Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ja.. Kan jeg skrive under på. Plutselig er jeg kjempe redd for at det skal være noe som virkelig er galt og blir litt irritert på mannen, veninner og svigermor som kun fokuserer på kjønn. Det er jo det minst viktige..

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner jeg! Jeg er redd for ul jeg.. Gruer meg mer og mer. For eksempel: tenk hvis jeg blir skuffa over at det er jente.. altså, det er jo ikke lov. Men jeg ser for meg at det er gutt. Og hva hvis noe er galt. Også må vi prøve på nytt igjen. Dette er forsøk nr 3 liksom...

Hooh, utblåsning i din dagbok! Frekt ass!

Men har du tenkt på navn? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg skrev i innlegget over ditt som vi sikkert skrev samtidig så er jeg kjempe redd for at det skal være noe galt. Tenk å måtte starte på ny nå ja.. Vi får krysse fingrene begge to:)

Jeg synes det er lov å bli litt skuffet over kjønn. Vi er jo bare mennesker og kan ikke styre følelsene våre. Så lenge man klarer å skyve det bort når den første skuffelsen har lagt seg og at det ikke blir altoppslukende...:)

Bare fint å se at jeg ikke er den eneste, så blås videre du;)

Navn ja.. Vi har skrevet opp noen vi liker, men vil ikke tenke så mye på det før etter OUL:) dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skrev nok på likt. Tenker at om jeg blir skuffet så legger det seg ganske fort, vi har jo ønsket oss barn, ikke et kjønn :)

Sannsynligheten er jo størst for at det skal gå bra! Så får bare krysse fingrene.

Vi har navn klart til både gutt og jente siden vi kaller opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) men er nok lurt å være obs på at man KAN bli skuffet slik at man ikke blir helt tatt på senga av sine egne følelser...:)

Ja, det er jo absolutt det:) når i neste uke skal du? Var det onsdag?:)

Koselig å kalle opp da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på onsdag. Klokken 13. Vi tenker jo å vente til fødsel med å vite kjønn, men kan tenkes at vi vil vite likevell om vi får. Eller at det bare er super tydelig :) Spennende uansett å få se den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja på onsdag. Klokken 13. Vi tenker jo å vente til fødsel med å vite kjønn, men kan tenkes at vi vil vite likevell om vi får. Eller at det bare er super tydelig :) Spennende uansett å få se den lille.

Det har ikke jeg tålmodighet til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil endre det til gutt! Jeg var jo sikker på at jeg måtte få gutt nå for det kan umulig være plass til sååå mange jenter :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi skal føre dere inn!:) 10.45, så nå det under et døgn til!! :O

Edit: ble litt mer likevekt nå ;)

Endret av lillemeg90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...