Gå til innhold

Gamle desperate damer på disco

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute på byen i går for å danse og more meg. Men ble helt sjokka.

På utestedet jeg var satt det en gruppe med gamle damer ved siden av vår gruppe. Og det er jo greit. Men saken er at de drev å eglet seg innpå oss og var veldig innpåslitne. En av de grafset meg på rumpa med hendene sine. Kan opplyse om a de var veldig fulle.

Hva er det som får gamle damer på 35+ til å egle seg innpå gutter i begynnelsen av 20-åra? Og de ikke tar hintet om at vi sier nei og har mer interesse av jenter på vår egen alder. De tok ikke et nei for et nei og bare kjørte på.

Jeg har ikke imot oppmerksomhet fra kvinner, men jeg har aldri opplevd sånn oppførsel blant jenter på min egen alder. Jeg så ihvertfall to av disse gamle damene hadde giftering på hånden sin.

Anonymous poster hash: 301c4...a9e
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Hva er det som får gamle damer på 35+ til å egle seg innpå gutter i begynnelsen av 20-åra?

Kan svare deg ganske enkelt. Det er av samme grunn som mange gutter og unge menn ønsker opplevelser med "modne" kvinner.

Og gamle når de er 35 + ? Plusser du da på 20-30 år eller ? Det er kjempemorsomt med dere valper som tror at dere er voksne og alle over 30 gamle. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

På utestedet jeg var satt det en gruppe med gamle damer ved siden av vår gruppe. Og det er jo greit. Men saken er at de drev å eglet seg innpå oss og var veldig innpåslitne. En av de grafset meg på rumpa med hendene sine. Kan opplyse om a de var veldig fulle.

Hva er det som får gamle damer på 35+ til å egle seg innpå gutter i begynnelsen av 20-åra? Og de ikke tar hintet om at vi sier nei og har mer interesse av jenter på vår egen alder. De tok ikke et nei for et nei og bare kjørte på.

Jeg har ikke imot oppmerksomhet fra kvinner, men jeg har aldri opplevd sånn oppførsel blant jenter på min egen alder. Jeg så ihvertfall to av disse gamle damene hadde giftering på hånden sin.

Har en jobb der jeg jobber med fulle folk. Og kan bare si en ting: Dette er veldig vanlig for eldre damer i 30- årene og oppover. Mange eier ikke skamvett og oppfører seg som tenåringsjenter. Seriøst voksne folk skulle blitt nektet alkohol. Blir flau å tenke på at ungene deres mest sannsynlig har mere folkeskikk enn de når de raver fyll på byen. Folk burde skjerpe seg..

Anonymous poster hash: efed4...b28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man opplever sånne ting på byen er det bare å si i fra til personalet. Damer i den alderen føler på en måte at de har "rett" til å tafse på unge gutter fordi de er så "frigjorte" og "kule".

Anonymous poster hash: 7b97c...19c
  • Liker 1
Skrevet

At noen på 20 omtales som voksen får meg til å flire godt :)

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Når man opplever sånne ting på byen er det bare å si i fra til personalet. Damer i den alderen føler på en måte at de har "rett" til å tafse på unge gutter fordi de er så "frigjorte" og "kule".

Vi prøvde å si fra til vaktene, men de bare trakk på skuldrene og brydde seg ikke. Jeg vet ikke jeg, men det virker som de tolererer mer fra kvinner. De hadde vel gjort noe om en gjeng med gamle gubber drev å eglet seg innpå mye yngre jenter.

Gjest New_Girl
Skrevet

De var fulle og mangler folkeskikk. Mer er det vel ikke å lure på?

Vil forøvrig ha meg frabedt å bli omtalt som "eldre dame"!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De dummet seg nok litt ut, den gjengen der, ja. Men jeg ser ikke helt grunnen til at du skal ta det så alvorlig. Jeg ville nok heller trukket på smilebåndet, syntes de var patetiske, men ikke fokusert på dem. Og ble de for plagsomme hadde jeg flyttet meg lenger unna. Det er det vi jenter pleier å gjøre på byen.

