cinderella_h Skrevet 25. november 2014 #1221 Del Skrevet 25. november 2014 Hurra for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. november 2014 #1222 Del Skrevet 26. november 2014 Hipp hipp hurra for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. november 2014 Forfatter #1223 Del Skrevet 26. november 2014 Takk^^ Har en liten som tar helt av i dag! Er koslig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. november 2014 #1224 Del Skrevet 26. november 2014 Her og, men jeg må på do og han sparker i blæra...Så det blir ganske ubehagelig, selv om det er koselig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. november 2014 Forfatter #1225 Del Skrevet 26. november 2014 Oooog jeg er en hund som er gal. Er løpetid i nabolaget og han sutrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. november 2014 Forfatter #1226 Del Skrevet 26. november 2014 Her og, men jeg må på do og han sparker i blæra...Så det blir ganske ubehagelig, selv om det er koselig ja. Har gått litt utover blæren her også i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. november 2014 #1227 Del Skrevet 26. november 2014 Ååååå koselig koselig Koselig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #1228 Del Skrevet 27. november 2014 Her ligger lillemor med hodet ned, så hun bruker beina til å sparke ifra så hun får dyttet hodet goooodt nedi blæra Kjennes nesten ut som at jeg bruker "blæremuskla" sjøl, så når hun får de takene er det bare å fly på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. november 2014 #1229 Del Skrevet 27. november 2014 Her ligger lillemor med hodet ned, så hun bruker beina til å sparke ifra så hun får dyttet hodet goooodt nedi blæra Kjennes nesten ut som at jeg bruker "blæremuskla" sjøl, så når hun får de takene er det bare å fly på do Åh, det er ikke så godt! Har du fått sånn strikkepinnevondt? Det fikk jeg hver gang O boret hodet sitt ned i bekkenet. Driiitvondt! Jeg er vel klassisk andregangs jeg da, for her snur baby seg til stadighet enda. O lå derimot med hode ned ganske tidlig. Er kanskje større plass inni ei "brukt" livmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. november 2014 #1230 Del Skrevet 27. november 2014 Åh, det er ikke så godt! Har du fått sånn strikkepinnevondt? Det fikk jeg hver gang O boret hodet sitt ned i bekkenet. Driiitvondt! Jeg er vel klassisk andregangs jeg da, for her snur baby seg til stadighet enda. O lå derimot med hode ned ganske tidlig. Er kanskje større plass inni ei "brukt" livmor Brukt livmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. november 2014 #1231 Del Skrevet 27. november 2014 Hehe brukt livmor ja ..... 🙈🙈🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #1232 Del Skrevet 27. november 2014 Åh, det er ikke så godt! Har du fått sånn strikkepinnevondt? Det fikk jeg hver gang O boret hodet sitt ned i bekkenet. Driiitvondt! Jeg er vel klassisk andregangs jeg da, for her snur baby seg til stadighet enda. O lå derimot med hode ned ganske tidlig. Er kanskje større plass inni ei "brukt" livmor Kan ikke si jeg har tenkt noe på strikkepinner enda.. Spør meg igjen neste gang hun har gjort det Haha, "brukt" livmor Lillemor ligger liksom ikke bare med hodet ned heller da, hun foretrekker å ligge helt sammenkrøket i fosterstilling () nederst i magen, virker det som .. Det var jo sånn hun lå på 3D-ul også, med knærne helt oppe i ansiktet nærmest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. november 2014 Forfatter #1233 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Hahaha brukt livmor Her er han skikkelig aktiv, men med en gang mannen skal kjenne så er det stopp. Liten luring han der I dag har vert en god dag:) har spist lunsj (og det gikk greit) med to veninner som har babyer. Kjenner jeg gleder meg til min kommer nå ja Endret 27. november 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. november 2014 #1234 Del Skrevet 27. november 2014 Åååååå bra med lunsj!!!! Og hyggelig med baby lunsj da virkelig noe å se frem til! Jeg snakket med en venninne i dag som fortalte om fødselen - det var ikke like hyggelig. Hehe. Har samme problem!! Sparker pg herjer inni der men så fort mannen legger hånden på er det stille !!! Typisk! Sikkert et babyfenomen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. november 2014 Forfatter #1235 Del Skrevet 28. november 2014 SLITEN! Har tatt julevasken av hovedetasjen. Får ta andre etasje i morgen tror jeg! Men nå venter det jeg har gledet meg til! Å pynte til jul jeg tar alt nå, utenom juletreet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 28. november 2014 #1236 Del Skrevet 28. november 2014 Åååh pynte til jul Mannen holder på med julevasken nå. Ja, jeg vet, bortskjemt også skal jeg pynte etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 28. november 2014 #1237 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg elsker jul!! Dette er favoritt helgen min - advent! På søndag skal jeg virkelig kose meg med pynting! Mdn jeg tar ikke alt sånn som deg da. Kun lysdekorasjoner og røde gardiner. Resten får komme litt etter litt. Men det er så koselig I kveld skal jeg bake - kokosmakroner, havreflarn og potetsmelter! Mmmmmmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. november 2014 #1238 Del Skrevet 28. november 2014 Gleder meg til å pynte i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. november 2014 #1239 Del Skrevet 28. november 2014 Å, jeg gleder meg sånn til å pynte til advent!! Ta fram julemusikk, og all advents-pynt. Ikke at jeg har så mye, men advents-staker til vindu og til (etter hvert) fire brennende lys, lilla lys, lilla duker... Resten av pyntinga til jul tar jeg 22. desember, og baking noen dager før det. Jeg klarer meg med krumkaker, det er alt jeg "krever" av meg selv å bake før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. november 2014 #1240 Del Skrevet 29. november 2014 Advent Så flink du har vært som har vasket Blir gøy å pynte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå