Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Kjenner igjen de der grugledefølelsene....livet endrer seg rimelig radikalt! Hodet jobber iallefall på høygir om dagen....hele kroppen egentlig ved nærmere ettertanke!

Jeg elsker øl da, så det er et lite savn. Men det har gått bemerkelsesverdig greit så langt. Jeg pleier å lukte på flaska/glasset til mannen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jo det! Tenker at det er bra med slike tanker, for livet endrer seg jo, og det er jo bra å være litt forberedt på det?

Hehe kjenner jeg blir småkvalm av tanken på øl egentlig. Spesielt når mannen har drukket og lukter øl!

Eneste gangene jeg drikker øl er på festival :P da smaker det ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på tolix stoler til spisestuen!! Synd de er så dyre :(

post-59503-0-21190400-1415481424_thumb.j

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på tolix stoler til spisestuen!! Synd de er så dyre :(

De stolene var fine!! Jeg skal pusse opp spisestuen vår får liløe kommer :) male det hvitt og grått.

Kjenner meg veldig igjen i den tankegangen. Prøver å få tid og ta ekstra vare på kjære de siste månedene, men gleder meg også så til april og er litt "utålmodig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye tanker..:) på en måte så er jeg utålmodig og ønsker at tiden til april skal gå fort! Samtidig tenker jeg at dette faktisk er de siste mnd det kun er oss to og at vi burde nyte det. Så gleder jeg meg litt etterfølgt av at jeg gruer meg litt!

Signerer denne! I noen stunder kjenner jeg st jeg får litt sånn små panikk. Sånn som nå feks, sitte i sofaen og bare slappe av og kan være lenge våken fordi vi vet vi kan sove til vi våkner i morgen. Bare være oss to alene. Vil jeg dra ut så drar jeg! Og noen ganger slår det meg at det er jammen ikke lenge til den tiden er forbi. Snart hopper vi til sengs utslitt og fordi vi må ha søvn fordi vi sikkert blir vekket tidlig i morgen av alt slm må gjøres.

Vi gleder jo oss, vi ser jo frem til dette. Det er jo et stort ønske for oss alle. Men tror vi skal mentalt forberede oss på en stor stor forandring ja! På alle måter og for alltid. Oi nå hørtes det skummelt ut igjen "for alltid". 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene var fine!! Jeg skal pusse opp spisestuen vår får liløe kommer :) male det hvitt og grått.

Kjenner meg veldig igjen i den tankegangen. Prøver å få tid og ta ekstra vare på kjære de siste månedene, men gleder meg også så til april og er litt "utålmodig" :)

Ja, liker de kjempe godt! Elsker litt industriell stil, så disse er midt i blinken;) synd de koster 1800 per stol... Living hadde noen ganske like til under 1000 kr, men nå er jo living kjøpt opp av Skeidar :(

Føles litt rart å vippe mellom de følelsene der ja.. :)

Signerer denne! I noen stunder kjenner jeg st jeg får litt sånn små panikk. Sånn som nå feks, sitte i sofaen og bare slappe av og kan være lenge våken fordi vi vet vi kan sove til vi våkner i morgen. Bare være oss to alene. Vil jeg dra ut så drar jeg! Og noen ganger slår det meg at det er jammen ikke lenge til den tiden er forbi. Snart hopper vi til sengs utslitt og fordi vi må ha søvn fordi vi sikkert blir vekket tidlig i morgen av alt slm må gjøres.

Vi gleder jo oss, vi ser jo frem til dette. Det er jo et stort ønske for oss alle. Men tror vi skal mentalt forberede oss på en stor stor forandring ja! På alle måter og for alltid. Oi nå hørtes det skummelt ut igjen "for alltid".

Godt å se at vi er flere. Tenker at det er nok normal tankegang. Man går jo gjennom store forandringer når man er gravid og hvert fall i tiden etter! Tror vi må nyte det nå som vi kan, kommer nok til å angre om vi ikke gjør det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tror jeg! Nyte de tingene vi tar for gitt for det er nok lenge til tilsvarende alenetid igjen. Men snur vi på dette så er det jo noe vi ønsker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg! Nyte de tingene vi tar for gitt for det er nok lenge til tilsvarende alenetid igjen. Men snur vi på dette så er det jo noe vi ønsker ❤️

Ja, absolutt!:) men er nok lurt å ikke ta denne tiden for gitt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å reflektere litt over det iallefall :Nikke: Så blir man ikke helt tatt på senga. (eller det blir man kanskje likevel, men i litt mindre grad!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere nøyaktig når unnfangelsen skjedde?

Jepp. Båttur! Med svigers i rommet ved siden av...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. :ler: Jeg husker akkurat hvilken dag... Og hvor det skjedde..

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålkontroll :nigo: Kan til og med finne klokkeslett :fnise: (Satt på skype etterpå) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Rett etter at EL-testen ble positiv. Kan vel si at det var mannen som ble tatt på senga ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah dere har kontroll ja jenter :fnise:

Jeg vet ikke nøyaktig, innenfor noen dager vet jeg jo men ikke hvilken dag og tidspunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...