Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Så bra at alt ser fint ut med lille :nigo:

Får håpe du får litt mer energi og matlyst snart :klem:

Ja, hadde vert deilig å kunne spise normalt en hel dag! :)

Jeg har heller ikke gått opp noe særlig siden jeg ble gravid. Legen var ikke så fornøyd med det forrige uke. Så han sa ganske tydelig at jeg MÅ kose meg med all den gode maten i jula. Hint hint... :fnise:

hehe det er jo en god oppfordring da :fnise:

Jeg er på minus 8 fremdeles, så JM håpte jeg kunne komme meg litt nermere 0 i det minste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minus åtte ja...håper du får igjen litt matlyst nå fremover! Men så lenge bittelillemeg15 vokser som han skal så er det nok deg det går mest utover!

Selv har jeg jo definitivt ikke hatt noen problemer med matlysten for å si det sånn, så er strålende fornøyd med at jeg har gått opp en kilo mindre enn gjennomsnittlig vektoppgang for 20. svangerskapsuke :nigo: Det har jeg tenkt til å utnytte i jula :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus åtte ja...håper du får igjen litt matlyst nå fremover! Men så lenge bittelillemeg15 vokser som han skal så er det nok deg det går mest utover!

Selv har jeg jo definitivt ikke hatt noen problemer med matlysten for å si det sånn, så er strålende fornøyd med at jeg har gått opp en kilo mindre enn gjennomsnittlig vektoppgang for 20. svangerskapsuke :nigo: Det har jeg tenkt til å utnytte i jula :ler:

Ja, det er det viktigste at han vokser :hjerte: men som mamma sa, det er nok en grunn til at jeg har så lite overskudd..

Hehe er nå bra med god matlyst da! Er bare til å kose seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker og babyen er nå på størrelse med en aubergine! :strix:

Ooog jeg har virkelig begynt å lekke :P noen andre som er i samme klubben? Gikk til innkjøp av ammeinnlegg i går. Men hvordan gjør dere det om natten? Virker som det er da jeg lekker mest, våkner med våte flekker på dyne og laken.. Vil helst ikke sove med bh..... Og hvordan gjør man det når man ammer? Sover man med ammabh da?

I dag er planen å finne en kjole jeg kan bruke i julen, får se hvordan det går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mange billige og fine mammakjoler på asos.com - jeg tenker å legge inn en bestilling derfra :nigo:

Ellers lekker jeg ikke....og de lærde strides vel også om hvor lekker jeg er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke bruke en sportsbh eller en veldig tettsittende singlet på natten?

Det går jo, men jeg liker jo best å sove i bare truse jeg da... Kanskje jeg bare skal venne meg til det, for bør nesten ha i ammeinnlegg på natten også.

De har mange billige og fine mammakjoler på asos.com - jeg tenker å legge inn en bestilling derfra :nigo:

Ellers lekker jeg ikke....og de lærde strides vel også om hvor lekker jeg er :P

Det ble en på HM som jeg likte, men den var ikke helt jul da! Så nå ble det en på ASOS også! Lurer på hvorfor jeg ikke har handlet der før!

Hahaha :ler: keg er sikker på at du er skikkelig lekker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker!! :ler: Har brukt innlegg i noen uker nå. Hvis jeg glemmer det så blor det store våte merker på klærne. Sover med bh og innlegg pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hnmm..kjenner jeg er glad jeg har sluppet unna lekkasje i begge svangerskap :P Når baby er født derimot. Herlighet så langt den melkespeuten kan stå :ler:

Jeg sover med bh under ammeperioden. Hvis ikke hadde sengen blitt søkke våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bør vel kanskje skaffe meg noen uten bøyle og venne meg til å sove med det.., har jo hørt om klissvåte madrasser :P

Nå ligger jeg her i stormen og ser på Bones og håper at mannen kommer seg hjem i dag! Han har vert på kurs i en naboby og må ta ferje for å komme hjem. Men det er jo storm, så ferja er innstilt inntil videre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjører visst tidligst 23, står på værmeldingene at de forventerr at stormen avtar i løpet av natten. Så får bare se! Hadde vert greit å kunne hentet han før jeg gikk og la meg;) men er bare glad om jeg får han hjem før i morgen!:)

Nå er det håndball! Noen andre som følger med? Er ikke så glad i sport, men kvinnehåndball er gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med storm! Min er heller ikke hjemme, han er på Andenes for noe jobbgreier.. :P

Kjedelig! Kjekkest å ha de hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig! Kjekkest å ha de hjemme:)

Ja, er jo sant det. :)

Jeg følger ikke med på håndball nei. :) Har aldri skjønt hvorfor folk synes det er så gøy å se på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo sant det. :)

Jeg følger ikke med på håndball nei. :) Har aldri skjønt hvorfor folk synes det er så gøy å se på. :P

Hehe har vel kanskje litt med at jeg spilte håndball selv når jeg var yngre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 uker og babyen er nå på størrelse med en aubergine! :strix:

Ooog jeg har virkelig begynt å lekke :P noen andre som er i samme klubben? Gikk til innkjøp av ammeinnlegg i går. Men hvordan gjør dere det om natten? Virker som det er da jeg lekker mest, våkner med våte flekker på dyne og laken.. Vil helst ikke sove med bh..... Og hvordan gjør man det når man ammer? Sover man med ammabh da?

I dag er planen å finne en kjole jeg kan bruke i julen, får se hvordan det går;)

Hurra for 22 ukers aubergine! :strix:

Lekkasje her også, hehe. Er heldigvis ikke så mye om gangen, og noen ganger kommer det nesten ikke noe, men jeg har brukt ammeinnlegg i snart en mnd nå. Sover ikke med noe annet enn truse på, da, har ikke hatt så mange uhell i senga til nå.

Et lite tips når du kommer til ammeperioden er visstnok å ha et tisselaken under overkroppen din (under det vanlige lakenet). Det var i alle fall det søsteren min gjorde. Aner ikke om hun sov med amme-bh eller ikke, men hun anbefalte meg i alle fall å ha tisselaken under for å skåne madrassen. Jeg antar man kan ha uhell selv om man egentlig har på seg amme-bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig stormen gitt seg og jeg har fått hentet mannen på bussen! Tror vi skal sove godt i natt :) eller det spørs, lillegutt er ganske aktiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...