Anonymous poster hash: 7e64f...706
AnonymBruker
Skrevet

Vi prøvde å si fra til vaktene, men de bare trakk på skuldrene og brydde seg ikke. Jeg vet ikke jeg, men det virker som de tolererer mer fra kvinner. De hadde vel gjort noe om en gjeng med gamle gubber drev å eglet seg innpå mye yngre jenter.

Det har du helt rett i.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, er så morsomt når småripsene mener at man er "gammel" når man har rundet 35 år :fnise: Dessverre skjønner de det ikke selv før de er der selv. Kjenner forresten "gamle" menn som synes det er nasty med jenter i 18-20 års alderen som gnikker seg innpå dem på utesteder og tror de er uimotståelige med helbleiket hår, kullsvarte, sædcelleformede øyenbryn og utrigning som blotter deres ikkeferdigutviklede frontparti.

Anonymous poster hash: 11b6a...744
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De dummet seg nok litt ut, den gjengen der, ja. Men jeg ser ikke helt grunnen til at du skal ta det så alvorlig. Jeg ville nok heller trukket på smilebåndet, syntes de var patetiske, men ikke fokusert på dem. Og ble de for plagsomme hadde jeg flyttet meg lenger unna. Det er det vi jenter pleier å gjøre på byen.

Anonymous poster hash: 7e64f...706

Ikke fokusert på dem? Vi hadde jo ikke noe valg. Alle andre bord var opptatt og de satt ved nabobordet. Ikke kunne vi gå til noe annet utested, fordi det var det eneste stedet med skikkelig dansegulv.

Ekstra kjedelig var det at 3 andre søte jenter på vår alder først satt seg hos oss, men stakk av når disse innpåslitne gamle damene kom å plaget oss.

Gjest Coolaid
Skrevet

Du ts som skriver dette virker som en liten gutt som ikke er gamel nok til å være ute. Oppfører du deg som en mann derimot kommer du i snakk med disse kvinnene, ja kvinner - ikke gamle damer, og kommer på godfoten med dem, da får du dem til å oppføre seg ganske så fint. Morsomt at du tilkaller vaktene, du ringte vel ikke hjem til mamma også vel ?

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn gutta pleier å oppføre seg mot jenter på byn i grunn. Så kanskje man bare gir litt faen når man er blitt "gammel" og oppfører seg likt mot gutta som de alltid har oppført seg mot jentene.

Anonymous poster hash: 1e964...58c

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Haha, er så morsomt når småripsene mener at man er "gammel" når man har rundet 35 år :fnise: Dessverre skjønner de det ikke selv før de er der selv. Kjenner forresten "gamle" menn som synes det er nasty med jenter i 18-20 års alderen som gnikker seg innpå dem på utesteder og tror de er uimotståelige med helbleiket hår, kullsvarte, sædcelleformede øyenbryn og utrigning som blotter deres ikkeferdigutviklede frontparti.

Anonymous poster hash: 11b6a...744

:fnise: Veldig bra skrevet :)

Har forøvrig laget en egen tråd om smårips og gamle damer. Du finner den her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=860090

AnonymBruker
Skrevet

Så enig, så enig...

Som en mann som akkurat har rundet de førr, er det ubehagelig å stadig vekk bli tiltalt som "gammel gris", på dette forumet.

Det er en manglende respekt for voksne folk her.

Anonymous poster hash: 0ab35...72c

• Liker 2
Skrevet

Det er da ikke noe du kan bestemme, gamla.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går det ut over selvbildet ditt at noen kaller folk over 30 for eldre? Forøvrig er dette ganske alvorlig tema. Er alt for mye damer som slipper unna med seksuell trakkasering.. Er alt for mange som slipper unna med dette fordi de er kvinner.

Anonymous poster hash: efed4...b28

Gjest Nanne70
Skrevet

Uff, stakkars dere.... ;) Vi gamle damer liker å gå ut for å ha det gøy, må skynde oss før vi er modne for gamlehjemmet, skjønner du ;) Spøk til side, jeg blir jo litt flau på mine medsøstres vegne når de oppfører seg sånn, men det er ikke noe å ta på vei for. Som New Girl sa, de var fulle og manglet folkeskikk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken by snakker vi om? Det her er jo totalt harry. Høres ut som et bygdefenomen.

Anonymous poster hash: 9426f...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...