cinderella_h Skrevet 30. september 2014 #541 Del Skrevet 30. september 2014 Flere som har reagert med løs mage og mageknip etter taco i svangerskapet? Mannen hadde taco i dag så lagde til en salat med litt tacokjøttdeig i og nå er jeg kjempedårlig i magen.... Lurer litt på om det er krydderet eller om kjøttdeigen var dårlig.. Ingen symptomer hos mannen enda i alle fall! Jepp! Husker du ikke jeg skrev for et par uker tilbake vedrørende det samme. Vi spiste taco og jeg trodde jeg skulle stryke med av luftsmerter og vondter i magen. Det var kun jeg som reagerte så tydelig noe jeg ikke tålte. Kom frem til at det var krydderet for testet uten krydder senere og det funka fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #542 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jepp! Husker du ikke jeg skrev for et par uker tilbake vedrørende det samme. Vi spiste taco og jeg trodde jeg skulle stryke med av luftsmerter og vondter i magen. Det var kun jeg som reagerte så tydelig noe jeg ikke tålte. Kom frem til at det var krydderet for testet uten krydder senere og det funka fint :-) Jo, stemmer det når du sier det:) er bedre i dag, så var nok krydderet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #543 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hadde en rar drøm i natt. Drømte at jeg hadde fått babyen og dagen etter bestemte vi oss for å gå i svømmehallen på babysvømming (wtf?) men jeg måtte jo amme før vi skulle gå å svømme. Men det gikk ikke! Jeg fikk ikke til ammingen!! Babyen bare slapp puppen og prøvde ikke. Når jeg klemte på kom det heller ikke melk! Æææ utviklet seg til et lite mareritt:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #544 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hadde en rar drøm i natt. Drømte at jeg hadde fått babyen og dagen etter bestemte vi oss for å gå i svømmehallen på babysvømming (wtf? ) men jeg måtte jo amme før vi skulle gå å svømme. Men det gikk ikke! Jeg fikk ikke til ammingen!! Babyen bare slapp puppen og prøvde ikke. Når jeg klemte på kom det heller ikke melk! Æææ utviklet seg til et lite mareritt:p Hehe, man har så mange rare drømmer som gravid Jeg drømte en natt at jeg drev og ammet også, vår lille bebis som da var jente Og babyen var så tett pakket inn i et helseteppe, at vi trengte ikke støtte den opp for å løfte den opp engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #545 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hehe, man har så mange rare drømmer som gravid Jeg drømte en natt at jeg drev og ammet også, vår lille bebis som da var jente Og babyen var så tett pakket inn i et helseteppe, at vi trengte ikke støtte den opp for å løfte den opp engang Haha alt vi drømmer ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #546 Del Skrevet 1. oktober 2014 I dag har vert en skikkelig god dag. Har vert ganske kvalm, men de kvalmestillende har heldigvis tatt alt og ikke bare toppen:) så i dag har jeg gått tur med hunden uten å sove i etterkant, bakt 40 pizzahorn og vert å svømt i kveld. Ikke at det var så imponerende mange lengder, men jeg svømte! Og det var deilig! Har også meldt meg på vanngym for gravide:) gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. oktober 2014 #547 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mmm... Jeg var akkurat for sen til å få kjøpt pizza i kantina på jobb i dag Det byr seg nok en annen anledning Pizza-horn er sikkert like gode som den hjemmelaga pizzaen på jobb Så fint at du har hatt en skikkelig god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 1. oktober 2014 #548 Del Skrevet 1. oktober 2014 Så bra du har føler deg bedre. Det kan nesten høres ut som om alt går den rette veien for deg nå. 👏 kanskje fordi du er snart over i andre trimester og da pleier gjerne kvalmen å slippe taket osv. Håper hvertfall drt for deg 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #549 Del Skrevet 1. oktober 2014 I dag har vert en skikkelig god dag. Har vert ganske kvalm, men de kvalmestillende har heldigvis tatt alt og ikke bare toppen:) så i dag har jeg gått tur med hunden uten å sove i etterkant, bakt 40 pizzahorn og vert å svømt i kveld. Ikke at det var så imponerende mange lengder, men jeg svømte! Og det var deilig! Har også meldt meg på vanngym for gravide:) gleder meg til det! Sååå braa at medisinene tok alt i dag Jeg syns du har gjort MASSE i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. oktober 2014 #550 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så deilig at du endelig har fått en god dag! Får håpe det fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #551 Del Skrevet 2. oktober 2014 Mmm... Jeg var akkurat for sen til å få kjøpt pizza i kantina på jobb i dag Det byr seg nok en annen anledning Pizza-horn er sikkert like gode som den hjemmelaga pizzaen på jobb Så fint at du har hatt en skikkelig god dag! Så bra du har føler deg bedre. Det kan nesten høres ut som om alt går den rette veien for deg nå. kanskje fordi du er snart over i andre trimester og da pleier gjerne kvalmen å slippe taket osv. Håper hvertfall drt for deg Sååå braa at medisinene tok alt i dag Jeg syns du har gjort MASSE i dag Så deilig at du endelig har fått en god dag! Får håpe det fortsetter! Så deilig å ha noen å dele gleden med :D dagen i dag er også god, men ikke slik som i går. Litt trøttere men er kanskje litt "hangover" fra i går:) har fått litt matlyst tilbake. Helst på sure ting. Så nå sitter jeg å ser idol fra igår og spiser bringebær og surt snop:) har også kjøpt inn ting til smoothie, håper det går like bra :D har dere det bra i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. oktober 2014 #552 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dette er jo skikkelig fremgang jo kjære deg 👏👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 2. oktober 2014 #553 Del Skrevet 2. oktober 2014 Håper formen bare går oppover herfra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #554 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dsgn i dag har også vert relativt god! Føler jeg har drukket nok de siste dagene så var ikke på sykehuset i dag og fikk væske. Snakka med en kjempehyggelig jordmor som sa det var bare til å ringe om ting ble værre iågjen da. Ellers så sa hun at hun håpte neste gang hun såg meg var i midten av april;) Har gåt to små turer med hunden i dag og så har jeg og mannen vaska hovedetasjen:) merker jeg kommer meg litt. Går mye raskere nå med alt enn tidligere, håper det bare går på fram herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 2. oktober 2014 #555 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så bra! På tide et du ble litt bedre, får bare håpe det holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så bra! På tide et du ble litt bedre, får bare håpe det holder seg Takk, håper jeg også! hadde vert deilig å komme seg tilbake på jobb og i litt form før jeg blir tyngre igjen:) hvirdan går det med deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #557 Del Skrevet 3. oktober 2014 Åååh, så godt å høre at du fikk to gode dager på rad Satser på at dagene fremover blir bedre og bedre Og tenk at du slapp å dra inn for væske Syns du er kjempeflink som står på selv om formen såvidt har rukket å bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 3. oktober 2014 #558 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så bra at du blir bedre det høres ut som om det går rette veien nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #559 Del Skrevet 3. oktober 2014 Formen er elendig i dag... Bare la meg sove og bli lørdag når jeg våkner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #560 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ånei Du skulle jo være i god form i dag også Dumme kroppen som ikke hører på det du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå