Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her og, men jeg må på do og han sparker i blæra...Så det blir ganske ubehagelig, selv om det er koselig ja. :P

Har gått litt utover blæren her også i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ligger lillemor med hodet ned, så hun bruker beina til å sparke ifra så hun får dyttet hodet goooodt nedi blæra :dry: Kjennes nesten ut som at jeg bruker "blæremuskla" sjøl, så når hun får de takene er det bare å fly på do :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger lillemor med hodet ned, så hun bruker beina til å sparke ifra så hun får dyttet hodet goooodt nedi blæra :dry: Kjennes nesten ut som at jeg bruker "blæremuskla" sjøl, så når hun får de takene er det bare å fly på do :fnise:

Åh, det er ikke så godt! Har du fått sånn strikkepinnevondt? Det fikk jeg hver gang O boret hodet sitt ned i bekkenet. Driiitvondt! Jeg er vel klassisk andregangs jeg da, for her snur baby seg til stadighet enda. O lå derimot med hode ned ganske tidlig. Er kanskje større plass inni ei "brukt" livmor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er ikke så godt! Har du fått sånn strikkepinnevondt? Det fikk jeg hver gang O boret hodet sitt ned i bekkenet. Driiitvondt! Jeg er vel klassisk andregangs jeg da, for her snur baby seg til stadighet enda. O lå derimot med hode ned ganske tidlig. Er kanskje større plass inni ei "brukt" livmor :ler:

Brukt livmor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har tenkt noe på strikkepinner enda.. :P Spør meg igjen neste gang hun har gjort det :fnise:

Haha, "brukt" livmor :fnise: Lillemor ligger liksom ikke bare med hodet ned heller da, hun foretrekker å ligge helt sammenkrøket i fosterstilling (:fnise:) nederst i magen, virker det som :P .. Det var jo sånn hun lå på 3D-ul også, med knærne helt oppe i ansiktet nærmest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha brukt livmor :fnise:

Her er han skikkelig aktiv, men med en gang mannen skal kjenne så er det stopp. Liten luring han der :nigo:

I dag har vert en god dag:) har spist lunsj (og det gikk greit) med to veninner som har babyer. Kjenner jeg gleder meg til min kommer nå ja :rodmer:

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå bra med lunsj!!!! Og hyggelig med baby lunsj da ;) virkelig noe å se frem til! Jeg snakket med en venninne i dag som fortalte om fødselen - det var ikke like hyggelig. Hehe.

Har samme problem!! Sparker pg herjer inni der men så fort mannen legger hånden på er det stille !!! Typisk! Sikkert et babyfenomen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLITEN! Har tatt julevasken av hovedetasjen. Får ta andre etasje i morgen tror jeg!

Men nå venter det jeg har gledet meg til! Å pynte til jul :nigo: jeg tar alt nå, utenom juletreet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh pynte til jul :hjerte: Mannen holder på med julevasken nå. Ja, jeg vet, bortskjemt :nigo: også skal jeg pynte etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker jul!! Dette er favoritt helgen min - advent! På søndag skal jeg virkelig kose meg med pynting! Mdn jeg tar ikke alt sånn som deg da. Kun lysdekorasjoner og røde gardiner. Resten får komme litt etter litt. Men det er så koselig :)

I kveld skal jeg bake - kokosmakroner, havreflarn og potetsmelter! Mmmmmmm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg sånn til å pynte til advent!! Ta fram julemusikk, og all advents-pynt. Ikke at jeg har så mye, men advents-staker til vindu og til (etter hvert) fire brennende lys, lilla lys, lilla duker... Resten av pyntinga til jul tar jeg 22. desember, og baking noen dager før det. Jeg klarer meg med krumkaker, det er alt jeg "krever" av meg selv å bake før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...