Gjest Snuttepi Skrevet 9. oktober 2014 #661 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det snur nå vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. oktober 2014 #662 Del Skrevet 9. oktober 2014 Så bra at ting holder på å snu! Hurra for apetitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #663 Del Skrevet 9. oktober 2014 Håååper håper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. oktober 2014 #664 Del Skrevet 9. oktober 2014 Håper jeg også! Du fortjener å bli kvitt den nå etter så mye kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #665 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har bare tatt en kvalmestillende i dag! Håper det fortsetter slik! en normal svangerskapskvalme skal jeg kunne takle nå, aller helst kunne jeg klart meg uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #666 Del Skrevet 9. oktober 2014 Håper jeg også! Du fortjener å bli kvitt den nå etter så mye kvalme Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. oktober 2014 #667 Del Skrevet 10. oktober 2014 Du er da ikke kravstor som må få maten laget til deg, du lager jo bebis, såklart kan noen andre lage mat Jeg måtte jo be gubben om å lage mat til meg et par ganger, for jeg var sikker på at hvis jeg rørte meg, kom jeg til å spy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #668 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hehe føler meg veldig kravstor:p Andre som får tanker ifht. Om de kommer til å klare å ta var på baby? Jeg vet jo at at det kommer til å gå fint, men kjenner jeg tviler på meg sv innimellom allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 10. oktober 2014 #669 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg skjønner at du får de tankene, men du klarer det helt fint Alle går inn i det like uvitende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. oktober 2014 #670 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det er nok helt normale tanker. Husker ikke om jeg selv hadde det første gangen, men jeg har av og til tanker den dag i dag om jeg klarer å oppdra sønnen min. Viktig for meg at han blir en veloppdragen gutt/mann med gode verdier osv. Uansett, så har vi alle vært fersk når det kommer til å ha baby, men det går stort sett veldig greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #671 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja, tenker jo at det går greit og at det nok er helt normale tanker:) men er jammen meg en stor oppgave å oppdra et barn:) ville ikke ta alt for lett på det heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #672 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) I dag morges fikk jeg en følelse av å kjenne liv. Er aaaaalt for tidlig så er nok bare noe luft, men kanskje det er sånn det føles i starten? Aldri opplevd å kjenne luft på den måten da, føltes som noe strøyk meg helt, helt nederst i magen på innsiden. Får følge med de neste ukene! Håper jeg kjenner noe før uke 20! Endret 11. oktober 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. oktober 2014 #673 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det kan være mulig deg var liv du kjente ! Hører jo folk si mye rart - men mange beskriver det slik du gjorde det. På appen min i dag står det at man kan kjenne en fjærlett bevegelse hvis man er heldig. Holdt du hånden over eller bare kjente du plutselig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 11. oktober 2014 #674 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg kjente liv i uke 14 mange sier at det er bare tull, men jeg vet jo hva jeg kjente. Klart du kommer til å greie å ta vare på bebisen! Det er stort og overveldende, og ingenting blir det samme, men det er helt fantastisk! Bare det at du bekymrer deg for om du greier det, forteller meg at du kommer til å klare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #675 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det kan jo være, men stusser veldig på det siden det er så tidlig, prøvde med doppler i dag men tror det dumme magefettet gjør at det er vanskelig å høre (?) hørte i allefall noe langt borte som må ha vert baby. Vi får se om samme typen bevegelser gjentar seg:) jeg gjorde ingen spesielt når jeg kjente det. Låg bare på ryggen i senga og tenkte på noe annet:) I dag har vert en fantastisk dag til nå! Ingen kvalme!!! Det er jo helt utrolig. Håper virkelig det fortsetter! Men merker det er litt skummelt også. Nå som jeg har vert kvalm siden positiv test, hvordan skal jeg kjenne at jeg er gravid da? heldigvis ømme bryster fremdeles og har fremdeles litt gravidfølelse;) Takk for fine ord snuttepi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. oktober 2014 #676 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har lest om mange som har kjent liv så tror nok du er en av dem. Og, man kjenner jo som egen kropp best. Gratulerer så mye! Synes du fortjener et kvalmefritt svangerskap videre! Du har fått din dose vil jeg påstå. Kanskje kvalmen gir seg nå og du får kjenne liv. Da er det jo en gledene overgang - sånn at du slipper bekymre deg. Natta 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 12. oktober 2014 #677 Del Skrevet 12. oktober 2014 Så deilig at du ikke følte deg kvalm i går da håper det fortsetter slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. oktober 2014 #678 Del Skrevet 12. oktober 2014 Håper du er over kneika nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. oktober 2014 #679 Del Skrevet 12. oktober 2014 Åh, nå må det bare holde seg sånn, atså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. oktober 2014 #680 Del Skrevet 12. oktober 2014 Åh, nå håper jeg du holder deg ukvalm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå