen alder. Jeg så ihvertfall to av disse gamle damene hadde giftering på hånden sin.

Vet om mange menn som holder på sånn til smårips ute på disco også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Disco? Disco is dead.

Anonymous poster hash: efd01...f1d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet om mange menn som holder på sånn til smårips ute på disco også.

Ja er ikke noe bedre det. Latterlig spør du meg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som får gamle damer på 35+ til å egle seg innpå gutter i begynnelsen av 20-åra? Og de ikke tar hintet om at vi sier nei og har mer interesse av jenter på vår egen alder. De tok ikke et nei for et nei og bare kjørte på.

Jeg har ikke imot oppmerksomhet fra kvinner, men jeg har aldri opplevd sånn oppførsel blant jenter på min egen alder. Jeg så ihvertfall to av disse gamle damene hadde giftering på hånden sin.

Det er litt som når vi ser kattunger. Så søte... må bare bort og susse litt på dem...

Ellers vet alle at unge gutter er mer desperate etter sex enn det menn er. Så om man ønsker seg noe kjapt og enkelt er det best å satse på lammekjøtt.

Anonymous poster hash: 6a715...309

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke noe du kan bestemme, gamla.

Eller du, bestefar.

Anonymous poster hash: 34f22...e8c

Skrevet

Ja er ikke noe bedre det. Latterlig spør du meg..

Husk på det, sånn at du ikke blir en ut av dem om en 15 års tid.

• Liker 1
Skrevet

Alternativt kunne jo dere bare flyttet etter de søte jentene ...

AnonymBruker
Skrevet

Hehe joda dere er flinke, men det jeg prøver å si, prøv å være høflig å sjekke opp gutten på en ordentlig måte, og ikke klå på han uten samtykke. :)

Dette! Jeg er selv en "eldre dame" på snart 33, og de gangene jeg tar meg fri fra gamlehjemmet for en bytur, så holder jeg hendene mine for meg selv.

Anonymous poster hash: 34f22...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Trodde forresten at "disco" var noe oss eldre damer pleide å si. Sikker på at du ikke egentlig er ei gammel røy som meg, ts?

Ja, plutselig gikk det opp for meg at ts kanskje er en gammel dame på 75+ som kjeder seg og som nettopp har funnet ut at det går an å trolle på kg...

Ta på deg skoene ts og kom deg ut på tur. Husk å ta med gåstavene dine... :danse:

Anonymous poster hash: 2c5cb...86d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt som når vi ser kattunger. Så søte... må bare bort og susse litt på dem...

Ellers vet alle at unge gutter er mer desperate etter sex enn det menn er. Så om man ønsker seg noe kjapt og enkelt er det best å satse på lammekjøtt.

Anonymous poster hash: 6a715...309

Ja de kan være søte å se på, men ikke røre vet du;) Så du går etter lammekjøtt hver gang du er ute på byen?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...