Androide Skrevet 14. oktober 2014 #701 Del Skrevet 14. oktober 2014 Virker som om kroppen forsto jeg var litt bekymret når kvalmen forsvant. Halsbrannen har dukket opp;) Nesten som en stafett, dette her Hva blir det neste, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #702 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hehe halsbrann er helt greit. Hadde magesår en gang og da var det ille. Nå er det bare litt:) og jeg var faktisk mer bekymret før den dukket opp:p teit, jeg vet. Men nå jeg har vert så kvalm hele svangerskapet og det stilner så lurte jeg litt på hvordan jeg nå skulle vite jeg var gravid:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. oktober 2014 #703 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hurra for 14 uker i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 14. oktober 2014 #704 Del Skrevet 14. oktober 2014 Oj, hurra for 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #705 Del Skrevet 14. oktober 2014 Takk! I dag har jeg hatt første time hos fysio. Hun var kjempe koselig:) snakket for det meste men gikk gjennom gode og dårlige sittestillinger:) jeg har noen uvaner:p ny time på mandag:) Nå er set en tur til legen for ny sykemelding. Lurer på når jeg skal prøve meg på jobb jeg. Trenger i allefall en uke til med 100% så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #706 Del Skrevet 14. oktober 2014 Da var også legetimen unnagjort.. Ventet 1,5 t på å komme inn... HURRA! hadde fått svar på dyrkningen av urinen, og der var det streptokokker gruppe B. Får antibiotika for å ta de bort fra urinen, men disse bakteriene sitter i underlivet også å der er det ikke lett å få bort... Så har fått med meg en lapp der det står at jeg har det for det er viktig hvis jeg f.eks har langsom vannavgang. Da kan bakteriene krype oppover og i verste fall får jeg blodforgiftning og barnet blir sykt. Så får håpe ikke det skjer. Så lenge man vet om det er det bedre enn andre veien i alle fall. Det er nok mange som har denne bakterien og ikke vet om det og det går jo fint:) legen min sa det var forsket på å teste alle gravide og så forbygge med å gi antibiotika når fødsel startet, men det gav ingen sikker effekt, Og så har jeg 100% sykemedling ut uka, og videre 50% i to uker. Prøve med det. Så er det ny time 3/11. Fikk også høre verdens fineste lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 14. oktober 2014 #707 Del Skrevet 14. oktober 2014 I mange andre land er det standard å teste for strep b, hadde akkurat en diskusjon om det i en annen gruppe jeg er med i. De var nemlig litt skuffet over at man ikke ble testet automatisk for det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #708 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men det err jo ikke så sinnsykt mye å gjøre uansett vel? Nå har jeg ikke satt meg 100% inn i det, men antibiotikaen fjerner jo ikke strep B fra underlivet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #709 Del Skrevet 14. oktober 2014 Når jeg leser litt fra folkehelseinstituttet stå står det at jeg skal uansett ha antibiotika profylaktisk fra fødselen starter. Får forhøre meg litt om dette når det nermer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 14. oktober 2014 #710 Del Skrevet 14. oktober 2014 Mye merkelige greier som gravide skal tenke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #711 Del Skrevet 14. oktober 2014 Kan du godt si.. Det endrer heldigvis ikke så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 14. oktober 2014 #712 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det kan jo også godt hende at de er borte til fødselen? Eller er jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #713 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det kan jo også godt hende at de er borte til fødselen? Eller er jeg på bærtur nå? legen sa at det stort sett ikke var det... For det ofte er graviditen som trigger bakteriene til å bli hissigere.. Men vi må jo bare se. Regner med at jeg blir testet igjen når det nermer seg fødsel. Eller, jeg vet ikke om de gjør det foresten? Jeg må spør neste gang! Men i retningslinjene sto det at alle gravide som hadde hatt strep B i urin skulle behandles med antibiotika under fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 14. oktober 2014 #714 Del Skrevet 14. oktober 2014 Åja. Har ingen erfaring med det. Det går jo stort sett helt knirkefritt uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #715 Del Skrevet 14. oktober 2014 Åja. Har ingen erfaring med det. Det går jo stort sett helt knirkefritt uansett? det gjør jo det:) må bare være obs på langvarig vannavgang eller tidlig. Da kan det komme komplikasjoner. Men som sagt, så lenge de vet om det så er det jo greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 #716 Del Skrevet 14. oktober 2014 Så mye du skal måtte oppleve da ! Srreptokokker der lissom 😱😱😱😱 hvordsn i all verden går det til? Og hadde du noen form før symptomer ? Men strengt tatt så er Kanskje dem bedre enn kvalmen. ?! Åååå herlige ❤️Lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #717 Del Skrevet 14. oktober 2014 Så mye du skal måtte oppleve da ! Srreptokokker der lissom 😱😱😱😱 hvordsn i all verden går det til? Og hadde du noen form før symptomer ? Men strengt tatt så er Kanskje dem bedre enn kvalmen. ?! Åååå herlige ❤️Lyd Har ikke hatt noen andre symptomer enn vanlig uvi. Men det slo ikke ut på stix. Men på dyrkningen fant de det jo såklart:) noen har strep b i sin normalflora, men spesielt når man er gravid kan bakteriene bli litt hissigere. Og som sagt er det ikke noen stor fare så lenge man følger med at spesielt tiden mellom vannavgang og fødsel ikke blir for lang:) så får vi også se om de velger å gi meg antibiotika under fødsel som retningslinjene sier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #718 Del Skrevet 15. oktober 2014 Uff nå er hunden i narkose... Skal til en undersøkelse det er nødvendig, men jeg skal ALDRI gjøre dette alene igjen.. Mannen hadde ikke mulighet til å ta fri fra jobb. Er så ekkelt når de sovner og glemmer å puste han er heldigvis i de beste hender. Vetrinæren vår er helt fantastisk! Skal hente han 13.15, så sitter her i bilen og venter.. Dagens syteinnlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 15. oktober 2014 #719 Del Skrevet 15. oktober 2014 Huff, skjønner at det er litt nervepirrende, men det går nok sikkert veldig bra Gir deg en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 15. oktober 2014 #720 Del Skrevet 15. oktober 2014 usj, det der er ekkelt ja! Men går jo somregel bra! Lykke til ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå