j86 Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #501 Del Skrevet 14. februar 2015 Åh så herlig med helg! Mannen disker opp med hjemmelaget indisk mat med nanbrød og raita før han har lovt meg en lang massasje etterpå. Kan virkelig ikke klage! I denne uka skal vi på UL nr 3, og jeg er da 15+1. Gleder oss stort til det, kanskje vi til og med er så heldige at kjønnet synes? Venter og venter og kjenner så godt etter som mulig om jeg føler noe til lille der inne, og tror jeg kjenner noen helt lette bevegelser når jeg ligger på magen. Ikke helt sikker da, så blir så utrolig herlig å kjenne det og ikke være i tvil... Håper dere har en fin valentinsdag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. februar 2015 #502 Del Skrevet 14. februar 2015 Håper dere koser dere masse sammen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 15. februar 2015 #503 Del Skrevet 15. februar 2015 Håper helga har vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #504 Del Skrevet 17. februar 2015 Takk dere! Helga var herlig, men så blir man plutselig kastet ut i virkeligheten igjen! Føles litt demotiverende å være på jobb når "alle" har vinterferie. Litt stille i gangene og mindre action. Kanskje like greit da, så kan jeg ta igjen litt av det jeg ikke har rukket. Fikk ha en lønnsforhandling også nylig, så er veldig spent på utfallet av den. Skal få et tilbud ganske snart :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #505 Del Skrevet 17. februar 2015 Håper du får en grei økning på lønnen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #506 Del Skrevet 17. februar 2015 Takktakk Lilleninja. DET håper jeg også! Hadde kommet veldig godt med ettersom det da blir regnet med i permisjonsgrunnlaget Akkurat det vet de ikke enda på jobben da! For deg så håper jeg at ting skjer i dag! Her er det vertfall en herlig, solfylt tirsdag, og hva er vel bedre enn å få en liten babis på denne dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #507 Del Skrevet 17. februar 2015 En liten ting ting, nå blir det mange innlegg på rad her men... I dag er jeg 15+0 og den 16-ende uka er offisielt i gang! Lille skal nå være ca 100 gram og 12 cm. Til nå må jeg si at det har gått som en drøm (bokstavelig talt med all trøttheten ). Ettersom jeg hadde den forferdelige MAen sist, så har jeg jo bekymret meg masse for hvordan det står til der inne, og sjekket papiret nøye hver eneste gang jeg har vært på toalettet. Det har ikke vært en eneste dråpe blod enda *bankibordet*. Som jeg har nevnt ble det så lenge å vente mellom UL i uke 11 og OUL, så vi har ULen midt i mellom dette i morgen. Klarer nesten ikke å vente opp! Har også kjent det som jeg tror er bevegelse der inne de siste dagene. Er så utrolig svakt at det bare er en fornemmelse, men samtidig føler jeg at jeg ikke innbiller meg det da det varer littegrann, før det plutselig stopper. Kjennes ut som øørsmå bevegelser langt nede i magen, men det er definitivt ikke pulsen min har jeg funnet ut. Ligger hver kveld og kjenner godt etter, føler jeg må skikkelig konsentrere meg før jeg kjenner noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 17. februar 2015 #508 Del Skrevet 17. februar 2015 Hurra for 15 uker og lykke til må UL i morgen! Skjønner godt at det ble for lenge å vente - jeg klarte utelukkende å holde ut fordi jeg kjøpte angle sounds Synes en ekstra UL eller tre (...) er utrolig verdt de pengene. Tipper det er bevegelse du kjenner - det starter jo sånn. Jeg skjønte ikke hva som var bevegelse og hva som var andre ting (puls? fordøyelse?) før uke 18+litt - da begynte jeg plutselig å kjenne tydelige dult! dult! fra henne Det føles veldig mye tryggere nå som jeg kjenner livstegn hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #509 Del Skrevet 17. februar 2015 Jippiii for 15 uker Og masse lykke til på UL i morgen, blir nok kjempegodt å få se lille igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #510 Del Skrevet 18. februar 2015 å HERREGUD, nå sitter jeg bare å sparker meg selv i leggen her! Mannen og jeg skal på storbytur i starten av mars, og så hadde vi bestemt oss for å bruke litt penger på et ekstra flott hotell. Dette var booket og vi har gledet oss til dette. Så fikk jeg plutselig en mail i dag med "Husk å skriv review fra hotelloppholdet", og tenkte at det var da litt vel tidlig...? Sjekket reservasjonen, og jeg har klart å booke samme datoer bare en mnd før! Årh, og hele beløpet er allerede betalt og oppholdet er forbi! Hotellet sier de ikke kan gjøre noe fordi vi ikke dukket opp og det var non-refundable. Utrolig, utrolig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #511 Del Skrevet 18. februar 2015 å HERREGUD, nå sitter jeg bare å sparker meg selv i leggen her! Mannen og jeg skal på storbytur i starten av mars, og så hadde vi bestemt oss for å bruke litt penger på et ekstra flott hotell. Dette var booket og vi har gledet oss til dette. Så fikk jeg plutselig en mail i dag med "Husk å skriv review fra hotelloppholdet", og tenkte at det var da litt vel tidlig...? Sjekket reservasjonen, og jeg har klart å booke samme datoer bare en mnd før! Årh, og hele beløpet er allerede betalt og oppholdet er forbi! Hotellet sier de ikke kan gjøre noe fordi vi ikke dukket opp og det var non-refundable. Utrolig, utrolig kjipt. ÅNEI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. februar 2015 #512 Del Skrevet 18. februar 2015 å HERREGUD, nå sitter jeg bare å sparker meg selv i leggen her! Mannen og jeg skal på storbytur i starten av mars, og så hadde vi bestemt oss for å bruke litt penger på et ekstra flott hotell. Dette var booket og vi har gledet oss til dette. Så fikk jeg plutselig en mail i dag med "Husk å skriv review fra hotelloppholdet", og tenkte at det var da litt vel tidlig...? Sjekket reservasjonen, og jeg har klart å booke samme datoer bare en mnd før! Årh, og hele beløpet er allerede betalt og oppholdet er forbi! Hotellet sier de ikke kan gjøre noe fordi vi ikke dukket opp og det var non-refundable. Utrolig, utrolig kjipt. Ååååå så kjipt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 18. februar 2015 #513 Del Skrevet 18. februar 2015 å HERREGUD, nå sitter jeg bare å sparker meg selv i leggen her! Mannen og jeg skal på storbytur i starten av mars, og så hadde vi bestemt oss for å bruke litt penger på et ekstra flott hotell. Dette var booket og vi har gledet oss til dette. Så fikk jeg plutselig en mail i dag med "Husk å skriv review fra hotelloppholdet", og tenkte at det var da litt vel tidlig...? Sjekket reservasjonen, og jeg har klart å booke samme datoer bare en mnd før! Årh, og hele beløpet er allerede betalt og oppholdet er forbi! Hotellet sier de ikke kan gjøre noe fordi vi ikke dukket opp og det var non-refundable. Utrolig, utrolig kjipt. Buu, så utrolig kjipt - dårlig start på dagen! Forhåpentligvis blir den litt lysere av UL-timen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 #514 Del Skrevet 18. februar 2015 Så kjipt! Lykke til på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #515 Del Skrevet 18. februar 2015 Stemmer det! Ultralyd i dag Når har du time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. februar 2015 #516 Del Skrevet 18. februar 2015 Lykke til på ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #517 Del Skrevet 18. februar 2015 Da bryr jeg meg døyten om mislykka hotellreservasjoner og tapte penger, for dagen har blitt uendelig mye bedre siden det!!! Inni magen bor en sprell levende og frisk liten herlig GUTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. februar 2015 #518 Del Skrevet 18. februar 2015 Da bryr jeg meg døyten om mislykka hotellreservasjoner og tapte penger, for dagen har blitt uendelig mye bedre siden det!!! Inni magen bor en sprell levende og frisk liten herlig GUTT!!! Åååhh! Så herlig! Blir så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 18. februar 2015 #519 Del Skrevet 18. februar 2015 Da bryr jeg meg døyten om mislykka hotellreservasjoner og tapte penger, for dagen har blitt uendelig mye bedre siden det!!! Inni magen bor en sprell levende og frisk liten herlig GUTT!!! Åååå så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 #520 Del Skrevet 18. februar 2015 Gratulerer med en frisk gutt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå