Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja da er du litt lavere enn meg og forklaringen ligger vel der. Jeg er ca 10 cm høyere enn deg.

Ja det er ltt å kjøpe brukt så lenge det er pent brukt. Det er jo snakk om ting som ikke skal brukes særlig lenge også!

Ha en fin dag da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da er du litt lavere enn meg og forklaringen ligger vel der. Jeg er ca 10 cm høyere enn deg.

Ja det er ltt å kjøpe brukt så lenge det er pent brukt. Det er jo snakk om ting som ikke skal brukes særlig lenge også!

Ha en fin dag da :)

Ja, skal litt til for at en del av babyutstyret blir slitt:)

Skrevet

Gratulerer med vognkjøp :) vi kjøpte også brukt.

Vi skal sette opp sprinkelsenga på barnerommet og ha kurv på soverommet, eventuelt kjøpe bedside crib. Og da sette kurven på stua :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med vognkjøp :) vi kjøpte også brukt.

Vi skal sette opp sprinkelsenga på barnerommet og ha kurv på soverommet, eventuelt kjøpe bedside crib. Og da sette kurven på stua :)

Hehe da er det flere om denne "løsningen" 👏👍 alt man skal tenke på altså! Hehe en helt ny tilværelse.

Skrevet

Hehe da er det flere om denne "løsningen" 👏👍 alt man skal tenke på altså! Hehe en helt ny tilværelse.

Hahah, ja! Og dette er bare starten på planlegging og bekymring.. litt overveldende noen ganger :ler:

Skrevet

Noen ganger kjenner jeg en liten antydning til angstfølelse, men henter meg fort inn igjen! Dette er jo drømmen :)

Skrevet

Det er mye som skal ordnes, så er ikke rart det litt overveldende! Og vi skal faktisk få en baby!!:)

Skrevet

Ja hjelpes! Vi er voksne ! Ikke bare ansvar for oss selv lengre ! Men dette har vi drømt om og en ny epoke er i vente :)

Snart er du halvveis - bare dagen igjen nå!

Skrevet

Gratulerer så masse med en frisk og fin gutt i magen! Så deilig at alt er bra! :hjerte:

Skrevet

Tusen takk :hjerte:

I dag er jeg 20+0 og halveis i svangerskapet :hoppe:

Skrevet

Halvveis! :strix: Da er det bare halvveis igjen :Nikke:

Skrevet

Halvveis! :strix: Da er det bare halvveis igjen :Nikke:

Ja, tenk det :rodmer:

Skrevet

:strix::strix::strix: Gratulerer med halvveis

Skrevet

Gratulerer med halvveis!

Gratulerer med halveis! :D

:strix::strix::strix: Gratulerer med halvveis

Halvveis :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hurra for halvveis!!

Woho! :)

Takk :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...