Gå til innhold

Sort eller brun mascara?


Gjest Cuddly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker og har alltid brukt sort mascara. Har brunt hår og grå/blå øyne, men er ganske lys i huden. Jeg bruker ikke kajal, så jeg synes øyenskygge og sort mascara er en fin måte å fremheve øynene på. Uten øyenskygge kan sort være litt hardt, men det skjer ikke så ofte uansett.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bestille mascara over nettet (SN) og velger brun om de har.

Har de ikke tar jeg svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge deler, og kan ærlig talt ikke se noen stor forskjell på meg... Har nå en sort Maybelline Sky High Curves, men bruker brun eyeliner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALINE: hvis du bare vil ha litt farge på vippene, hvorfor farger du ikke bare vippene. Det pleier jeg å gjøre. Koster 150,- hos hudpleier. ....

farger øyevippene hjemme fra tid til annen, og da oppnår jeg det resultatet ja!

da bruker jeg maskara på kvelden, om jeg skal ut, for å få mer markante vipper, men bruker fremdeles brun da det holder til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Varierer litt for min del.. Ofte bruker jeg brun maskara til hverdags,når sminken er lett og diskret. Og svart dersom jeg ønsker mer markerte vipper feks i kombinasjon med mørkere øyenskygge når jeg skal på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Svart :) Liker å være litt mørk rundt øynene... Bruker brun øyenskygge og svart kajal/eyeliner oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg bruker svart, har veldig mørke vipper fra naturens side, så skal mascaraen ha noen effekt, må jeg bruke svart. Det ser ikke hardt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er blond ( naturlig ) og bruker svart mascara og trives med det,fremhever øyene mine mye bedre,spesielt siden jeg er så lys..har grønne øyne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...