Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Frøystein!!!! Hahaha!

hva er galt med Øystein liksom...?

Johannes er på lista her også :jepp:

Vel... Frøystein er faktisk et etternavn.. Joda, folk heter jo faktisk Ingri og Magnus til etternavn også... :rolleyes: Øystein passer ikke på dagens barn. det er "ut" med navn med æ, ø, å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... Frøystein er faktisk et etternavn.. Joda, folk heter jo faktisk Ingri og Magnus til etternavn også... :rolleyes: Øystein passer ikke på dagens barn. det er "ut" med navn med æ, ø, å...

For meg høres det litt rart ut med slike navn som etternavn! Men er vel noen som har det ja. Vet jo at Aune er både fornavn og etternavn.

Jeg gikk på SFO med ei som het Marvel!!

ååå! Jeg tenker bare på Marvel super helter :P har en mann som liker godt The avengers osv :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fødeavdelingen i går (vet ikke om noen av dere så det jeg?) så var det ett par som skulle føde sitt fjerde barn og jeg syns de hadde litt merkelige navn til to av de yngste barna. Shikara og den de fødte skulle hete Cosmo :P Shikara var visst oppkalt etter en båt de så på en gang og Cosmo etter et brukernavn som mannen brukte på et spill eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 uker i dag :strix: i dag er en stor dag (trodde jeg) men det viser seg at de har flyttet grensen fra abort til prematur fødsel fra fullgåtte 23 uker til 22 uker! Så da har det allerede gått en uke hvor de ville prøvd å redde han om han hadde blitt født:) men håper virkelig han holder seg inne en god del uker til! Minst til uke 37:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hoppe:

Har hatt mye kynnere de siste nettene.. Håper ikke det blir slik i natt også. Vanskelig å sove da :P tror jeg leverer en urinprøve hos legen i morgen bare i tilfelle det er en UVI på gang. Har jo nesten ikke hatt kynnere og plutselig har jeg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi !!!!:) og dobbel jippi for at du er over den magiske grensen! Nå begynner det å bli virkelighet.

Kynnere - ukjent for meg - så har sikkert ikke hatt det! Men høres jo ikke godt ut ettersom det fratar deg nattesøvnen. Kanskje levere en prøve ja og se hva de kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss. Ja, kan være uvi da. Jeg har en del kynnere, men har liksom hatt det hele veien :)

Da blir det jo litt annerledes ja:) jeg har hatt jeg også, men kanskje sånn 2-3 ganger i uka. I natt hadde jeg konstant en periode:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi !!!!:) og dobbel jippi for at du er over den magiske grensen! Nå begynner det å bli virkelighet.

Kynnere - ukjent for meg - så har sikkert ikke hatt det! Men høres jo ikke godt ut ettersom det fratar deg nattesøvnen. Kanskje levere en prøve ja og se hva de kan gjøre.

De sier at alle har kynnere fra uke 12, men at man kjenner det i forskjellig grad! Jeg kjenner det med at magen blir hard og at jeg blir øm i mage og korsrygg. Andre har vonde kynnere som forkorter livmorhalsen. Noen kjenner ingenting:) så er veldig forskjellig:)

Ja, tenker det er lurt! Har også tisset ofte og lite om gangen i dag, så det er jo enda et tegn på uvi....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 uker! :hoppe: Det er en fin milepæl ja. :) Vel, hvis man ser bort i fra at de visstnok har flyttet det til 22 uker da. :P Det visste jeg ikke. :) Det er nå uansett positivt, for det vil jo si at de har gjort framskritt når det kommer til ekstrempremature med tanke på å redde de og at de også får god livskvalitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, at så små fostre som ned til uke 22 kan reddes. Nesten ufattelig egentlig. Og senaborter innvilges etter ordinær ultralyd i uke 17-19, da er det ikke mange ukene igjen før det erklæres levedyktig! Men ja, hold dere inne i mange uker til, det er det som er best :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det visste ikje jeg heller! Utrolig at de kan reddes så tidlig! I england var det vel vertfall tidligere abortgrense i uke 20-21:o

Så tidlig er det vel ofte lungene det står på, og jentene klarer seg oftere enn guttene. Hold deg inne lille venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...