Beccy87 Skrevet 16. oktober 2015 #981 Del Skrevet 16. oktober 2015 Sover han mye på dagen da? Såååå deilig med spa! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #982 Del Skrevet 16. oktober 2015 Sover han mye på dagen da? Såååå deilig med spa! Kos deg masse! Takk for det! Skal bli skikkelig herlig. Ammingen gjør at jeg finner meg selv i skikkelig teite posisjoner i blandt... Han pleier å sove litt på dagtid ja, en del lurer på 1-1.5 timer. Kan vel ikke holde han våken heller?! Fikk heldigvis sove fra 0700-0830, og det hjalp en del på trøttheten👍 I dag er det sol og herlig ute, så får komme oss på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 16. oktober 2015 #983 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nei mente ikke at du skulle holde ham våken! Tenkte bare om du da får deg en liten time på øyet i løpet av dagen. Ja, før vi vet ordet av det er det snø og holke vi må kjempe oss igjennom. Best å nyte sol og fint vær fult ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #984 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nei mente ikke at du skulle holde ham våken! Tenkte bare om du da får deg en liten time på øyet i løpet av dagen. Ja, før vi vet ordet av det er det snø og holke vi må kjempe oss igjennom. Best å nyte sol og fint vær fult ut nå! Haha, tenkte ikke at du oppfordret til å holde han våken, var mer en fiks ide jeg fikk når du nevnte dagsoving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #985 Del Skrevet 17. oktober 2015 Fin natt i natt! Han sov fra 2300-0215 og så fra 0230-0630 og deretter fra ca 0700-0900. Føler meg ganske så uthvilt. God start på helga! Ønsker dere som leser her en fiiin lørdag. Det skal jeg ha, straks massasje på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 17. oktober 2015 #986 Del Skrevet 17. oktober 2015 Høres ut som en perfekt start på lørdagen Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. oktober 2015 #987 Del Skrevet 17. oktober 2015 Høres ut som en nydelig lørdag!! ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #988 Del Skrevet 17. oktober 2015 Tusen takk, massasje var jo helt himmelsk!! Følte meg som en ny person etterpå. I kveld disket mannen opp med en skikkelig herlig middag, han var over 2 timer på kjøkkenet. Dristet meg til et halvt glass rødvin også. Håper lillegutt holder seg mett et par timer til, ellers blir det å ta fra lageret i frysen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #989 Del Skrevet 18. oktober 2015 Nå blir det jo nesten bare klisse-kvalmt å lese her inne, for jeg er jo så himla fornøyd I natt sov H fra 2030-0530 og så fra 0600 til ca nå :-) er i ammingen nå. Hadde jeg vært lur så hadde jeg jo lagt meg tidlig, men la meg midnatt og fikk 4,5 timer sammenhengende søvn likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 18. oktober 2015 #990 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 18. oktober 2015 #991 Del Skrevet 18. oktober 2015 Så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #992 Del Skrevet 19. oktober 2015 I natt var det en våkenperiode fra 0200-0400, men har ikke hatt noen planer i dag, så det var 0 problem. Har hatt en veldig rolig morgen, kost masse og hørt på radio samt masse amming såklart. Tror han tar litt igjen for i går, ble mistenkelig lite mat da. Elles skinner sola her, og jeg tenkte å få unna en del kjøkkenrydding før vi tar oss en lang trilletur. Driver å tenker litt på om jeg skal begynne et nytt og bedre liv denne mandagen har latt det skli helt totalt ut med snop, chips, oster, MASSE mat osv siden fødselen, men vekta står jo helt bom stille uansett.. Gikk opp 15 kg i svangerskapet, 12 av dem forsvant etter første uka og de 3 siste kg sitter fint der de sitter enda. Lite motivasjon til å være sunn mao.. Men det er jo ikke bra for kroppen med alt junket selv om det ikke viser på vekta. Ja, så i dag startet dagen med havregrøt, så får vi se da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #993 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi har bestemt oss for å spare barnetrygden til lillegutt slik at det kan brukes på sertifikat / egenkapital når han fyller 18. Har opprettet fondskonto nå og satt over fast trekk Gøy med alt som er ordnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #994 Del Skrevet 20. oktober 2015 Setter et nytt, stort kryss i taket! I natt sov mini fra 2100-0400 sammenhengende mor er overlykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. oktober 2015 #995 Del Skrevet 20. oktober 2015 Herlig! Det høres jo helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 20. oktober 2015 #996 Del Skrevet 20. oktober 2015 Vi tenker også å prøve å spare trygden. Men ikke nødvendigvis alt til han blir 18, tenker den er grei til ferier, skoleturer osv etterhvert som de dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #997 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det var jo ikke dumt Beccy :-) Godt med litt ekstra penger tilgjengelig når det plutselig kommer en dyr hobby eller stor utgift ifm noe han trenger! Har vært en veldig aktiv dag med ute på lunchavtale og barselsgruppe samt møte i sameiet i dag. Godt å sitte med beina på bordet på sofaen. Lille var ekstremt glupsk før han sloknet i halv 8 tiden. Veldig tidlig til han å være, så er litt bekymret for at det blir veldig tidlig opp i morgen eller mye våkninger i natt.. Men vi får nå se da. Han har jo vært en liten med sovingen de siste dagene, så må jo bare ta det som kommer! Mitt nye og sunnere liv går foreløpig veldig bra. Ingen utskeielser i går eller i dag, og jeg fikk jammen inn en 30 min styrkeøkt på stuegulvet i går også. Kjenner godt stølheten i lårene etter 8 x 10 stk knebøy uten vekter Føles likevel godt å være litt i gang! Skal straks se broen (episoden fra i går) med mannen, men får ikke rikket han løs fra pcen... Får heller hive i meg litt ekstra mat mens jeg venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. oktober 2015 #998 Del Skrevet 21. oktober 2015 Bare si hei! Godt med sammenhengende søvn. Håper det fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 21. oktober 2015 #999 Del Skrevet 21. oktober 2015 Grattis med sunnere liv Her settes barnetrygden inn på sperret konto til mini bli større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #1000 Del Skrevet 22. oktober 2015 Bare si hei! Godt med sammenhengende søvn. Håper det fortsetter! Hei, hei! Hyggelig du titter innom Grattis med sunnere liv Her settes barnetrygden inn på sperret konto til mini bli større Takk for det! Er nå på tredje dagen med sunnere liv, kjenner at søtsuget begynner å slippe taket, herlig! Dere sparer trygden dere også, ja! Veldig greit å gjøre det. Sjekket forventet avkastning på 18 år, og det er jo faktisk rett i overkant av 300 000 ____________________________ Lille H har hatt 2 merkelige dager i går og i dag. Tipper det er tid for øking igjen ettersom det var 18 amminger i går og 17 så langt i dag. Det som er veldig rart er at han rett og slett ikke har sovet i det hele tatt på dagtid. I går stod vi opp rundt 0900 og han sovnet ikke før 2000 på kvelden. Da var det 0 søvn i løpet av dagen. I dag stod vi opp 0930 og jeg fikk akkurat til å legge han (troooor jeg, håper jeg ikke jinxer det med å skrive at han er lagt). Så har det vært en del amminger på natten og, så vil anslå at han har sovet mellom 8-11 timer ila døgnet de to siste dagene.. Er ikke det litt lite for en 8ukers baby?! Han er i godt humør da, så er ikke noe å si på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå