Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ja da er du litt lavere enn meg og forklaringen ligger vel der. Jeg er ca 10 cm høyere enn deg.

Ja det er ltt å kjøpe brukt så lenge det er pent brukt. Det er jo snakk om ting som ikke skal brukes særlig lenge også!

Ha en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da er du litt lavere enn meg og forklaringen ligger vel der. Jeg er ca 10 cm høyere enn deg.

Ja det er ltt å kjøpe brukt så lenge det er pent brukt. Det er jo snakk om ting som ikke skal brukes særlig lenge også!

Ha en fin dag da :)

Ja, skal litt til for at en del av babyutstyret blir slitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vognkjøp :) vi kjøpte også brukt.

Vi skal sette opp sprinkelsenga på barnerommet og ha kurv på soverommet, eventuelt kjøpe bedside crib. Og da sette kurven på stua :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vognkjøp :) vi kjøpte også brukt.

Vi skal sette opp sprinkelsenga på barnerommet og ha kurv på soverommet, eventuelt kjøpe bedside crib. Og da sette kurven på stua :)

Hehe da er det flere om denne "løsningen" 👏👍 alt man skal tenke på altså! Hehe en helt ny tilværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da er det flere om denne "løsningen" 👏👍 alt man skal tenke på altså! Hehe en helt ny tilværelse.

Hahah, ja! Og dette er bare starten på planlegging og bekymring.. litt overveldende noen ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kjenner jeg en liten antydning til angstfølelse, men henter meg fort inn igjen! Dette er jo drømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hjelpes! Vi er voksne ! Ikke bare ansvar for oss selv lengre ! Men dette har vi drømt om og en ny epoke er i vente :)

Snart er du halvveis - bare dagen igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med halvveis!

Gratulerer med halveis! :D

:strix::strix::strix: Gratulerer med halvveis

Halvveis :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hurra for halvveis!!

Woho! :)

Takk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...