Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempesøt offentliggjøring! :jepp:

Tusen takk!:)

2000? det var virkelig ett kupp ja!

Hehehe ja det er litt søtt å se mannen trille n

Ja, det synes jeg også!:) er så herlig å se disse barske mennene bli litt mo i knærne av babyting :rodmer:

I dag var jeg og mamma en tur på et julemarked i byen her, kjempe koslig!:)

Eller fant jeg varmt loff på butikken, så har spist 4(!) skiver med hamburgerrygg, norvegia og agurk :hjerte:

Det er sikkert det eneste på over 2 uker som har smakt skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 2000 kr er jo ingenting for en vogn i god stand! Der traff dere nok blink :)

Julemarked er fantastisk koselig! Ble det noen innkjøp til lille der? Jeg var på julemesse i går og skulle ikke bruke noen penger. Endte opp med å handle for 1600 kr.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ok klapp klapp for loff og at det smakte godt :)

Julemarked er bare så koselig da :) jeg pleier alltid å reise til storby før jul og besøke et julemarked. det er skikkelig koselig :) men sånn blir det ikke i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble ingen kjøp. Mamma strikker, så synes prisen på strikkevarene var litt stive :P ja, det er håndlaget, men når jeg har en mamma som lever for å strikke så holder nok det ;) kjøpte en svibel i en fin dekorasjon :)

Julemarked er kjempekoslig! Heldigvis kommer det et til som er i nesten hele desember her:):)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med hjemmestrikket klær! Blir noe eget når en av dine egne har strikket fremfor å kjøpe på marked.

Jeg fant frem noen søte kjoler min mormor hadde strikket til meg da jeg var baby. Håper å få brukt dem på min baby 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt!

For et kupp for en vogn!! Mange av oss som har valgt Emmaljunga.

Tusen takk! Ja, er et populært merke! :) og gode kvalitets vogner som har vert lenge på markedet:)

Koselig med hjemmestrikket klær! Blir noe eget når en av dine egne har strikket fremfor å kjøpe på marked.

Jeg fant frem noen søte kjoler min mormor hadde strikket til meg da jeg var baby. Håper å få brukt dem på min baby

Ja, er kjempekoslig :hjerte: synes det er litt trist, for jeg hadde så mange fine kjoler da jeg var liten, men kan ikke akkurat prakke på gutten kjoler :sjenert: mannen har lite av klærne fra han var baby, men vi finner nok noe som neste generasjon kan bruke:) jeg har begynt å se på hentesett som mamma skal strikke, er så mange fine!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, for en mage! :rodmer: Min skal vokse mye på en ukes tid om jeg skal ta deg igjen på den :fnise:

Så fin mage :rodmer:

Gleder meg til min blir sånn :)

Veldig fin mage. :)

Takk :hjerte: den har vokst en del den siste uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage! :hjerte: elsker gravidmager og syns så absolutt gravide damer er det fineste :)

Nydelig mage :hjerte::nigo:

Wow kjempe fin mage !! Den var jammen stor og fin.

Tusen takk! :hjerte: er så glad for at den vokser, for jeg går fremdeles ned i vekt:/ så bekymrer meg litt for det. Da er det godt å se at magehuset til lillegutt vokser i det minste :hjerte:

Har foresten kjøpt vugge i dag! Alt man får kjøpt via facebook:D 500 kr for en fin, eldre trevugge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så flinke dere er egentlig! Dere har virkelig kjøpt masse!! Føler meg nesten litt utenfor som ikke har kjøpt en eneste liten ting!

Tydelig at magen vokser og at babygutt har det bra der inne selvom du går ned i vekt.

Hvor langt er du på vei egentlig? Er du ikke rett bak meg eller likt? Magen min er ikke så stor nemlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så flinke dere er egentlig! Dere har virkelig kjøpt masse!! Føler meg nesten litt utenfor som ikke har kjøpt en eneste liten ting!

Tydelig at magen vokser og at babygutt har det bra der inne selvom du går ned i vekt.

Hvor langt er du på vei egentlig? Er du ikke rett bak meg eller likt? Magen min er ikke så stor nemlig ...

Hehe begynte bare å følge med og når det da dukker noe opp så kan jeg ikke la det gå :P fortsetter å følge med på bruktmarkedet til vi har det vi må ha:) kan jo ta litt tid før alt dukker opp:)

Ja, det er godt å vite. Var bekymret for at han skulle være for liten.. Men det var han heldigvis ikke!

Jeg er rett bak deg. 20 uker på tirsdag. Men vi er jo alle forskjellige, og magene vokser også forskjellig. Hvor høy er du? Jeg er 1,63 så er jo relativt lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...